کد خبر: ۶۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۳

عراق حریف ایران شد +جدول

تیم‌های ژاپن و عراق با برتری مقابل حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا صعود کردند تا ترکیب 8 تیم نهایی جام شانزدهم تکمیل شود.
به گزارش شیرازه، تیم‌های ژاپن و اردن از ساعت 12:30 امروز (سه شنبه) در ورزشگاهMelbourne Rectangular   شهر ملبورن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود سامورایی‌ها به پایان رسید.
گل‌های این دیدار را کیوسکه هوندا در دقیقه 24 و کاگاوا در دقیقه 86 وارد دروازه اردن کردند.

صعود مقتدرانه سامورایی‌ها/ عراق به ایران رسید +جدول

نیمه اول

دقیقه 7: بازیکنان تیم ژاپن در یک حرکت تیمی موفق شدند دروازه اردن را باز کنند اما داور به علت خروج توپ از خط عرضی گل سامورایی آبی را مردود اعلام کرد.

دقیقه 24: فشار ژاپن برای باز کردن دروازه اردن ادامه داشت و این بار اشتباه دروازه‌بان اردنی در دفع توپ یک موقعیت مناسب ایجاد کرد تا کیوسکه هوندا برای ژاپنی‌ها گلزنی کند.

صعود مقتدرانه سامورایی‌ها/ عراق به ایران رسید +جدول

نیمه دوم

دقیقه 46: ژاپنی‌ها که برنده نیمه نخست این دیدار بودند نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند. حمله سریع آبی‌پوشان ژاپنی موقعیت خطرناکی را روی دروازه اردن ایجاد کرد اما دروازه‌بان این تیم با خروج به موقع مانع گلزنی اوکازاکی شد. البته مهاجم ژاپن در این صحنه وقتی به توپ نرسید روی عامر شافی، دروازه‌بان اردن خطا کرد و روشن ایرماتوف هم به اوکازاکی کارت زرد نشان داد.

دقیقه 70: بازیکنان ژاپن یک بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه اردن پیش رفتند اما شوتی را که روانه دروازه شده بود، شافی دفع کرد.

دقیقه 86: حرکت موتو از سمت چپ و پاسی که این بازیکن داخل محوطه جریمه داد با ضربه کاگاوا همراه شد و اشتباه شافی در مهار توپ دروازه اردن را برای بار دوم باز کرد.

صعود مقتدرانه سامورایی‌ها/ عراق به ایران رسید +جدول

تیم ژاپن با این پیروزی و صدرنشینی در گروه D باید در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها به مصاف امارات برود.

جدول رده‌بندی گروه D
ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 ژاپن 3 3 0 0 7 0 7 9
2 عراق 3 2 0 1 3 1 2 6
3 اردن 3 1 0 2 5 4 1 3
4 فلسطین 3 0 0 3 1 11 -10 0



درصد گردش توپ در مناطق زمین (عراق - فلسطین)

صعود مقتدرانه سامورایی‌ها/ عراق به ایران رسید +جدول

نظرات بینندگان