کد خبر: ۶۵۴۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۳
دبیر اجرایی خانه کارگر لامرد و مهر خبر داد:

کارگران لامرد و مهر صاحب تعاونی شدند

دبیر اجرایی خانه کارگر لامرد و مهر از راه‌اندازی تعاونی مصرف کارگران این دو شهرستان با اعتباری بالغ‌ بر یک‌ میلیارد ریال تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، عبدالرضا روحی دبیر اجرایی خانه کارگر لامرد و مهر اظهار داشت: با توجه به رشد صنعتی بسیار بالای لامرد و مهر در آینده نزدیک، نیروهای انسانی بسیاری با ورود شرکت‌های بزرگ به این دو شهرستان مشغول به کار می‌شوند و باید در مورد رفاه کارگران برنامه‌ریزی دقیق و اصولی انجام دهیم و از سوی دیگر آموزش تخصصی آنان نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: از مسئولان امر این توقع را داریم که با خانه کارگر لامرد و مهر به‌عنوان یک تشکیلات بزرگ جامعه کارگری که پشتیبان آنان نیز است بیش از گذشته همکاری لازم را داشته باشند.

دبیر اجرایی خانه کارگر لامرد و مهر خاطرنشان کرد: روزانه افراد بسیاری که بیشتر آنان نیز از قشر جوانان فارغ‌التحصیل جویای شغل هستند به این خانه مراجعه می‌کنند که امیدواریم با ورود صنعت‌های بزرگ در لامرد و مهر در آینده نزدیک معضل بیکاری جوانان این دو شهرستان هرچه سریع‌تر برطرف شود.

روحی خواستار تشکیل و راه‌اندازی کمیته ایجاد اشتغال به‌منظور شناسایی جوانان بدون شغل فارغ‌التحصیل لامرد و مهر شد و گفت: با تشکیل این کمیته افراد جویای کار در لامرد و مهر در اسرع وقت شناسایی و پس‌ازآن نیز به‌صورت تخصصی وارد عرصه کار و صنعت می‌شوند.

وی بیان داشت: امروز دیگر کارگران لامرد و مهر صنعتی شده‌اند و باید به جامعه کارگری این دو شهرستان نگاه وسیعی داشته باشیم.

این مسئول با اعلام اینکه در سال گذشته برای بیش از یک‌هزار نفر از کارگران آموزش‌های کوتاه‌مدت از سوی خانه کارگر لامرد و مهر انجام‌ شده است اضافه کرد: مجموعه جامعه کارگری لامرد و مهر می‌توانند از تمام امکانات رفاهی خانه کارگر کشور استفاده کنند و امروز بسیاری از کارگران لامرد و مهر از خانه کارگر رضایت کامل دارند.

روحی تصریح کرد: تاکنون بالغ‌بر 60 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به زنان کارگر عضو اتحادیه زنان کارگر لامرد و مهر از سوی خانه کارگر این دو شهرستان اختصاص ‌یافته است.

دبیر اجرایی خانه کارگر لامرد و مهر از راه‌اندازی تعاونی مصرف کارگران این دو شهرستان نیز خبر داد و در همین زمینه تصریح کرد: تعاونی مصرف کارگران این دو شهرستان تا پایان سال جاری و بااعتباری بالغ‌بر یک‌میلیارد ریال راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دشمن
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳
0
برخی لامردیا یک سری آدم از خود راضی هستند حقشون هست