کد خبر: ۶۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

امام جمعه لارستان: ما در لارستان جز خط رهبری خط دیگری نمی شناسیم

شعار مرگ بر فتنه گر نمازگزاران لارستانی در پایان خطبه های این هفته ی نماز جمعه و نصب پارچه نوشته هایی با مضمون هوشیاری مسئولین شهرستان و موضع گیری صریح در خصوص فتنه ی 88 از حاشیه های نمازجمعه این هفته لارستان بود.

به گزارش شیرازه به نقل از لادستان، خطبه های نماز جمعه این هفته ی لارستان نیز تحت تاثیر اتفاقات اخیر استان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر نوربخش امام جمعه لارستان در خطبه های این هفته ضمن تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر گفت: مردم لارستان اعم از شیعه و سنی با برگزاری جشن ها و چراغانی کردن کوچه و خیابان ها احساس خود را نسبت به امام و انقلاب بروز دهند و این احساس را به رخ دنیا بکشند.



وی در ادامه به انتشار نامه تاریخی مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و اذعان داشت:رهبر معظم انقلاب با انتشار نامه خود خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ،نامه امام به گورباچوف را برای ما تداعی کرد.


این استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمنان قسم خورده اسلام می خواستند اسلام ناب محمدی را خشن و داعش گونه به مردم خود معرفی کنند که با انتشار این نامه که سرآغاز چشمه عظیمی است که مطمئناً ادامه خواهد داشت تمام نقشه شوم آنها نقش بر زمین شد.



خطیب جمعه لارستان در ادامه سخنان خود به بیان عملیات حزب الله لبنان در مزارع اشغالی شبعا پرداخت و گفت: این عملیات توأماً با تدبیر شیرمردان سپاه ایران اجرایی شده و دیدید که در همین راستا سردار سلیمانی عزیز با سید حسن نصرالله دیدار کرد و این گونه فعالیت های پیروز مندانه از برکات بچه های سپاه و حزب الله است.

حجه الاسلام نوربخش با اشاره به فتنه انگیزی بعضی از مسولان فتنه گر اظهار داشت : خط قرمز ما رهبری است هر دستوری که مقام معظم رهبری بدهد همانند دستورات امام با جان و دل دنبال خواهیم کرد.

وی افزود:مواظب باشیم که فتنه گران بیکار ننشسته اند و همیشه بدنبال فتنه انگیزی و تفرقه هستند.


نوربخش به سخنان نماز جمعه هفته گذشته آیت الله ایمانی در نماز جمعه شیراز و هشدار وی نسبت به ترویج موسیقی و تضعیف سپاه اشاره کرد و افزود: امروز تضعیف سپاه شرعاً حرام است و از نظر ما سپاه یک نیروی انقلابی است که از متن مردم برخاسته است.

وی با بیان اینکه، فتنه گران به طور مرتب بدنبال فتنه سازی هستند، تأکید کرد: هر جناحی که خط و مشی خود را با امام و رهبری سرلوحه خود قرار دهد، می تواند به فعالیتهای خود ادامه دهد.

حجه الاسلام نوربخش با اشاره به اینکه سپاه نباید تضعیف شود، تصریح کرد: براساس فرموده حضرت امام(ره)؛ اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و در بیانیه دیگر گفته اند؛ من افتخار می کنم دست نیروهای سپاه را ببوسم.



خطیب جمعه لارستان در پایان با تأکید بر ولایت مداری اذعان داشت:ما در لارستان جز خط رهبری خط دیگری را نمیشناسیم و جناح بندی های سیاسی باعث نشود که از این خط فاصله بگیریم.

امام جمعه با بیان اینکه، انقلاب ما در گرو تقویت سپاه است، عنوان کرد: با وجود دیدگاههای مختلف سیاسی در لارستان، به حمدالله همه در خط امام و رهبری هستند و آن دیدگاهی قابل دفاع است که در خط رهبری باشد.

شعار مرگ بر فتنه گر نمازگزاران لارستانی در پایان خطبه های این هفته ی نماز جمعه و نصب پارچه نوشته هایی با مضمون هوشیاری مسئولین شهرستان و موضع گیری صریح در خصوص فتنه ی 88 از حاشیه های نماز جمعه ی این هفته ی لارستان بود.


نظرات بینندگان