کد خبر: ۶۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳

کودکان پاسارگادی فریاد «آب- آب، زندگی» سر دادند + تصاویر

اگر در استفاده از منابع آبی صرفه جویی نشود در آینده ‌ای نه چندان دور با بحران آب مواجه می شویم.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، با حضور جمعی از دانش آموزان مقطع ابتدایی مدرسه غیر دولتی گلها مسابقه نقاشی و راهپیمایی با عنوان «صرفه جویی در مصرف آب» در شهرستان پاسارگاد برگزار شد.

در این برنامه دانش آموزان شرکت کننده پیامدهای اسراف آب را با کشیدن نقاشی های زیبا و تاثیر برانگیز به صورت گروهی به تصویر کشیدند و با دست نوشته هایی با موضوع بحران آب و صرفه جویی در راهپیمایی شرکت کردند و با فریاد های خود به گوش بزرگترها و شهروندان برسانند که بحران آب جدی می باشد و باید در این زمینه به فکر آیندگان هم بود ودر مصرف آب صرفه جویی کرد.
خانم رزاق منش موسس مدرسه غیر انتفاعی گلها در جمع این دانش آموزان گفت: با توجه به کاهش شدید منابع آبی، لازم است که اصلاح الگوی مصرف آب یک فرهنگ شود.
وی با تاکید بر نقش موثر دانش آموزان در ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب و حفاظت از منابع آبی افزود: دانش آموزان به عنوان سفیران آب می توانند با آموزش هایی که در مدارس در زمینه استفاده صحیح از منابع آبی می بینند به ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب در جامعه بپردازند.

رزاق منش اضافه کرد: اگر در استفاده از منابع آبی صرفه جویی نشود در آینده ‌ای نه چندان دور با مشکل بحران آب مواجه می شویم که این موضوع مهم باید توسط شما دانش آموزان به پدر و مادرها انتقال یابد تا همه در مصرف آب صرفه جویی کنند.
 


































 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان