کد خبر: ۶۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

آخرین وضعیت تیم فجر شهید سپاسی؛ از بازگشت حمید جوکار تا اضافه شدن 10 بازیکن جدید به تیم

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگاران، آخرین وضعیت تیم را تشریح نمود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه کلانتری اظهار داشت: تعطیلات 40 روزه مسابقات از یک جهت به ضرر ما تمام شد به خاطر اینکه تیم شرایط خیلی خوبی را داشت طی می کرد و اگر بازیها ادامه داشت امتیازات خوبی را کسب می کردیم و از نظر دیگر تعطیلات باعث شد که در تیم به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف و افزودن به نقاط مثبت باشیم؛ که الحمدالله شرایط خوبی پیش رفت و برنامه آماده سازی و کارهای بدنی را زیر نظر آقای احسان زارع به خوبی پشت سر گذاشتیم و بازی تدارکاتی با تیم امید فجر و پاس همدان و راه آهن و یک تیم دیگر از استان را در دستور کار قرار دادیم که فقط بازی با تیم پاس همدان نیمه تمام ماند و به خاطر مصدوم شدن بازیکنان صلاح ندیدم بازی ادامه پیدا کند.

بازی خوبی را در تهران با راه آهن داشتیم که تا دقیقه 92 یک بر صفر به نفع تیم ما در جریان بود که در همین دقیقه با گل تساوی تیم راه آهن بازی مساوی به اتمام رسید. در مجموع بازی خوبی بود و استفاده خوبی از این بازی بردیم.

وی افزود: در فصل نقل و انتقالات نیم فصل 10 بازیکن به تیم اضافه کردیم که بازهم سهم بازیکنان امید بیشتر از دیگران بود و این نشانه این است که باشگاه فجرشهیدسپاسی نگاه ویژه ای به بازیکنان جوان و بازیکن سازی دارد.

5 بازیکن امید که 4 نفر از امید های تیم فجرشهید سپاسی به نام های حسینی، ناصری، رحمانی و نیکجو را به تیم اضافه کردیم و علی فتحیان که از بازیکنان رده ملی کشور است در این لیست قرار دادیم. دو بازیکن زیر 23 سال سامان فرجام که قبلاً سابقه حضور در تیم امیدهای فجر را در کارنامه خود دارد و به صورت قرضی به تیم عقاب نیرو هوایی پیوسته بود به تیم برگشته است که آینده دروازه تیم را تضمین خواهد کرد؛ همچنین آرمان رمضانی مهاجم سال ثبل همین باشگاه بود که به صورت قرضی از ملوان به تیم در نیم فصل دوم سال گذشته اضافه شد و مجدداً پس از پایان فصل به تیم ملوان پیوست؛ با توجه به نیاز ما در این پست توانستیم مراحل انتقالش را انجام بدهیم.

صابر خوشنام بازیکن نیم فصل اول سیاه جامگان که در پست دفاع راست توپ می زند و همچنین بیات که سابقه حضور در لیگ دسته دوم کشور در پست مهاجم دارد را نیز به تیم اضافه کردیم.

وی اضافه کرد: همچنین هافبک موثر فصل گذشته تیم فجرشهید سپاسی حمید جوکار که در پایان فصل به تیم گسترش فولاد پیوست بود با وجود مبلغ بالای قرارداد وی با تیم گسترش فولاد غیرت و از خود گذشتگی به خرج داده و به تیم خودش که سالیان دراز برای این تیم زحمات فراوان کشیده است برگشت و وزنه قابل توجه برای ما خواهد بود.

بازیکنان افزوده شده به تیم الحمدلله به خوبی با شرایط تیم سازگار شده اند و با توکل به خداوند و تلاش و کوشش بازیکنان امید روزهای خوب آینده را می دهد.

در اینجا جا دارد از تمام کارکان بخش اداری و مالی و روابط عمومی باشگاه و مخصوصاً ریاست محترم هیئت مدیره سردار گزنی و مدیرعامل محترم سرهنگ قنبری و سرپرست محترم تیم برادر شاهینی که تمام توان خود را برای بهتر برگزار شدن اردوی تهران و جذب بازیکنان ما را یاری کردند تشکر و قدردانی کنم. امید است با توکل به خداودن و همدلی و اتحاد به اهداف والای باشگاه دست پیدا کنیم.

کلانتری در ادامه گفت: از بازیکنان غیرتمند تیم که با تمام وجود برای تیم خود جانفشانی می کنند قدردانی کرده و از کادر فنی بخصوص برادر ارجمتد آقای محمدعباسی که یار و یاور ما بوده اند و کادر تدارکاتی و پزشکی و... کمال تشکر را دارم. باشد تا در کنار یکدیگر روزهای خوبی را تجربه کنیم.

و نکته مهم هواداران عزیز که در نیم فصل اول مسابقات ما را تنها نگذاشتند قدردانی کرده و دست آنها را می بوسم و انشاالله که در نیم فصل دوم نیز از همان بازی اول تیم خود را تنها نگذارند.
نظرات بینندگان