کد خبر: ۶۵۰۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۳
گزارشی متفاوت از وحدت جوانان ایران زمین؛

یک دین، یک کشور، یک لباس؛ اینجا شیعه و سنی سرباز «ولیعصر(عج)» هستند+تصاویر

با این همه اشتراک و دور هم بودن، مگر امکان دارد صمیمت رخ ندهد؟ مگر می‌شود دوستی‌ها ادامه پیدا نکند؟ مگر می‌شود آن جمله‌های حاج آقا پناهیان عملی نشود؟

به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه؛ «ما باید از یکدیگر دلبری کنیم. باید یکدیگر را به آغوش بکشیم. شما وقتی می‌توانی خودت را مدعی مهدویت بدانی که در بین رفقایت، برخی از صمیمی‌ترین آنها جوانانی از اهل سنت باشند. اینکه ما فقط با هم دعوا نکنیم، کافی نیست؛ باید جلوتر برویم»؛ این‌ها را حجت‌الاسلام پناهیان، یکی از مبلغان مطرح و مهم شیعه در عصر حاضر که میان جوانان محبوبیت بالایی دارد، گفته است؛ ایده‌ای که به نظر می‌رسد در آموزشگاه رزم مقدماتی حضرت ولیعصر(عج) آباده سال‌ها است عملی شده.

معمولاً بزرگ‌ترها یا همان جوان‌های قدیمی معتقدند که «رفاقت‌های دوران سربازی کم‌تر تکرار می‌شود». این یعنی که در این دوران، جوانان هم‌لباس و احتمالا هم‌درجه و از همه مهم‌تر هم‌سن، بیشتر با یکدیگر صمیمی می‌شوند و حتی مذهب متفاوت نیز نمی‌تواند مانع این هم‌دلی‌ها شود.

در آموزشگاه رزم مقدماتی حضرت ولیعصر(عج) آباده، سربازان شیعه و سنی، خوابگاه، سفره، کلاس، ورزش، تیراندازی و ... و حتی نماز مشترک دارند. با این همه اشتراک و دور هم بودن، مگر امکان دارد صمیمت رخ ندهد؟ مگر می‌شود دوستی‌ها ادامه پیدا نکند؟ مگر می‌شود آن جمله‌های حاج آقا پناهیان عملی نشود؟ به خصوص که مسئولان و فرماندهان این آموزشگاه نیز توجیه باشند و فارغ از مذهب، به همه احترام بگذارند و وحدت اسلامی را به صورت عملی پیاده کنند.

حالا و در هفته وحدت، سربازان شیعه و سنی رفته‌اند دفتر امام جمعه آباده تا با حجت‌الاسلام موسوی خراسانی دیدار کنند و از او بشنوند که وحدت، نه یک مانور تبلیغاتی که یک ضرورت متعالی است. تصاویر زیر که آباده نما منتشر کرده، گوشه‌ای از این دیدار را نشان می‌دهد؛

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مصطفی کرمانی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳
1
تا کو بشه چشم دشمنان وحدت مسلمانان .

همه با هم ، در یک لباس آماده ی جهاد و مبارزه با کفر و تکفیر .
سجاد حکیمی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳
0
کار بسیار جالب و قابل تقدیری هست .
در پناه آقا امام زمان.علیه السلام.
هادی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳
0
امام خمینی فرمودند : بسیجیان ما نام و نشان در گمنامی گرفته اند .

درود بر سردار دولت آبادی که فراری از هر گونه نام و نشان هستند .
ان شاءالله با وجود چنین فرماندهان لایقی شاهد ظهور سربازان و بسیجیانی از نسل صیاد و کاظمی باشیم/یاحق