کد خبر: ۶۵۸۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳

دفتر کار بزرگترین رهبر جهان + تصویر

به جرات می توان گفت که امروزه در هیچ کجای دنیا و حتی مسئولان کشور خودمان نمی توان کسی را یافت که از نظر سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی مشابه آیت العظمی امام خامنه ای و فرزندان و خانواده معظم له باشند.

به گزارش شیرازه به نقل از پرگون به جرات می توان گفت که امروزه در هیچ کجای دنیا و حتی مسئولان کشور خودمان نمی توان کسی را یافت که از نظر سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی مشابه آیت العظمی امام خامنه ای و فرزندان و خانواده معظم له باشند.

نمونه ای کوچک از این ساده زیستی مقام معظم رهبری را می توان در دفتر ایشان به وضوح دید، در جایی که بسیاری از سران کشورهای جهان برای دیدار با ایشان به آنجا می روند.

در تصویر زیر که در دیدار ایشان با دبیرکل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» گرفته شده است می توان این سادگی را مشاهده کرد. در این تصویر می بینیم در کنار مقام معظم رهبری ترکی بزرگ بر روی دیوار قرار دارد که به وضوح مشاهده می شود. شاید در هیچ جای جهان در دیدار بلندپایه ترین مقام رسمی یک کشور با سران کشورهای دیگر در اینچنین اتاق ساده ای برگزار نشود. صندلی های و میزهای ساده در کنار یک کمد کتاب که سادگی آن به وضوح قابل مشاهده است همه و همه نشان از سادگی رهبری با عظمت است که این موارد صرفا برخی مصادیق ساده زیستی ایشان می باشد.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سیدرضا
United States of America
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
0
تصویربالای قفسه کناری اطاق حضرت آقا، افتخاری برای مافارسیان است
این تصویر نمازجمعه مرجع مجاهدآیت الله العظمی سیدعبدالحسین نجفی آیت اللهی است که حکم جهاد ایشان علیه ابالیس انگلیسی شهره است، محل نماز علی الظاهر در مسجدامام حسین .ع.جهرم است.
مرقدایشان درمحله کوشکک شهرستان جهرم زیارتگاه مومنین است،
مقام معظم رهبری درسال 67 درسفرجهرم مرقدایشان رازیارت کردندودرسخنرانی خودشان درمصلی جمعه جهرم ازایشان تجلیل نمودند
اصغر عزیزپورفرد
United States of America
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
0
جانم فدای تو باد ای رهبرم ای پاره ی تنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
0
هیچ متوجه هستین اون قابی که روی کمد دفتر آقاگذاشته تنها عکس باز مانده از مجاهد بزرگ آیت الله العظمی سید عبدالحسین لاری است
علی عزت خواه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
0
جانم فدایت رهبرم .