کد خبر: ۶۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
سومین قسمت طنز «از اون لحاظ»؛

فیلم: از لاف‌زنی بی‌پایان برخی مسئولان فارس تا سلمان و ابوذرهای فاسد!

اگر چه مجموعه «از اون لحاظ» تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، اما خلا وجود زبان طنز در کارهای رسانه ای باعث شده که با همه ایرادهای موجود در قالب و محتوا، «از اون لحاظ» نظر بسیاری را به خود جلب کند.
شیـــرازه؛ کلیپ های طنزی که به تازگی در برخی رسانه های کشور تولید و پخش می شود مشتری های فراوانی پیدا کرده است. "دکتر سلام" شاید اولین مجموعه موفقی بود که توانست با استفاده از زبان هنر و طنز مخاطب گسترده ای را به خود جذب کند. سایت طنز گل هم هم نیز با الگوگیری از این ایده مجموعه ای تحت عنوان «از اون لحاظ» را منتشر می کند که این کار با نگاهی طنز به مسایل و اخبار استان سبک جدیدی را در تحلیل رسانه ای در فارس ایجاد کرده است.  اگر چه این مجموعه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد، اما خلا وجود زبان طنز در کارهای رسانه ای باعث شده که با همه ایرادهای موجود در قالب و محتوا، «از اون لحاظ» با انتشار اولین قسمت نظر بسیاری را به خود جلب کند.

به گزارش هم هم؛ در این قسمت نگاهی خواهیم داشت به آنچه در دو هفته گذشته در این مملکت رخ داده است.

در این قسمت تکلیف شهرداری شیراز را در ساختن یا نساختن پارکینگ روشن می کنیم و همچنین سری به مراسم توزیع آش نذری در شیراز خواهیم زد.

از طرفی باز هم گوش فرا داده ایم به لاف زنی برخی از مسوولان فارس و نگاهی خواهیم داشت به یک طفل بی سر و صاحاب که هیچ کس حاضر نیست حضانت آن را بپذیرد.

خلاصه جونم براتون بگه که آلودگی تهران به شهرهای کوچک هم رسیده و جهرمی ها هم بی بهره نمانده اند.

نگاه دولت به دست مردم برای خلاف کردن در بودجه ۹۴ هم از دیگر موضوعاتی است که ما آن را دیده ایم راستی یه خبر جالب هم داریم و آن هم تولید آب معدنی در گاوداری است.

اگر می خواهید سلمان و ابوذرهای فاسد را هم بشناسید حتما این قسمت را ببینید…


دانلود
نظرات بینندگان