کد خبر: ۶۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳

محموله کالای قاچاق ۲ میلیارد ریالی در فیروزآباد کشف شد‌‌

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۴۴ میلیون ریال خبر داد.
به گزارش شیرازه، به نقل از معاومنت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ حسین ارجمند در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق شهرستان با همکاری مأموران پاسگاه «موک» و «احمد آباد»، هنگام کنترل خودروهای عبوری سه دستگاه خودرو سمند، پژو 405 و وانت نیسان را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها چهار دستگاه تلویزیون، پنج دستگاه ماشین لباسشویی، 36 قوطی شیر خشک، 192 قوطی پودر ویتامین c، یک هزار و 128 قوطی نوشابه انرژی‌زا،21 هزار و 24 عدد انواع نوشیدنی خارجی، چهار دستگاه یخچال، سه دستگاه دوچرخه برقی، 48 پاکت چای خارجی، 54 شیشه روغن‌زیتون، یک هزار و 800 عدد صابون، سه هزار و 570 قوطی پودر قهوه، دو هزار و 400 متر پارچه خارجی، 30 هزار و 954 عدد انواع لوازم‌آرایشی و 716 عدد قوطی نوشابه خارجی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: در این رابطه 12 نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ ارجمند افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریع‌تر به پلیس 110 اطلاع دهند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در نی‌ریز

سرهنگ عزیز برزگر، فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جمع‌آوری معتادان پرخطر را اجرا کردند.

سرهنگ برزگر افزود: درنتیجه اجرای این طرح یک کیلو و 854 گرم تریاک، 18 گرم شیره تریاک، 90 گرم حشیش، 50 سانت شیشه، دو گرم و 50 سانت هروئین کشف و در این راستا 17 نفر متهم را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اثرات سوء مواد مخدر در جامعه گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 3 تن و 500 کیلوگرم چوب قاچاق

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان «کازرون» استان فارس از توقیف دو دستگاه خودرو وانت نیسان و کشف سه تن و پانصد کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق خبر داد.

سرهنگ مهرداد مشوق در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش «نودان» این شهرستان در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی و کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه وانت نیسان مشکوک و خودروهای مذکور را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده سه تن و 500 کیلوگرم چوب جنگلی بلوط قاچاق از خودروها کشف و دو نفر به علت حمل بار قاچاق دستگیر شدند.

سرهنگ مشوق ادامه داد: قاچاقچیان با تشکیل پرونده به مقامات ذیصلاح قانونی معرفی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون در پایان با اشاره به اینکه جنگل سرمایه ملی این کشور بوده و قطع آن‌ها موجب ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌شود، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مراتب را به پلیس 110 اعلام نمایند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان