کد خبر: ۶۵۵۸۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۳

واکنش مخاطبان «شیرازه» به برکناری فرماندار شیراز

مخاطبان شیرازه به موضوع برکناری مصطفی امیری فرماندار شیراز واکنش های متفاوتی نشان دادند
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، روز گذشته مصطفی امیری فرماندار شیراز برکنار شد. این موضوع مثل انتصاب وی باعث تعجب همگان شد. در ادامه واکنش مخاطبان شیرازه به برکناری امیری می آید.

نسرین ستاری- خدا رو شکر، داریم پرده های راستگویی غافل گیرانه ای از دولت می بینیم!
این روزها بعضی از این افراطی ها جشن گرفتن. جشن تحمیل نظرشون به استاندار فارس اون هم در لباس قانون و قانون مداری. جناب استاندار تبریک میگم.

هادی- نوبره والا. آخه استدلال نباید حداقل یکمی منطقی باشه؟ براش حکم قطعی زدن، حالا که کنسرت گروه لیان کنسل شده و نظرات متفاوتش رو ابراز داشته، یادشون افتاده که چه اشتباهی کردیم! منطق از این استدلال میباره!

بی نام- مهم اینه که چپی و راستی اصولگرا و اصلاح طلب مدیرای جوان و دوره کارآموزیشون رو از شیراز امتحان می کنند

سجادتیموری- با سلام و خسته نباشید خدمت فرماندار شیراز و با عرض تسلیت به هم استانیهام بخصوص شیرازی ها که یک مدیر لایق و با تدبیر و کاملا مرد عمل را بخاطر بعضی سیاست بازی هایه استانی از دست دادیم.و باعث ایستادن و به عقب رفتن شهرمون به خاطر منفعته عده ای سود جو و دور از منش انسانیت شدیم. از اینجا از تمام فعالیتهایه شب و روز شما دکتر امیری از نمایندگی جمعی از دانشجویان تشکر میکنم و این قول را میدهیم که شما و فعالیتهای شما را هرگز فراموش نکنیم. به امیده دیدن شما در مقاطع دیگر خدمت به مردم و سلامتیو پیشرفت شما در تمام مقاطع زندگی
شمارو بخدایه تنها میسپاریم
دوستت داریم.همیشه و همیشه

امین- انتصاب آقای امیری هم عجیب بود. آخه اگه این برخوردها نباشه مردم معنی اعتدال را نمی فهمند . اصلاح طلبان برای تسخیر مجلس آینده به دنبال یک دست کردن فرمانداران هستند. مگر دولت از ابتدا نمی دانست که ایشان کارمند رسمی دولت نیست. جالبه  آقایان پاسخ بدهند باز نشسته هایی که سالها از باز نشستگی شان گذشته را برگرداندن ایرادی ندارد  ولی بکار گیری یک جوان تحصیل کرده مشکل قانونی داره؟

بصیر- درود بر امیری  که روحیه جهادی و حریت خود را حفظ کرد و جلوی دسیسه های س. ی.ه یک لحظه هم کوتاه نیامد.دمش گرم!
ضمنا کدخداپور هیچ کاره ست همون فتنه گره داره تصمیم میگیره و بقیه هم اجرا میکنن!

موسوی- واقعا متاسفم، دلیلی برای تعویض دکتر امیری وجود نداشت جزء مسایل سیاسی، ایشان تو مدتی که این مسوولیت را داشتند فوق العاده کار کردند، برای ایشان در هر کجا که باشند آرزوی موفقیت و تندرستی داریم

حق پرست- حتما دنبال بازنشسته هستند ومی خواهند کلکسیون بازنشسته ها کامل بشه. امیری جوان بود
دولت تدبیر وامید دولت بازنشسته وجوانان در ان اهمیتی ندارد.

مهدی- واقعا دكتر اميرى حيف شد فردى بود مذهبى مردم دار با صداقت محبوب
ولايتمدار معتدل عمده فعاليتش در روستاها متمركز بود و سركشى به محرومان را اولويت كارش قرار داده بود حذف چهرهاى خدت گذار خيانت به استان است واقعا متاسفم

ناشناس- از حرفها وتحليل هاي آقاي كدخدا پور مرغ پخته هم خنده أش مي گيره اگر آقاي اميري براي شركت در جلسه توديع مشكل شخصي داشت چند ساعت ويا چند روز  صبر مي كردند تا مشكل بر طرف شود يا دمان بأشد كه أكثر فرمانداران و بخشداران را هم اينگونه توديع كردند، به گوش باشيد این ها پنهان از نظرها تدارك انتخابات را مي بينند

کورسو- متاسفانه تیم اداره کننده حوزه سیاسی و امنیتی استانداری با زیرکی بسیار خاص دارن زیربنایی کار میکنن و به شدت هم حفظ ظاهر میکنند.

کرامت پور- فقط یک اسم عوض شد افراطیون اصلاح طلب شدند اعتدال گرایان، آقای ی ه- آقای م م- آقای ک- همه  افراطیونی هستند که جزو ستاد صیانت از آرای موسوی بودند و فکر می کردند می توانند شایبه تقلب را در ذهن مردم فرو کنند

بی نام- این هم گل دوم جناب کدخداپور، بعد از ماجرای دعوت از هادی غفاری و حاشیه های آن جلسه، این بار هم برکناری امیری به خاطر موضع گیریهای اخیر در قبال فتنه و کنسرت های آنچنانی ، کاین از نتایج سحر است ...

بی نام- آقای کدخداپور شعور مردم را به بازی گرفته من کاری به آقای امیری ندارم فقط من هم صحبت های بالا را تایید می کنم اگر مشکل قانونی داشت چرا وزیر کشور حکم قطعی زد پس اگه مشکل داشته آفرین به شما که تخلف وزیر کشور را رو کردید.

کورسو- تو آش ماست هم پیداست که سیاسی هست. البته شاید جناب کدخداپور معاون مثلا محترم سیاسی استاندار تعریف و مبانی عزل و نصب های سیاسی را نمیداند ....
آن کس که نداند و ندند که نداند ... انتصاب کدخداپور ، پیامدهای دیگه ای هم خواهد داشت . هوشیار باشید و در صحنه حاضر ...

دانشجوی حقوق- دم امیری گرم
مردونگیش ثابت شد
البته میزان پایبندی به شعارهای اعتدالیون هم همینطور!
زرشک
بی نام- اينكه يه اصلاح طلب فرماندار باشه خيلي بهتره حداقل كاسه كوزه ها سر اصولگراها شكسته نمي شود در عين حال كه اميري جهت حفظ جايگاه اصولگرا ها را هم از خود رانده بود.
بی نام- عوض کردن امیری حتما سیاسی است یعنی شما می دانید وجود امیری به عنوان فرماندار مشکل قانونی دارد آن وقت وزیر کشور که براش حکم زده از آقای کدخداپور سوادش کمتر است ونمی دونه که نباید براش حکم بزنه تاکی شعار دولت راستگویان!

حسینی- سلام. ظاهرآ فرماندار ما آقای صمدنژاد هم خلاف قانون سرکار آمده آلبته او اول با گرایش چپی سرباز استانداری بوده در دوران دوم خرداد بخشدار قیر وکارزین شده بعد راستی و شد فرماندار قیر وکارزین و حال هم با اعتدالین شد فرماندار شهرستان ما / خدا رحمش کند.
ناشناس- باید قانون همه جا رعایت شود اگه جناحی نیست پس بخشدار پاسارگادم باید بر کنار شه چون قراردادی

ناشناس- البته آقاي اميري آنقدر هم عليه السلام نبود. اگر جريان حاكم به ايشان روي خوش نشان مي داد حتما روي دل آنها حرف ميزد .ايضا مدير كل قبلي ارشاد كه اين روز ها در صف اول جلسات اصولگرايان مي نشيند. اين دو در زمان مسيوليتشان در دولت فعلي جواب سلام دوستان اصولگرايشان نمي دادند.

پریسا- کدخداپور نیرویی با تجربه و خطر شناس است.
آقای امیر صرفا بر اساس بند پ به این سمت منصوب شده بود دست های پشت پرده نیز به شدت در حفظ او تاکید داشتند. مقاومت او در برابر برگزاری یک کنسرت به خوبی نشاندهنده انحراف از معیارهای اعتدال گرایی، و مردم داری می باشد.
دلایل ایشان در لغو یک مراسم سنتی دارای مجوز، بسیار آماتور و نزدیک به حزب پایداری بود.

همشهری- ای کاش فرماندار فیروزاباد فکر بحال مدیران غیر بومی پروازی میکرد از نماینده که کاری ساخته نشد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
فرماندار جديد اگر مي خواهد ماندگار باشد بايد اولين كارش عزل معاون سياسي فرمانداري شيراز باشد.
سلیمان از کازرون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
شما ها که شناسنامه ندارید نقد نکنید پناه می برم به خدا از خود رایی! خدایا این دعا رئیس جمهور ما را مستجاب فرما!
دانشجوی سیاسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
پس چرا فرماندار کوار که استخدام هیچ جا نیست و فقط ارادتمند نماینده هست و خداییش بی بلیط و بی سابقه اجرایی و مدیریتی بوده رو تغییر نمیدین؟اینا اسمش یکی به نعل و یکی به میخ زدن هست آقایون اعتدالگرا!
محمد
بابا گفت هجده نفر تو نوبت هستند کوار هم یکیش ولک شووی شووی به زبان سیاسیون می شود شیب ملایم
ناشناس
-
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
بنده نظر ناشناس بند آخر را تایید می کنم
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
چرا موقع عزل جاج حسین آقا روزیطلب که عمری در راه خدمت به انقلاب وارزشهای اسلامی گذرانده وسه برادر ش را تقدیم انقلا ب کرده و وچونان بنیان مرصوص در مقابل کژی ها از هر نوعش ایستاده ساکت بودید
سلیمان از کازرون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
شما ها که شناسنامه ندارید نقد نکنید پناه می برم به خدا از خود رایی! خدایا این دعا رئیس جمهور ما را مستجاب فرما!
نوراباد عشق تاج گردون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
درودبر این فرزند برومند ممسنی
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
آقای شیرازه: حالا زوده تا بفهمید این استاندار کیه؟!/
اونوقت که فهمیدید با چوب و چماق مجبورید بیایید تو خیابون.
اینو به آقایون خودتون بگید لطفا".
عسکری چاوردی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
واقعا شیراز ادم قحطی بود فرماندار از جای دیگر اورده بودند بهتر که رفت
حسینی دهنویی
دوست عزیز چاوردی آخه توی پاسارگاد آدم قحطیه که شما اونجا . چاه ورز کجا و ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
فرماندار جدید باید ولایی باشد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
0
کسی که با دولت همراه نیست باید بره این طبیعیه دیگه