کد خبر: ۶۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳

حاج قاسم گفت من اکنون روی قبر صدام می‌جنگم

رئیس سازمان موزه دفاع مقدس گفت: سه ماه پیش حاج قاسم سلیمانی به من گفت فلانی من الان درست روی قبر صدام در حال جنگیدن هستم.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، مراسم اولین یادواره اندیشمندان حوزه علوم دفاعی سپاه با حضور جمعی از فرماندهان در تالار ایوان شمس برگزار شد.

سردار مرتضی قربانی رئیس سازمان موزه دفاع مقدس در این همایش به سخنرانی پرداخت و گفت: امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود که این انفجار شعاع آن تا بهشت برین رفته است.

وی گفت: کسانی که در این عظمت نورافشانی کردند شهدا هستند که پا بر خواسته‌های نفسانی خود گذاشته و در راه فداکاری قدم گذاشتند.

این فرمانده دوران جنگ تحمیلی افزود: شهدا هم عمل و هم کلام‌شان با صداقت بود و کسانی که پلشتی کردند خدا عذاب‌شان داد و نابودشان کرد.

وی بیان داشت: سه ماه پیش حاج قاسم سلیمانی به من گفت فلانی می‌دانی الان کجا ایستاده‌ام و می‌جنگم؟ پرسیدم کجا، گفت درست روی قبر صدام. ما عزتی داریم که اکنون قاسم سلیمانی که مانند سردار سیاف‌زاده و امثال این عزیزان است در دنیا می‌درخشد.

سردار قربانی افزود: قاسم سلیمانی‌ها امروز چراغ راه جوانان مسلمان در جهان اسلام هستند که علیه جبهه کفر مبارزه می‌کنند.  سردار تقوی و سردار اله‌دادی نیز از جمله همین سرداران هستند.

رئیس سازمان موزه دفاع مقدس افزود: این گردهمایی‌ها که با محوریت سرداران برگزار می‌‌شود به ما یادآوری می‌کند که باید فرهنگ شهدا را به جوانان منتقل کنیم و بدانیم که پیروزی‌ها نزدیک است.

وی در پایان اظهار داشت: امروز که می‌جنگیم به برکت خون شهدا است و لذا باید پاسدار حقوق آنان باشیم. ما 8 سال در رکاب امام(ره) جنگیدیم و اکنون در رکاب رهبرمان هستیم که منجی جوانان جهان اسلام هستند.

در پایان این مراسم از خانواده شهید سردار سیاف‌زاده تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان