کد خبر: ۶۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

امام جمعه روستای اکبرآباد: محکومیت رحیمی نویدبخش محاکمه دانه درشت هاست

سفر نابجای وزیر امور خارجه به پاریس و قبل از آن به ژنو و قدم زدن با جان کری در خیابان در شرایطی که نشریه فرانسوی به مقدسات اسلامی توهین کرده چه توجیه قابل قبولی دارد؟

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، نماز جمعه این هفته اکبرآباد کوار همچون هفته های گذشته به امامت حجت الاسلام دکتر رمضانی و با استقبال پرشور مردم اکبرآباد و روستاهای همجوار برگزار گردید.

امام جمعه اکبرآباد با اشاره به سفر هفته گذشته وزیر امور خارجه کشورمان به کشورهای اروپایی این سوال را مطرح کرد که در مقطعی که تمامیت جبهه کفر در مقابل جبهه توحیدی اسلام صف آرائی نموده، و اهانت به رسول خدا و راهبرد اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده است سفر نابجای وزیر امور خارجه به پاریس و قبل از آن به ژنو و قدم زدن با جان کری در خیابان چه توجیه قابل قبولی دارد؟

حجت الاسلام دکتر رمضانی تصریح کرد در شرایطی که نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" با چاپ کاریکاتوری توهین آمیز به ساحت پیامبر اسلام و چاپ و توزیع آن در تیراژ بسیار زیاد و به 16 زبان در 25 کشور دنیا و شروع مذاکرات 1+5 دقیقا در همان روز، آیا وزیر امور خارجه نمی توانست در مذاکره شرکت نکند و یا آن را به زمان دیگری موکول کند و در شرایطی که افکار عمومی دنیای اسلام نسبت به فرانسه واکنش نشان داده اند وزیر امور خارجه ام القرای جهان اسلام به این کشور سفر می کند که جای بسی تعجب و شگفتی دارد.

دکتر رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود اقدام قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و محکومیت معاون اول رئیس جمهور سابق را نوید دهنده این مسأله دانست که دانه درشت ها و مفسدان اقتصادی در هر رده و جایگاهی باشند به پای میز محاکمه کشیده می شوند و اگر مالی به ناحق و غیر مشروع کسب کرده باشند به بیت المال برگردانده می شود.

نظرات بینندگان