کد خبر: ۶۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

کم محلی مسئولین مرودشتی به همایش «فاتحان ثریا»

عدم حضور حتی یک مسئول از آموزش و پرورش مرودشت در همایش فاتحان ثریا تامل برانگیز است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا دومین همایش فاتحان ثریا در مرودشت با هدف تجلیل از رتبه های برتر کنکور در حالی برگزار گردید که همایش با بی مهری مسئولان و آزرده خاطر شدن رتبه های برتر مواجه گردید.

مصطفی گشتاسبی مسئول کانون آینده سازان (نخبگان) مرودشت که مجری همایش فاتحان ثریا در مرودشت است تاکید کرد: اعضای کانون آینده سازان مرودشت انتظار دارند که مسئولان از برنامه های کانون حمایت کرده تا آنها بتوانند با خیالی آسوده تر به پیشبرد مباحث علمی پژوهشی در شهرستان مرودشت بپردازند.

در ادامه ایمان عرب پور و علی زارعی موسس انجمن روباتیک پیکو در مرودشت از اهداف و انگیزه های خود گفتند و به سختی هایی که در زمینه روباتیک در مرودشت به آنها تحمیل شده بود اشاره کردند.

در این مراسم از مهتاب یوسفی رتبه 84 صنایع شیمیایی شیراز، الهام عبداللهی رتبه 3 گرافیک تهران، مریم آسیایی رتبه 19 گرافیک تهران، راضیه مختاری رتبه 70 کودکیاری شیراز، مرضیه نبوی رتبه 9 صنایع شیمیایی شیراز، مهناز لطفی رتبه 96 صنایع شیمیایی شیراز، فاطمه مردانی رتبه 56 کودکیاری تقدیر و تجلیل شد.

تنها حجت الاسلام و المسلمین محمود توسلی و فریدون اتابکی رییس سابق شورای شهر در این همایش حضور یافتند و سایر مسئولان شهر با عدم حضور خود، رتبه های برتر کنکور در مرودشت را که باید الگویی برای نسل های بعد باشند رنجیده خاطر کردند.

از آنجا که تقدیر از رتبه های برتر کنکور و نخبه های علمی پژوهشی در مدارس، یکی از وظایف ذاتی آموزش و پرورش هر شهرستان است، عدم حضور حتی یک مسئول از آموزش و پرورش مرودشت در همایش فاتحان ثریا نکته ای تامل برانگیز است.

همایش فاتحان ثریا در مرودشت

همایش فاتحان ثریا در مرودشت

نظرات بینندگان