کد خبر: ۶۵۹۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

شهردار استهبان: آماده مشارکت در ساخت كارخانه‌ بسته‌بندي زعفران هستیم

پيگيري ثبت ملي منطقه گردشگري سرآسياب در سازمان ميراث فرهنگي يكي از اقدامات جدي شهرداري استهبان براي تبديل اين شهر به منطقه نمونه گردشگري است.
به گزارش شیرازه، شهردار استهبان گفت: شهرداری آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران در ساخت كارخانه‌هاي فرآوري و بسته‌بندي انجير، زعفران و ساخت شهربازي است.
احمدفقیهی‌کیا در جمع خبرنگاران با اشاره به قدمت دیرینه آسیاب‌های آبی قدیمی استهبان که با ساروج ساخته شده و در دل کوه با چشمه‌سارهایی پرآب است، بیان داشت: پيگيري ثبت ملي منطقه گردشگري سرآسياب در سازمان ميراث فرهنگي يكي از اقدامات جدي شهرداري استهبان براي تبديل اين شهر به منطقه نمونه گردشگري است.
شهردار استهبان ادامه داد: با جذب سرمايه‌گذار در بحث تبديل شهر استهبان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگري جنوب كشور،آماده مشارکت و همکاری با سرمايه‌گذاران در اجراي پروژه هايي از جمله سرمايه‌گذاري در تفرجگاه‌هاي گردشگري و توريستي شهر، احداث كارخانه‌هاي فرآوري و بسته‌بندي انجير و زعفران،احداث شهربازي در تفرجگاه سرآسياب و همچنين احداث هتل و اقامتگاه است.
این مسئول ديگر پروژه‌هاي مشاركتي شهرداري با همراهي سرمايه‌گذاران را ساخت كارخانه بازيافت پسماند و توليد كمپوست،ساخت پاركينگ طبقاتي، احداث مجتمع تجاري و تفريحي و همچنين احداث كارخانه آب‌معدني عنوان كرد.
شهردار استهبان همچنین از آغاز فعالیت انجمن خیرین شهرساز این شهر خبرداد و خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز فعالیت این انجمن در اقدامی نیک اندیشانه مهدی حلیمی و وحید آزادگان با اهداء زمین جهت ساخت واحد خدمات موتوری و سایر پروژه‌های عمرانی شهرداری به عنوان اولین خیرین شهرساز استهبان معرفی و مورد تجلیل واقع شدند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
0
عااااالی بود