کد خبر: ۶۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۳

فجر سپاسی شیراز برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید

تیم فوتبال امید فجر سپاسی شیراز در لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید و جمع امتیازات خود را به عدد ۱۵ رساند.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور چهار شنبه شب ادامه یافت که در این مسابقه زرد پوشان فجر سپاسی 3 امتیاز با ارزش را به دست آوردند.

دیدار تیم‌های فوتبال فجر سپاسی شیراز و صنعت نفت آبادان در لیگ بر‌تر امید، در حالی برگزار شد که نتیجه نهایی آن پیروزی یک بر صفر شیرازی‌ها برابر تیم قدرتمند صنعت نفت آبادان بود و 3 امتیاز شیرین این مسابقه به حساب فجرسپاسی در جدول واریز شد.

تیم فوتبال امید فجر سپاسی که تنها نماینده استان فارس در لیگ بر‌تر امید کشور است در شرایطی در دهمین مسابقه خود پیروز شد که حالا از مجموع 10 مسابقه خود 15 امتیاز جمع آوری کرده است و در رده ششم جدول قرار دارد.

فجر سپاسی در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های مس کرمان، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی، ذوب آهن اصفهان، داماش گیلان، کارون خوزستان، نفت اهواز، سپاهان اصفهان، صنعت نفت آبادان، تراکتورسازی تبریز و مس رفسنجان به رقابت می‌پردازد.

نماینده فارس در هفته آغازین این مسابقات در شیراز برابر مس کرمان به تساوی پرگل 3 بر 3 دست یافت و در هفته دوم در اهواز برابر کارون خوزستان با یک گل به پیروزی رسید.

فجر سپاسی در هفته سوم در شیراز برابر فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک متوقف شد و در چهارمین بازی خود در رفسنجان مقابل مس این شهر به نتیجه‌ای مشابه دیدار با فولاد دت یافت.

پنجمین دیدار فجر سپاسی با شکست خانگی این تیم در شیراز برابر سپاهان اصفهان همراه بود اما فجر در هفته ششم در اصفهان، با یک گل ذوب آهن را مغلوب کرد و سرانجام در هفته هفتم برابر ملوان در شیراز شکست خورد.

نماینده فارس در هفته هشتم به اهواز رفت و در برابر تیم نفت اهواز با شکست سنگین 3 بر صفر میدان را ترک کرد اما برتری آن‌ها برابر تراکتورسازی در هفته نهم وضعیت این تیم را در جدول رده بندی بهبود بخشید.

فجر سپاسی در هفته یازدهم لیگ بر‌تر امید با قرعه استراحت مواجه شده است در حالی که در جدول رده بندی 11 تیمه لیگ بر‌تر امید، تیم‌های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و نفت اهواز در رده‌های اول تا سوم قرار دارند و ملوان و ذوب آهن نیز قعرنشینان جدول هستند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان