کد خبر: ۶۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
این قدم زدن کجا و ...

کشف بزرگ نوابغ حامی دولت برای نجات ظریف!

به دنبال اوج گیری انتقادات از رفتار ظریف در قدم زدن صمیمانه با جان کری در خیابان های وین، حامیان دولت در روزهای اخیر به کشف عظیمی دست پیدا کرده اند!
به دنبال اوج گیری انتقادات از رفتار ظریف در قدم زدن صمیمانه با جان کری در خیابان های وین، حامیان دولت در روزهای اخیر به کشف عظیمی دست پیدا کرده اند و بر زعم آنها، تمام انتقادات علیه ظریف را نقش بر آب خواهد کرد!

به گزارش شیرازه به نقل از صراط؛ بر اساس این کشف، سعید جلیلی مسوول وقت پرونده هسته ای در جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران، سال 2009 در حاشیه نشست ایران و 5+1، به صورت کاملا اتفاقی و بدون برنامه ریزی قبلی دستگاه دیپلماسی، به پیشنهاد نماینده انگلیسی، در فضای سبز با معاون وزیر خارجه آمریکا به مدت 45 دقیقه قدم زده و گپ می زنند و عکسی هم از این اتفاق گرفته نشده است.

اکنون به زعم حامیان دولت، منتقدان ظریف ناگهان غافلگیر شده اند! طرفه آنکه قدم زدن ظریف و کری 15 دقیقه بود در حالی که قدم زدن جلیلی با نیکلاس برنز 45 دقیقه طول کشیده است!

فارغ از درستی یا نادرستی این موضوع، کدام عقل سلیمی، ارزش سیاسی و پیامدهای دیپلماتیک قدم زدن دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با معاون وزیر خارجه آمریکا آن هم در شرایطی که هیچ عکسی از آن گرفته نشده و خبری از آن منتشر نشده، را با قدم زدن بالاترین مقامات دیپلماتیک ایران و آمریکا در حضور رسانه های دنیا، یکسان می داند؟

از طرفی، ماجرای قدم زدن ظریف بعد از توهین عجیب رسانه فرانسوی به پیامبر اسلام رخ داد و رهبران دنیا را از نتانیاهو تا محمود عباس برای برگزاری یک نمایش مضحک به پاریس کشاند؛ اما در همین زمان، وزیر خارجه بدون یک موضع گیری جدی و قاطع، ابتدا با کری قدم زدن دونفره را تجربه کرد و سپس راهی پاریس شد تا با وزیر خارجه فرانسه هم گفتگو کند!

بی تردید این موضوع، یکی دیگر از ابعاد و موارد انتقادات از قدم زنی ظریف بوده که ظاهرا از نظر حامیان دولت اهمیت چندانی ندارد!
نظرات بینندگان