کد خبر: ۶۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳

فرماندار نی ریز: مردم هم به تقویت وحدت در نی ریز کمک کنند

فرماندار نی ریز تاکید کرد: اگر کسی حرف شایعه دار و کنایه آمیز زد خود مردم برخورد کنند، و این وحدت را تقویت کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز، محمدرضا امیری فرماندار نی ریز در گفتگو با خبرنگار ما از اتفاقات اخیر در شهرستان نی ریز ابراز خوشحالی کرد و گفت: به هر حال با پیگیری های انجام شده در شهرستان، بین علمای شهر و مردم اتفاقاتی افتاد و منجر به اقامه نماز وحدت شد.

امیری با اشاره به قسمتی از دعای افتتاح عنوان داشت: عزت اسلام و مسلمین در وحدت است. وقتی وحدت و انسجام باشد، مسلمین هم در کنار هم اهداف عالیه اسلام ناب را دنبال می کنند و این یعنی عزت اسلام.

وی ادامه داد: در بحث شهرستان نی ریز هم همین طور است، وقتی وحدت تقویت شود و استمرار یابد، ما هم خوشحالیم و قطعا در توسعه شهرستان موفق خواهیم بود.

فرماندار نی ریز تاکید کرد: همه، از من فرماندار تا عامه مردم باید از حواشی، حرف های نیش دار، حرف های کنایه دار و اقدامات تحریک آمیز خودداری کنند و در این زمینه تلاش کنند.

امیری افزود: من می دانم مردم شهرستان از اینکه تفرقه وجود داشته باشد ناراحتند و دلشان می سوزد. دلشان می خواهد مسائل شهرستان به خوبی پیگیری شود و توسعه شهرستان دنبال شود.

وی تصریح کرد: وقتی همه مردم این تفکر را دارند، به این قضیه کمک کنند. اگر کسی حرف شایعه دار و کنایه آمیز زد خود مردم برخورد کنند، و این وحدت را تقویت کنند.

فرماندار نی ریز تاکید کرد: ممکن است هر کسی از هر قشری یک حرفی را از سر نادانی و یا به عمد بگوید، مردم اجازه ندهند بروز و ظهور پیدا کند.

نظرات بینندگان