کد خبر: ۶۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۳

شهادت یک «ایرانی» و رسوایی جدید «سبزی‌ها»+‏ تصاویر

انتشار خبر شهادت مهدی نوروزی شهید مدافع حرم در فضای مجازی رسوایی جدیدی برای فتنه‌گران رقم زد.
به گزارش شیرازه، مهدی نوروزی 4 روز پیش در دفاع از حرمین شریفین سامرا و مردم مظلوم عراق به شهادت می‌رسد؛ وی نخستین شهید مدافع حرم از کشورمان نبود، اما انتشار خبر شهادتش در شبکه‌های اجتماعی از چند جهت قابل تامل و توجه بود که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

*آنهایی که در شهادت هموطن خود شادی می‌کنند!

نخستین موضوعی که در خصوص شهادت شهید مدافع حرم مهدی نوروزی مطرح شد، موضع‌گیری جمع اندکی از حامیان فتنه در شبکه‌های اجتماعی است؛ موضع‌گیری نانجیبانه که براحتی نقاب از چهره وطن پرستی این گروه کنار زد؛ در تصویر زیر یکی از مطالب‌ منتشر شده از سوی حامیان فتنه را مشاهده می‌کنید؛ نوع بیان از یک واقعه تلخ که دل هر وطن پرستی را به درد می‌آورد خود گواهی بر رسوایی این شعار کهنه فتنه‌گران می‌شود. (پیشاپیش به دلیل انتساب کلمات دور از شئون در تصویر زیر از مخاطبان گرامی پوزش می‌طلبیم)

و اما علت اصلی این شادمانی نانجیبانه از شهادت یک هموطن بازمی‌گردد به سال88  عده‌ای که بعد از گذشت 5 سال از فتنه خودشان با دستان خود روی دیگر سیاستشان را کنار زدند.

*شهید «مهدی نوروزی» کرمانشاهی یا «حسین اشمر» لبنانی

5 سال پیش درست در زمان اغتشاشات خیابانی سال 88، وقتی بازار شایعات داغ بود؛ همان روزهایی که سران فتنه در ختم مرده‌های زنده شرکت می‌کردند‌، این رسانه‌ها ادعا کردند که جمهوری اسلامی ایران در جریان این اغتشاشات خیابانی از نیروهای حزب الله لبنان استفاده می‌کند!

 

 

بنگاه شایعه پراکنی بی بی سی با درج گزارشی با عنوان «حزب الله لبنان و لباس شخصی‌های تهران» پروژه گسترده‌ای را با هدف دست یابی به شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» کلید زد، سایر رسانه‌های حامی فتنه نیز با انتشار تصاویری برای خود داستان سرایی کردند و «مهدی نوروزی» را به عنوان یکی از نیروهای حزب الله لبنان معرفی کردند. تصویر زیر از سوی یکی از رسانه‌های حامی فتنه در سال 88 منتشر شده است.

سپس با نامگذاری بروی افراد در تصاویر بدست آمده از اغتشاشات، یکی دیگر از پروژه‌های دروغین خود را کلید زدند. تصویری که مشاهده می‌کنید سال 88 از سوی رسانه‌های بیگانه و حامی فتنه منتشر شده است، در این تصویر «مهدی نوروزی» به عنوان «حسین اشمر» معرفی می‌شود.

یک ایرانی به عنوان فردی لبنانی معرفی می‌شود تا شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» جان بگیرد.

«مهدی نوروزی» که در سال 88 تصمیم گرفته بود ضمن برقراری نظم و امنیت اجتماعی با داعشیان ایران مقابله کند و پاسدار انقلاب اسلامی ایران در برابر تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی باشد، در دفاع از حرم شریف سامرا و مردم مظلوم عراق به شهادت می‌رسد تا بار دیگر کارنامه مبارزاتی وی برگ زرینی شود بر نیت خالصانه بسیجی‌هایی که در سال 88 در مقابل اغتشاشگران و فتنه‌گران سینه سپر و قد علم کردند.

اما آیا چنین رسوایی رسانه‌ای از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مغفول مانده است؟! رسوایی که پیش از این نیز فتنه‌گران در کشته‌سازی در سال 88 به بار آورده بودند.

بسیاری از کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویر مختلفی از شهید مدافع حرم «مهدی نوروزی» یاد و خاطره وی را گرامی داشتند که در ادامه بخشی از تصاویر و یادداشت‌های منتشر شده در 48 ساعت گذشته در این زمینه می‌آید:

 

-خیابان‌های ایران و عراق فرق ندارد هر کجا داعشیِ مخالف امام حسین(ع) باشد ما هستیم

-خسته نباشی ... فرزند روح الله!

برای نوروزی، داعش داعش است؛ ایرانی و عراقی و اروپایی نمی‌شناسد؛ باید مقابلش ایستاد.

 شهید نوروزی که از اعضای شورای فرماندهی پایگاه بسیج شهید تیموری‌نیا کرمانشاه بود پس از اقامت در تهران، ده‌ها مأموریت مختلف در دفاع از حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام داد تا اینکه بالاخره 20 دی در درگیری مستقیم با اعضای گروهک تروریستی داعش شربت شهادت نوشید و به لقاء‌الله پیوست.

پیکر این شهید سرافراز دیروز به کرمانشاه منتقل و امروز با تشییع باشکوه ملت خداجوی کرمانشاه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی این شهر تشییع و در قطعه شهدای آرامستان باغ فردوس کرمانشاه به خاک سپرده می‌شود.

 منبع: فارس

نظرات بینندگان