کد خبر: ۶۵۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر: دستگاه‌ها گزارش اقتصاد مقاومتی خود را ارائه کنند

بهتر است هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از اقدامات خود در این خصوص ارائه دهند تا مشخص شود که در چه مرحله‌ای از کار قرار دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، در ادامه جلسه سردار کوشکی با اعلام اینکه سپاه پاسداران استان فارس و بسیج اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی را در تاریخ 20 اسفندماه در جلسات شورای اداری و برنامه‌ریزی استان ارائه می‌دهد، گفت: با توجه به اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی نباید متوقف شود و در سال 94 نیز این روند ادامه پیدا می‌کند، بهتر است هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از اقدامات خود در این خصوص ارائه دهند تا مشخص شود که در چه مرحله‌ای از کار قرار دارند.

وی همچنین با اعلام اینکه بخشی از اعتبارات قرارگاه خاتم‌الانبیاء در اختیار قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه استان‌ها قرار می‌گیرد، اظهار کرد: استان‌های دیگر که یک پنجم وضعیت محرومیت استان ما را دارند توانسته‌اند با ارائه گزارش به‌موقع چند برابر استان فارس بودجه محرومیت‌زدایی دریافت کنند که ضروری است دستگاه‌های مربوطه گزارش خود از مناطق محروم را تا هفته آینده ارسال کنند تا بتوانیم برای محرومیت‌زدایی از روستاها بودجه دریافت و اقدام کنیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
-
يکشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
0
درود بر سپاه که در محل ما حسابی اشتغالزایی ایجاد کرده از مرغ جوجه بلدرچین قارچ کمپوست و....اندازه 10 دولت کار کرده مخلصانه وبی ریا