کد خبر: ۶۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

بالاخره پای «صادرات» هم به صدرا باز شد+تصاویر

آذرماه 92 بود که بانک ملی اولین شعبه خود را در شهر صدرا بازگشایی کرد

به گزارش شیرازه، شهر جدید صدرا در شمالغرب شیراز و با فاصله ای نزدیک به 18 کیلومتر از مرکز شهر شیراز، با جمعیتی نزدیک به 100 هزار نفر، میزبانی از شهر سلامت به همراه بیمارستان های در حال احداث، میزبانی از پردیس دانشگاه آزاد شیراز به همراه دانشکده های آن، تا امروز دارای یک شعبه بانک ملی ایران بود که البته آن هم آذرماه سال 1392 گشایش یافته است.

عصر شیراز نوشت: کمبود شعب بانک و دستگاه های خودپرداز در صدرا همواره از مسائلی بوده است که شهروندان این شهر جدید را آزار می داده است. از همین رو افتتاح اولین شعبه بانک ملی ایران و البته افتتاح اولین شعبه بانک صادرات ایران در صدرا با استقبال مسئولان و شهروندان روبرو شده است.

افتتاح اولین شعبه بانک ملی ایران در شهر جدید صدرا (آذر 92 )

 

 

 پیش از آن نزدیک ترین شعبه بانک به این شهر جدید، در شهرک گلستان شیراز و در فاصله ای نزدیک به 10 کیلومتر قرار داشت. همزمان با افزایش جمعیت ساکن و نیاز روز افزون شهروندان این شهر جدید به شعب بانک ، اولین شعبه بانک صادرات ایران نیز در شهر جدید صدرا آغاز بکار نمود؛ این شعبه با نام شعبه 22 بهمن و در بلوار پاسداران این شهر جدید واقع شده است که با حضور جمعی از مسئولان صدرا افتتاح شده است. بالاخره پای صادرات هم به صدرا باز شد.

افتتاح اولین شعبه بانک صادرات ایران در شهر جدید صدرا (بهمن 93 )

 

در روزهایی که حال اقتصادی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در شیراز بهتر از هر زمان دیگری است از افتتاح اولین شعبه بانک تا دومین شعبه آن در شهر جدید صدرا بیش از یک سال زمان سپری شده است، باید نشست و دید در زمانه ای که تعداد بانک ها در شیراز روز به روز در حال افزایش است، شعبه بعدی بانک در منتهی الیه شمالغرب این کلانشهر و در شهر صدرا چقدر طول خواهد کشید.

نظرات بینندگان