کد خبر: ۶۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۳
امام‌جمعه موقت شیراز:

حضور سران رژیم صهیونیستی در پاریس برای محکومیت تروریسم خنده‌آور است

امام‌ جمعه موقت شیراز گفت: حضور سران رژیم صهیونیستی در پاریس برای محکومیت تروریسم خنده‌آور است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی‌اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به 29 دی ماه، روز غزه اظهار کرد: انتفاضه غزه تحولی بود که اسرائیل به ‌خواب هم نمی‌دید، ملت فلسطین قیام کرد و این حرکت در حالی صورت گرفت که رژیم غاصب همه‌چیز داشت اما غزه دست‌خالی بود.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی منفور جهان است و انتفاضه سوم فلسطین به‌واقع می‌تواند آن‌قدر مؤثر واقع شود که بساط اسرائیل را درهم پیچد و یا آن صدمه جدی و جبران‌ناپذیر وارد کند.

رضوی با اشاره به اختلاف‌نظر و مزدوری سران برخی کشورهای اسلامی ادامه داد: رژیم ضداسلام وهابیت قبل از این در ظاهر شعارهایی را علیه اسرائیل سر می‌داد اما اکنون به‌طور رسمی با اسرائیل همکاری می‌کند.

وی تصریح کرد: این دلارهای عربستان است که شکست سوریه در خط مقدم محور مقاومت را دنبال می‌کند.

امام‌جمعه موقت شیراز در فراز دیگری از سخنان خود با بیان اینکه غرب اکنون متوجه شده تروریست‌هایی که پرورش داده، ممکن است دامن خود آنها را بگیرد، خاطرنشان کرد: حوادث فرانسه حاصل همین اقدامات غربی‌ها بود.

وی به حضور نتانیاهو در راهپیمایی پاریس اشاره کرد و گفت: درنده‌ترین تروریست‌ها در فرانسه حضور دارند و بدترین افراد در تروریسم که خود رژیم صهیونیستی است در خیابان‌های فرانسه حاضر می‌شود و در مورد تروریسم اظهارنظر می‌کند که دنیا به این رفتار می‌خندد.

خطیب نماز جمعه شیراز در همین زمینه با محکومیت به تصویر درآوردن کاریکاتور در نشریات غربی بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم که به مقدسات و پیامبر اسلام (ص) توهین شود و مگر خون مردم فرانسه رنگین‌تر از ملت بحرین است که چهار سال اعلام می‌کنند که می‌خواهند خود امور کشور را به دست گیرند و کشورشان را از یوغ حکومت دست‌نشانده عربستان آزاد کنند.

امام‌ جمعه موقت شیراز همچنین به 26 دی ماه، سالروز فرار شاه خائن از کشور نیز اشاره و عنوان کرد: فرار شاه بزرگ‌ترین جشن ملی بوده و همان رفتنی بود که دیگر برگشتی نداشت.

وی افزود: در هرکجای تاریخ این مرز و بوم که شاهد وحدت کلمه مردم بوده‌ایم، پیروزی و نصرت الهی نصیب ما شده و باید قدر نعمت وحدت را بدانیم و آن را پاس بداریم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان