کد خبر: ۶۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

دختر ناخلف جهرمی حساب پدرش را خالي كرد

در تحقيقات انجام شده مشخص شد متهم که دخترشاكي پرونده مي باشد، با سو استفاده از اعتماد شاكي به صورت پنهاني اطلاعات حساب بانکي پدرش را يادداشت و در فرصت مناسب از طريق موبايل اقدام به خريد کارت شارژ نموده است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، دختري كه اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانكي پدر خود كرده بود، با تلاش ماموران پليس فتا شهرستان "جهرم" استان فارس شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت شکايت يکي از شهروندان مبني بر برداشت هاي سريالي غيرمجاز از حساب بانکي اش، موضوع به صورت ويژه در دستورکار کارشناسان پليس فتا شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ"يوسف ملك زاده" افزود: بررسي هاي انجام شده توسط ماموران نشان داد كه متهم با اطلاع از مشخصات كارت بانكي شاكي اقدام به برداشت غيرمجاز پنج ميليون و 400 هزار ريال نموده و اين برداشت ها به شکل خريد شارژ تلفن همراه انجام گرفته است که در اين راستا با اقدامات تخصصي و كارشناسانه ماموران، فرد برداشت کننده شناسايي گرديد.

وي ادامه داد: در تحقيقات انجام شده مشخص شد متهم که دخترشاكي پرونده مي باشد، با سو استفاده از اعتماد شاكي به صورت پنهاني اطلاعات حساب بانکي پدرش را يادداشت و در فرصت مناسب از طريق موبايل اقدام به خريد کارت شارژ نموده است.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" در پايان به شهروندان توصيه كرد: از اعتماد بي مورد به دوستان و نزديکان خود پرهيز كنند و رمز هاي عبور شان را که به عنوان يک سند محرمانه محسوب مي شود، در اختيار ديگران قرار ندهند.
نظرات بینندگان