کد خبر: ۶۵۵۶۷
تعداد نظرات: ۶۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۳

فرماندار شیراز برکنار شد/ کدخداپور: اصولگراها محترم هستند مگر اینکه بخواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند!

کسانی که با دولت هماهنگ نیستند و ساز خودشان را می‌زنند، نباید توقع داشته باشند که در سیستم دولت به آن‌ها مسئولیت دهند!
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، مصطفی امیری فرماندار شیراز شد؛ خبری که در بهمن ماه سال گذشته در رسانه ها منتشر شد و کمتر کسی فکر می کرد مدیر ارشد دولت اعتدال در سومین حرم اهل بیت به فردی جوان داده شود اما خبر واقعیت داشت و سکان فرمانداری شیراز به مسئول استان های ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی سپرده شد.
هنوز چند ماه از حکم سرپرستی امیری نگذشته بود که شایعه برکناری او بر سرزبان ها افتاد اما چند روز بعد در 29 خرداد امسال وزارت کشور برای امیری حکم زد تا خیال وی از این جهت راحت شود. مصطفی امیری جوان و با انگیزه که اولین تجربه مدیریتی خود را تجربه می کرد، برخی پیدا و پنهان برای برکناری اش خواب ها دیده بودند! البته این موضوع پر بیراه نبود؛ چون امیری چندان نسبتی با تفکرات برخی افراطیون در دولت اعتدالی روحانی نداشت و به نوعی وصله ناچسب بود!

گویا شایعه ها تمامی نداشت، آذرماه گذشته این بار خود امیری شایعه برکناری اش را تکذیب کرد تا این که شب گذشته بار دیگر خبر رسید فرماندار شیراز برکنار شده است. این بار شایعه نبود و مدیریت 11 ماهه امیری در شیراز به پایان رسید.

ظاهرا دلیل برکناری امیری یک ماده قانونی در وزارت کشور بوده است که بایستی مدیران کارمند رسمی دولت و یا پیمانی باشند که فرماندار شیراز از این شرایط برخوردار نبود، البته این را کدخداپور معاون سیاسی استاندار فارس گفته است. اما بی تردید این همه ماجرا نیست. از آن جا که خود امیری در مراسم تودیع و معارفه امروز شرکت نکرد می توان دریافت که دلایل دیگری هم برای برکناری او وجود داشته که وی حاضر به حضور در این مراسم نشده است.

تفاوت در خط مشی امیری با دولت و لغو مجوز اجرای گروه موسیقی هنجارشکن «لیان» در شیراز توسط وی از جمله مواردی است که می تواند در برکناری فرماندار شیراز نقش داشته باشد.

و اما آن چه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شیراز گذشت

«علی رضا بیات پور» که حالا علاوه بر مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس ردای سرپرستی فرمانداری شیراز را هم بر دوش خود می بیند با بیان اینکه همیشه برای نظام یک سرباز بودهام، گفت: هرجا نیاز بوده و برای انجام مسئولیتی فراخوان کرده اند اجابت کرده‌ام چراکه مسئولیت و خدمت در این نظام را واجب کفایی می‌دانم.

علیرضا بیات‌پور با تاکید بر اینکه تاکنون برای گرفتن پست هیچگونه رایزنی و لابی نداشتم، اظهار کرد: روز گذشته از من خواستند که در این سنگر خدمت کنم و بنده هم اجابت کردم و خدا را شاکرم که توفیق خدمت در این نظام مقدس را عنایت فرمود.

بخاطر خدمت در سومین حرم اهل بیت(ع) خدا را شکر می کنم

وی با اشاره به قداست زمین کربلا تصریح کرد: در کشور ایران سه شهر مقدس ویژه داریم که شیراز نیز یکی از آن‌هاست و من بخاطر خدمت در سومین حرم اهل بیت(ع) شکر مضاعف به جا می‌آورم.

بیات پور در ادامه به مشکلات شهرستان شیراز اشاره و اظهار کرد: شیراز از جهات بسیاری از بی ‌تدبیری‌ها خسته و زخمی است که قطعا برای حل مشکلات به همکاری، همدلی و اهتمام ویژه نیاز داریم.

این مقام مسئول دولت دهم را دولت پاسخگو و جبران‌کننده توصیف کرد و افزود: فقط پاسخگو بودن دولت کافی نیست و جبران خسارت‌های گذشته را هم باید سرلوحه کار خویش قرار دهد.

وی با اشاره به افزایش پدیده حاشیه‌نشینی اظهار تاسف کرد که در مرکز شهر شیراز و بافت قدیم، پدیده حاشیه‌نشینی و به عبارتی روستانشینی در حال شکل‌گیری است.

بیات پور با اعلام اینکه 66 درصد جمعیت استان در 9شهر و 34درصد جمعیت در 95شهر و روستاهای استان ساکن هستند، تصریح کرد: 47درصد جمعیت استان در شهر مقدس شیراز سکونت دارند که متاسفانه عوامل مختلف از جمله بیکاری، خشک سالی و سوءتدبیرها سبب افزایش مهاجرت به شیراز شده است.

وی ضمن اشاره به مسائل خاص امنیتی، اجتماعی و سیاسی شهرستان شیراز اذعان کرد: مشکلات متعددی وجود دارد که به اهتمام همه‌گیر و ویژه‌ای نیاز دارد تا برطرف شود.

امیدوارم سیزدهمین معارفه‌ام نحس نباشد!

سرپرست فرمانداری شیراز ضمن بیان اینکه امروز دوازدهمین معارفه مدیریتی من می‌باشد و 12 عدد مقدسی است به مزاح گفت: امیدوارم سیزدهمین معارفه‌ام نحس نباشد!

بیات پور با تاکید بر اینکه نسبت به کار و مسئولیت با دید انجام وظیفه نگاه کرده‌ام، تصریح کرد: هیچگاه بین من و نیروهایم رابطه رئیس و مرئوسی حاکم نبوده است و بنده کوچکترین عضو مجموعه هستم که حل مشکلات را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه به زودی برنامه ها و راهبردهای خود را ارائه می‌دهم، تاکید کرد: قطعا در مدیریتم با برنامه جلو می‌روم و در مجموعه مدیریتی من هیچگاه باری به هر جهت نخواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به سخن امام علی(ع) که می‌فرمایند «چنان زندگی کن زمانی که عفریت مرگ چنگال در گلوی تو نهاد به دو حالت حسرت و ندامت گرفتار نگردی»، گفت: شایسته است این سخن امیرالمومنین(ع) را برای تمام لحظات زندگی و مسئولیت خود مدنظر قرار دهیم به گونه‌ای که حسرت کارهایی که می‌توانستیم انجام دهیم و انجام ندادیم را نخوریم و نسبت به کارهای انجام داده، ندامت و پشیمانی نداشته باشیم که اگر کسی در پایان مسئولیت خود به این دو حالت گرفتار نباشد، اعمال او به ثواب و مورد رضایت خداوند بوده است.

امیدوارم با روی سفید هم این مسئولیت را به سرباز دیگری بدهم

سرپرست فرمانداری شیراز با بیان اینکه امیدوارم روزی که بخواهم مسئولیت را تحویل دهم حسرت و ندامت نداشته باشم، ادامه داد: امروز با روی سفید خدمت شما رسیدم و امیدوارم با روی سفید هم این مسئولیت را به سرباز و خدمتگزار دیگری تحویل دهم.

بیات پور با بیان اینکه در شهری مسئولیت برعهده گرفته‌ام که به تعبیر مقام معظم رهبری سومین حرم اهل بیت(ع) است لذا مسئولیت مضاعف دارم، تصریح کرد: توقعات از یک نیروی بومی بیشتر است بنابراین باید در رفتار، گفتار و کردار خود بیشتر مراقبت کنم تا محصول کار قابل ارائه باشد و لبخند رضایت را بر لبان مردم شهرستان شیراز بنشاند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس: خدا شاهد است برکناری امیری جناحی و سیاسی نیست!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس کار در فرمانداری مرکز استان را کاری دشوار و پرکارترین مسئولیت عنوان و اظهار کرد: وقتی در ابتدای انقلاب دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر شد، انسان‌های شریف و متعهد و نخبگان، لباس مقدس سپاه را بر تن کردند و با نثار جان خود حافظ انقلاب شدند به گونه‌ای که امام فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و اکنون نیز همین طور است چراکه اگر دنیا روی قدرت ایران حساب می کند به دلیل جانفشانی‌های سپاه پاسداران است.

جوانشیر کدخداپور در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شیراز با تصریح اینکه در سیستم‌های اداری جابه جایی طبیعی است و در همه ادارات این اتفاق می افتد، اظهار کرد: آقای امیری، فرماندار سابق شیراز به دلیل مشکلات شخصی در جلسه حضور ندارد و به دلیل قهر با سیستم نبوده است!

وی با بیان اینکه جابه جایی مدیران خطی، جناحی و سلیقه‌ای نیست، توضیح داد: در سیستم اداری ابلاغ شده که همه تعاریف و انتصابات حول محور قانونی باشد و کارمندان رسمی، قراردادی یا پیمانی مشغول به کارند و مصوبات نیز برای این سه قشر کارمند تصمیم گیری کرده است.

معاون استاندار فارس ادامه داد: بر اساس مصوبه کار معین که مصوبه جدیدی است، مدیران دستگاه‌های دولتی باید رسمی یا پیمانی باشند و یکی از قوانینی که فراموش شده بود همین قانون بود اما با روی کار آمدن دولت جدید قوانین رسمیت یافتند.

وی با اشاره به بخشنامه‌ای که سال گذشته ابلاغ شد مبنی بر اینکه نیروهای وزارت کشور باید حتما دولتی باشند، خاطرنشان کرد: برای اجرای این بخشنامه عده‌ای از مسئولیت خود بر کنار شدند.

کدخداپور با بیان اینکه طبق قانون ادارات دولتی می‌توانند حداکثر 10 درصد سقف کارمندان خود را از دستگاه های دولتی دیگر مامور به خدمت بگیرند و در پست های مدیریتی استفاد کنند، گفت: در بسیاری از ادارات این قانون رعایت نشده بود و با اجرای این قانون بسیاری از افراد به دستگاه‌های خود برگشتند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با اشاره به استعلامات وزارت کشور اظهار کرد: براساس مکاتبات وزارت کشور به دلیل ماده های مربوط به قانون خدمات اداری آقای امیری نمی توانستند در این سمت ادامه مسئولیت دهند و محمل قانونی برای ادامه کار ایشان وجود نداشت و حتی در این مدتی که خدمت کرده‌اند، نتوانستیم حقوقی به وی پرداخت کنیم!

به امیری پیشنهاد مشاور سیاسی استانداری دادیم

وی با تاکید براینکه حذف امیری از سمت فرمانداری شیراز برخورد سلیقه ای و شخصی نبوده است، اعلام کرد: مشاور سیاسی استانداری به وی پیشنهاد داده شده است.

این مقام مسئول با تصریح اینکه خیلی بحث‌ها پشت این قضیه است، دوباره به مشکل قانونی ادامه کار امیری اشاره و اظهار کرد: خدا شاهد است که برکناری امیری از سمت فرمانداری شیراز اصلا جناحی و سیاسی نبوده و مطمئن باشید غیر از گیر قانونی چیز دیگری نیست!

وضعیت 13مدیر دیگر در استان مثل امیری است

وی همچنین هشدار داد که اکنون وضعیت 13مدیر دیگر در استان نیز اینگونه است که اگر قراردادشان پایان یابد، عذر آن‌ها را می‌خواهیم و پس از اتمام قراردادشان دیگر نمی توانیم در خدمتشان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس درعین حال اذعان کرد: هرکس با دولت هماهنگ باشد، در سیستم اداری ما احترامش واجب و جایگاهش محفوظ و ارتقاء پیدا خواهد کرد اما طبیعی است کسانی که با دولت هماهنگ نیستند و ساز خودشان را می‌زنند، نباید توقع داشته باشند که در سیستم دولت به آن‌ها مسئولیت دهند!

کدخداپور با بیان اینکه دولت، دولت اعتدال است و دولت با همه کسانی که درست‌کردار باشند و پایبند به ولایت و خطوط قرمز نظام باشند مشکلی ندارد، گفت: افرادی که برچسب خلاف‌های اقتصادی داشته باشند در دولت جایگاهی ندارد اما افراد با نگرش‌های سیاسی مختلف می توانند در دولت حضور داشته باشند و تعهد و تخصص مطرح است.

همه اصولگراها محترم هستند مگر اینکه بخواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند!

وی با بیان اینکه هنر ما اين است كه در هر پست و مقامي قرار داريم، نگرش سياسي را در كار دخالت ندهيم، گفت: همه اصولگراها برای ما محترم هستند مگر اینکه مخالف سیاست های دولت رفتار کنند و بخواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند!

این مقام مسئول با تصریح اینکه انتخاب و انتصاب فرماندار زمانبر است بنابراین به دلیل طی کردن روند اداری از امروز آقای بیات پور به عنوان سرپرست فرمانداری انتخاب می شود، خطاب به وی اظهار کرد: اگر شخصیت افراد مجموعه توسط مقام مافوق حفظ شود و افراد با تجربه و متخصص به کار گرفته شوند و به کارمندان ارزش و جایگاه داده شود، با شما همکاری خواهند کرد اما اگر احساس کنند، با سازمان بیگانه هستند فقط ظاهر اداری را حفظ خواهند کرد و با جان و دل با شما کار نخواهند کرد.

گفتنی است عليرضا بيات پور فارغ التحصيل مهندسي عمران و مديريت صنعتي از دانشگاه شيراز است و پيش از اين سمت هايي از جمله  معاون فرهنگي بنياد شهيد استان فارس، شهردار زرقان، مدير كل دفتر امور شهري و روستايي استانداري زنجان، مدير كل سازمان اموال تمليكي استان هاي فارس و هرمزگان، مدير كل ثبت احوال  استان فارس، مدير كل توسعه منابع انساني و پشتيباني سازمان ثبت احول كشور را تجربه كرده است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
چرا دروغ می گویید عوض کردن امیری حتما سیاسی است یعنی شما می دانید وجود امیری به عنوان فرماندار مشکل قانونی دارد آن وقت وزیر کشور که براش حکم زده از آقای کدخداپور سوادش کمتر است ونمی دونه که نباید براش حکم بزنه تا کی دروغ گویی تا کی شعار تا کی عوام فریبی دولت راستگویان
ناشناس
لازم نیست با این قطعیت نظر بدهید
یک احتمال هم بدهید که این آقایون راست می گویند...
دانشجوی حقوق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
دم امیری گرم
مردونگیش ثابت شد
البته میزان پایبندی به شعارهای اعتدالیون هم همینطور!
زرشک
ن ج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
عفریت نه افریط .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
اينكه يه اصلاح طلب فرماندار باشه خيلي بهتره حداقل كاسه كوزه ها سر اصولگراها شكسته نمي شود در عين حال كه اميري جهت حفظ جايگاه اصولگرا ها را هم از خود رانده بود
کورسو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
تو آش ماست هم پیداست که سیاسی هست . البته شاید جناب کدخداپور معاون مثلا محترم سیاسی استاندار تعریف و مبانی عزل و نصب های سیاسی را نمیداند ....
آن کس که نداند و ندند که نداند ...

انتصاب کدخداپور ، پیامدهای دیگه ای هم خواهد داشت . هوشیار باشید و در صحنه حاضر ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
آقای کدخداپور شعور مردم را به بازی گرفته من کاری به آقای امیری ندارم فقط من هم صحبت های بالا را تایید می کنم اگر مشکل قانونی داشت چرا وزیر کشور حکم قطعی زد پس اگه مشکل داشته آفرین به شما که تخلف وزیر کشور را رو کردید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
این هم گل دوم جناب کدخداپور ، بعد از ماجرای دعوت از هادی غفاری و حاشیه های آن جلسه ، این بار هم برکناری امیری به خاطر موضع گیریهای اخیر در قبال فتنه و کنسرت های آنچنانی ، کاین از نتایج سحر است ...
کرامت پور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
فقط یک اسم عوض شد افراطیون اصلاح طلب شدند اعتدال گرایان، آقای ی ه- آقای م م- آقای ک- همه افراطیونی هستند که جزو ستاد صیانت از آرای موسوی بودند و فکر می کردند می توانند شایبه تقلب را در ذهن مردم فرو کنند
کورسو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
متاسفانه تیم اداره کننده حوزه سیاسی و امنیتی استانداری با زیرکی بسیار خاص دارن زیربنایی کار میکنن و به شدت هم حفظ ظاهر میکنند .
ناشناس
اینا زیرک نیستند. مشکل از اقایونی که دل بستند به این افراد. بعد هم ادعای انقلابی میکنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
از حرفها وتحليل هاي آقاي كدخدا پور مرغ پخته هم خنده أش مي گيره اگر آقاي اميري براي شركت در جلسه توديع مشكل شخصي داشت چند ساعت ويا چند روز صبر مي كردند تا مشكل بر طرف شود يا دمان بأشد كه أكثر فرمانداران و بخشداران را هم اينگونه توديع كردند، به گوش باشيد این ها پنهان از نظرها تدارك انتخابات را مي بينند
مهدى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
واقعا دكتر اميرى حيف شد فردى بود مذهبى مردم دار با صداقت محبوب
ولايتمدار معتدل عمده فعاليتش در روستاها متمركز بود و سركشى به محرومان را اولويت كارش قرار داده بود حذف چهرهاى خدت گذار خيانت به استان است واقعا متاسفم
مهدى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
واقعا دكتر اميرى حيف شد فردى بود مذهبى مردم دار با صداقت محبوب
ولايتمدار معتدل عمده فعاليتش در روستاها متمركز بود و سركشى به محرومان را اولويت كارش قرار داده بود حذف چهرهاى خدت گذار خيانت به استان است واقعا متاسفم
حق پرست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
حتما دنبال بازنشسته هستند ومی خواهند کلکسیون بازنشسته ها کامل بشه .امیری جوان بود
دولت تدبیر وامید دولت بازنشسته وجوانان در ان اهمیتی ندارد .
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
واقعا متاسفم، دلیلی برای تعویض دکتر امیری وجود نداشت جزء مسایل سیاسی، ایشان تو مدتی که این مسوولیت را داشتند فوق العاده کار کردند، برای ایشان در هر کجا که باشند آرزوی موفقیت و تندرستی داریم
بصیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
درود بر امیری که روحیه جهادی و حریت خود را حفظ کرد و جلوی دسیسه های س. ی.ه یک لحظه هم کوتاه نیامد.دمش گرم!!!
ضمنا کدخداپور هیچ کاره ست همون فتنه گره داره تصمیم میگیره و بقیه هم اجرا میکنن!!!
حسینی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
سلام. ظاهرآ فرماندار ما آقای صمدنژاد هم خلاف قانون سرکار آمده آلبته او اول با گرایش چپی سرباز استانداری بوده در دوران دوم خرداد بخشدار قیر وکارزین شده بعد راستی و شد فرماندار قیر وکارزین و حال هم با اعتدالین شد فرماندار شهرستان ما / خدا رحمش کند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
شما هم دروغگویید شیرازه.
انتشار یافته: 5-----غیر قابل انتشار: 0
چرا پیامها را نمیگذارید.
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
انتصاب آقای امیری هم عجیب بود .آخه اگه این برخوردها نباشه مردم معنی اعتدال را نمی فهمند . اصلاح طلبان برای تسخیر مجلس آینده به دنبال یک دست کردن فرمانداران هستند . مگر دولت از ابتدا نمی دانست که ایشان کارمند رسمی دولت نیست. جالبه آقایان پاسخ بدهند باز نشسته هایی که سالها از باز نشستگی شان گذشته را برگرداندن ایرادی ندارد ولی بکار گیری یک جوان تحصیل کرده مشکل قانونی داره؟
احسان بابا پور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
با تعویض امیری مشخص شد که شعار دولت تدیبر و امید(اعتدال )کککککککککککشششششششششششکککککککککککک"کشک است
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
میگم اگر بیات پور هم بازنشسته باشد بکارگیری اوهم قانونامشکل داردها!!!
البته امیری هم برای فرمانداری شیراز کوچک بی تجربه ومناسب نبود،
بیچاره شیرازکه داردلای چرخ جناح ها آرد میشود.........
سجاد تیموری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
با سلام و خسته نباشید خدمت فرماندار شیراز و با عرض تسلیت به هم استانیهام بخصوص شیرازی ها که یک مدیر لایق و با تدبیر و کاملا مرد عمل را بخاطر بعضی سیاست بازی هایه استانی از دست دادیم.و باعث ایستادن و به عقب رفتن شهرمون به خاطر منفعته عده ای سود جو و دور از منش انسانیت شدیم
از اینجا از تمام فعالیتهایه شب و روز شما دکتر امیری از نمایندگی جمعی از دانشجویان تشکر میکنم و این قول را میدهیم که شما و فعالیتهای شما را هرگز فراموش نکنیم.به امیده دیدن شما در مقاطع دیگر خدمت به مردم و سلامتیو پیشرفت شما در تمام مقاطع زندگی
شمارو بخدایه تنها میسپاریم
دوستت داریم.همیشه و همیشه
ناشناس
دوست عزیز خدایه مثل این ه اخریش اضافه هست مهندس!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
مهم اینه که چپی و راستی اصولگرا و اصلاح طلب مدیرای جوان و طرح کادی شون رو از شیراز امتحان می کنند
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
دم کدخدا پور گرم
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
نوبره والا. آخه استدلال نباید حداقل یکمی منطقی باشه؟ براش حکم قطعی زدن، حالا که کنسرت گروه لیان کنسل شده و نظرات متفاوتش رو ابراز داشته، یادشون افتاده که چه اشتباهی کردیم!
منطق از این استدلال میباره!
نسرین ستاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
خدا رو شکر، داریم پرده های راستگویی غافل گیرانه ای از دولت می بینیم!
این روزها بعضی از این افراطی ها جشن گرفتن. جشن تحمیل نظرشون به استاندار فارس اون هم در لباس قانون و قانون مداری. جناب استاندار تبریک میگم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
با سلام انشا اله بعدیش بخشدار پاسارگاد که قرارداد معین اگه راست میگن
قشقایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
استاندار و مجمعه استانداری این حق رو دارند که فرماندارشون رو خودشون انتخاب کنند
چرا زمانی که احمدی نزادیها فرمانداران خاتمی رو برکنار میکردن کسی صداش در نمی اومد
ناشناس
سن كه بلد ديلي دانشين آبروريزليگ ده ادمه
قشقایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
مجموعه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
باید قانون همه جا رعایت شود اگه جناحی نیست پس بخشدار پاسارگادم باید بر کنار شه چون قراردادی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
البته آقاي اميري آنقدر هم عليه السلام نبود . اگر جريان حاكم به ايشان روي خوش نشان مي داد حتما روي دل آنها حرف ميزد .ايضا مدير كل قبلي ارشاد كه اين روز ها در صف اول جلسات اصولگرايان مي نشيند .اين دو در زمان مسيوليتشان در دولت فعلي جواب سلام دوستان اصولگرايشان نمي دادند
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
حالا این آقا چه گلی سر ما زده که برود ما ضررمی کنیم
همشهری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
ای کاش فرماندار فیروزاباد فکر بحال مدیران غیر بومی پروازی میکرد از نماینده که کاری ساخته نشد
پریسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
کدخداپور نیرویی با تجربه و خطر شناس است.
آقای امیر صرفا بر اساس بند پ به این سمت منصوب شده بود دست های پشت پرده نیز به شدت در حفظ او تاکید داشتند. مقاومت او در برابر برگزاری یک کنسرت به خوبی نشاندهنده انحراف از معیارهای اعتدال گرایی، و مردم داری می باشد.
دلایل ایشان در لغو یک مراسم سنتی دارای مجوز، بسیار آماتور و نزدیک به حزب پایداری بود.
ناشناس
پریسا خانم اقور بخیر
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
حیف کسی که صادقانه کارمیکرد.برکنارشدیعنی بعدازیازده ماه استانداری تازه به این نتیجه رسیده که تازه دکترامیری ازنظرقانون مشکل داره،ماشاالله به این همه توجه
سجادیان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
برادران و خواهران ،اینها را نگویید.
آماده گرفتن ختم برای استان باشید .
اینها که شعور قریب به 5 میلیون نفر را در استان به سخره گرفته اند.
باید به فکر حل گرفتاریهای مردم باشند.
این همه ها بازی سیاسیه.
حق دولته که مسئولینی را سر کار بیاورد که بتواند خواسته های آنها را عمل کند.
شما کارنامه برای مسولین تشکیل و پایان هر ماه نمره بدهید. بعد معلوم میشه کی برا مردم کار میکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
از دولت تغییرو کلید بیشتر از این انتظار نمی رود.
safa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
چون امیری اصلاحطلب نبود بیرونش کردیم،بقیه اصولگرا ها هم بیرونشون میکنیم یا طوری توی منگنه قرارشون میدیم که خودشون برن
اصلاحطلبا یار و یاور دولتن،امثال امیری و دهقان و گرامی و مشفقیان و زینلی شرکت توزیع هم دارن دولت رو خراب میکنن،اینا باید برن.تا شما شیرازه ای ها بفهمید که هیچ عددی نیستید
ناشناس
ادب از که آموختی ای safa ی اصلاح طلب بلاصاحب فضل و ادب!
فعلا که سفره دولت روحانی به لطف رای 50 درصدی مردم برای شما چپی ها خوب رنگینه امیدوارم تا آخر پای این دولت باشید و نمکدوناش نشکونید
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
سلام امیری رو من میشناسم ادم خوبی بود ولی عالی و با تجربه و مذهبی نبود او از طریق برادرش به استاندار معرفی شد و حتما زور یک کسه دیگه چربیده و مهره خودشون رو گذاشتن روی کرسی فرمانداری ؟ انشاالله که این یکی خدمت گذار باشه ولی بعید میدونم چون انتخابات مجلس اتی برای دولت فعلی خیلی مهمه و به این اسانی ازش نمی گذره ) مردم فعیم شیراز هشیار و اگاه باشید و بصیرت داشته باشید که در شهر شاه چراغ چه میگذره
شهرپیر زرین دشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
همین الان بخشدار شهرپیر با شرایط امیری مشغول به کار است چرا صادقانه با مردم حرف نمی زتیم معاون فرمانداری زرین دشت که فردی بسیجی و ولایت مدار و مردم دار و بسیار فعال بود و کارمند رسمی وزارت کشور بود چون افراطی عمل نمی کرد پس از هفت ماه عزلش کردند استاندار همشهری خودش اورد به جایش منصوب کرد ایا این دهان کجی به مردم تیست
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
بالاخره ساز ناكوك اركستر فتنه در فارس حذف شد..
مهدى
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
سلام مشكل استانداره كه سنش بالاست و بيشتر هم دنبال كارهاى شخصى خودش است استان را از بوشهر كدخدا پول اداره ميكند منتظر اقدامات بعدى هاشمى و احد و كدخدا پور باشيد تا چند ماه دگه شهر را به هم ميريزند حذف مديران جوان وخوش فكر در اين دولت فاجعه است ؟؟؟؟؟؟
کرمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
متاسفیم برای استانداری که خود را پشت ایت الله ایمانی پنهان کرده و دم از ولایت و بسیج میزنه اما در عمل دست رو واسه زیردستیاش بازگذاشته تا اونا هر غلطی خواستند بکنند.این دولت اولین دولت چهارساله خواهد بود و با ادامه این روند دور بعدی ریاست جمهوری دوره جدیدی از اصولگرایان با حفظ وحدت خواهد بود..تعجبم چرا آیت الله ایمانی حرکتی حرفی چیزی راجع به این اتفاقات انجام نمی دهند.!!!!
آقای الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
متاسفم برای استانداری که ...
محمد
UNITED KINGDOM
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
برکناری آقای امیری حق مسلم ایشان است زیرا دلیلی ندارد وقتی یک برنامه فرهنگی و یک کنسرت گروه محلی با مشکلات فراوان و دردسرهای بسیار مجوز قانونی اخذ می نماید این آقا سلیقه ای عمل کند و نامه لغو کنسرت گروه لیان را اعلام نماید و هزاران مخاطب این گروه را پس از تهیه بلیط سرگردان نماید.
مسعود
ROMANIA
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
واقعا دست اقاى كدخداپور درد نكنه اين مذهبى هاى افراطى جايي در اين دولت ندارند قابل توجه بعضى ها
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
بزودی همه خواهیم دیدکدخداپوروامسال انهاباقسم وایه خواندن کلیددولت اعتدال راانچنان محکم بردرنسل جوانان تحصیل کرده بزندکه تا7سال دیگربازنشود/
زرین دشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
اتفاقا معاون فرماندار زرین دشت که فردی بومی و پر تلاش بود و امیدی در مردم ایجاد کرده بود و در روز تودیع خود دفاع جانانه ای از ولایت کرد و ایشان شجاعانه گفتند استعفا ندادند اما استاندار با کمال پر روحی ایشان برداشت و اقوام خود از لامرد اورد و ایشان فقط چند ماه معاون بود و الان حتی فرماندار در شهر سکونت ندارد و اکثر رییس ادارات پروازی است باز هم می گویند در دولت احمدی نزاد ثبات مدیریت نبود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
یکی نیست از این اقای بیات پور بپرسه توی 10 سال ثبت احوال و بقیه جاهائی که بودی چیکار کردی که همه جا هم لیست می کنی؟ باید به حال استان و دولت تدبیر و امید تاسف خورد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
یکی نیست از این اقای بیات پور بپرسه توی 10 سال ثبت احوال و بقیه جاهائی که بودی چیکار کردی که همه جا هم لیست می کنی؟ باید به حال استان و دولت تدبیر و امید تاسف خورد...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
ما که هرج
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
ما که هرچی میشماریم 7 تا پست میشه اقای بیات پور مهندسیتو کجا گرفتی؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
الکی میگه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
وااااای
تا بخواد این به اقوام خودش برسه یکی دیگه رو میارید.
safa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
شیرازه جان مشتری هات همشون بی سواذ تشریف ذارن
جوان ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
زنده باددولت پاک تدبیروامید
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
بیسواااد
غلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳
0
وقتیکه معاون سیاسی قانون را نداند پس چطور توقع داریم در این کشور هم تدبیری باشد و هم امیدی؟ آقاجان طبق قانون برای سمتهای حاکمیتی نیازی به پیمانی و رسمی بودن نیست ، لااقل راست بگو و بفرما که میغواهیم غقده گشایی کنیم و خلاص