کد خبر: ۶۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
دیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز خبر داد

مسابقه پیامکی از فرمایشات مقام معظم رهبری

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز از اجرای مسابقه پیامکی فرمایشات مقام معظم رهبری خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز، مجید وامق در جمع آحاد بسیجیان از اجرای بزرگترین مسابقه پیامکی مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری و جمعی از بزرگان و اندیشمندان کشور در شیراز خبر داد.

وی افزود: این مسابقه پیامکی که از سوی عقیدتی سیاسی سازمان بسیج ابلاغ شده است در راستای تعمیق ایمان و معنویت و ارتقای معرفت دینی و بصیرت سیاسی و انقلابی بسیجیان در نظر گرفته شده است.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز اضافه کرد: این برنامه باهمت و همکاری فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها در سطح ناحیه با جمعیتی غالب بر بیش از 2 هزار نفر از احاد بسیجیان به صورت حوزه‌محوری اجرا خواهد شد.

وامق با توجه به اهمیت این مسابقه پیامکی اظهار داشت: مسابقه پیامکی در قالب چند سی دی تصویری که حاوی مطالبی برگزیده از فرمایشات مقام معظم رهبری و تنی چند از علماء و اندیشمندان اسلامی در زمینه مسائل اخلاقی، اعتقادی و سیاسی تدوین شده است.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز تصریح کرد: سؤالات مسابقه از متن فرمایشات طرح‌شده است و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت که پاسخ سؤالات مطرح شده به سامانه پیامکی مشخص‌شده ارسال می‌شود.

وامق ابراز داشت: با توجه به اطلاع‌رسانی و فراخوانی آحاد بسیجیان این مسابقه پیامکی در روز جمعه سوم بهمن همزمان در نواحی سراسر کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان