کد خبر: ۶۵۰۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۳

فیلم: پیامک تهدید آمیز به استاندار فارس و عاشقانه ای آرام برای مذاکره با خانم هشتون!

اگر چه این مجموعه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، اما خلا وجود زبان طنز در کارهای رسانه ای باعث شده که با همه ایرادهای موجود در قالب و محتوا، «از اون لحاظ» نظر بسیاری را به خود جلب کند.
شیـــرازه؛ کلیپ های طنزی که به تازگی در برخی رسانه های کشور تولید و پخش می شود مشتری های فراوانی پیدا کرده است. "دکتر سلام" شاید اولین مجموعه موفقی بود که توانست با استفاده از زبان هنر و طنز مخاطب گسترده ای را به خود جذب کند. سایت طنز گل هم هم نیز با الگوگیری از این ایده مجموعه ای تحت عنوان «از اون لحاظ» را منتشر می کند که این کار با نگاهی طنز به مسایل و اخبار استان سبک جدیدی را در تحلیل رسانه ای در فارس ایجاد کرده است.

اگر چه این مجموعه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، اما خلا وجود زبان طنز در کارهای رسانه ای باعث شده که با همه ایرادهای موجود در قالب و محتوا، «از اون لحاظ» با انتشار اولین قسمت نظر بسیاری را به خود جلب کند.


به گزارش هم هم، از ضرب و زور استاندار برای بازگرداندن قیمت نان گرفته تا رفتار کودکانه یک مدیر استانی و خواب مسوولین در مورد راه اندازی خط ۶ مترو شیراز و نمایشگاه کتاب فارس و ادبیات منحصر به فرد رییس جمهور عزیز و ماجراهای شیخ هادی غفاری و داستان طولانی آقا جواد و کاترین خانم و خلاصه از هر دری کلامی… همه داستان هایی است که در قسمت دوم مجموعه از اون لحاظ می بینیم.

لینک دانلود


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳
1
خیلی سطحی بود شان شیرازه بالا تر از ایناست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳
0
اینجا فارس هست لطفا از واژه بیگاه (مترو) استفاده نکنید برفرمایید قطار شهری