کد خبر: ۶۵۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۳

مردم فارس ۵۲۰ میلیارد ریال به عتبات عالیات اهدا کردند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: مردم این استان تاکنون ۵۲۰ میلیارد ریال وجوهات نقدی و غیر نقدی به عتبات عالیات اهدا کرده‌اند.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، جابر مهدیار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار ستاد عتبات عالیات یعنی از 9 سال گذشته تاکنون مردم استان فارس 52 میلیارد تومان وجوهات نقدی و غیر نقدی به این ستاد اهدا کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس بابیان اینکه به دلیل آنکه استان فارس به‌عنوان یک استان هنری در کشور شناخته می‌شود اظهار داشت: در حال حاضر صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار حرم مطهر امیرالمؤمنین (ع) در زمینی به مساحت 7 هکتار و 217 هزار متر زیربنا در شش طبقه در حال ساخت است که جوابگوی همه نیازهای زائران محترم است.

وی افزود: این صحن دارای قسمت‌های مختلفی از قبیل کتابخانه، درمانگاه، مهمانخانه، حوزه علمیه، پارکینگ خودرو، خدمات عمومی و غیره است که برای جمعیت میلیونی و در شأن حرم حضرت علی (ع) ساخته می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با اعلام این خبر که کارهای خوبی برای توسعه حرم‌های کربلای معلا در حال انجام است تصریح کرد: اقدامات زیربنایی لازم برای احداث صحن‌های حضرت زینب (س) و عقیله بنی‌هاشم (ع) در حال آماده‌سازی است و در آینده نزدیک زائران از این مکان‌ها استفاده می‌کنند.

‌وی با ابراز خرسندی از اتمام و مورداستفاده قرار گرفتن صحن امام رضا (ع) در کاظمین، افزود: صحن جدیدی نیز تحت عنوان صحن حضرت صاحب‌الزمان (ع) کار مطالعاتی و عملیاتی آن شروع‌شده و خوشبختانه اطراف حرم‌های امامین جوادین (ع) نسبت به قبل بسیار گسترش‌یافته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با اشاره به اینکه برنامه‌های این ستاد به سمت توسعه حرم‌های مطهر اهل‌بیت (ع) سوق پیداکرده است تصریح کرد: بر اساس برنامه 15 ساله پیش‌بینی‌شده و با هماهنگی‌های خوبی که با کشور عراق و تولیت‌های حرم‌های مطهر صورت پذیرفته امید می‌رود سرعت انجام این کارها افزایش یابد.

‌انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳
0
چگونه می شود کمک کرد؟ یکی از آشنایان وصیت کرده که طلاهاشو بدیم برای عتبات، حالا راهنمایی کنید.
متشکریم