کد خبر: ۶۵۹۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
امام جمعه بوانات:

در مبارزه با فساد نبايد هیچ فردی مستثني شود/ ما هلال احمر می خواهیم

حال که شرط ساختمان و زمین برای این اداره محقق شده چرا این اداره مستقل نشده است؟

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از  حرف رسا، نماز جمعه 10 بهمن ماه شهرستان بوانات چون هفته های قبل در حسینیه امام صادق (ع) سوریان بوانات و به امامت حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان بوانات با اشاره به بیانیه اخیر نمایندگان فارس به وزیر کشور، این اقدام را بجا دانست و اظهار داشت: اخيراً بعضي از فرمانداران و مديران دولتي در استان با گستاخي تمام اقدام به حمايت از بعضي از سران فتنه، در جلسات استاني و يا در شهرستانهاي خودشان نموده اند، و نسبت به سپاه هتاکي نموده که به عکس العمل و ابراز ناراحتي نماينده محترم ولي فقيه در استان روبرو شده است.

وی افزود: این کسی که یک زمانی پستی و مقامی در کشور داشته اگر اکنون در فکر براندازی نظام است و در جریان فتنه به فتنه گران برنامه و خط می داده است، چرا فرمانداران و مسئولین سیاسی دولت در شهرستانها از کارهای این دشمن داخلی حمایت می کنند؟

زارع افزود: تعلل تا به کي!؟ مگر چه عهدي با فرمانداران و مسؤلان متخلف بسته شده، اين قدر جسارت بالا رفته که در جلسات علني از فتنه گري که مزدور غرب است، با جرج سروس جلسه مي گذارد، در جلسات حزبي و گروهکي هر گونه اظهارنظر براندازانه انجام مي دهد، حمايت مي کنند. وزارت کشور باید برخورد قاطع با این گونه افراد داشته باشد.

امام جمعه بوانات به عدم استقرار برخی از ادارات در شهرستان اشاره کرد و گفت: موضوع عدم استقلال اداره هلال احمر و مشکلات فراوان فراروي مردم شريف بوانات است، مسؤولين محترم شهرستان و استان تکليف انساني و مديريتي شما اقتضاء مي کند که در جهت رفاه حال مردم شهرستان سفرهاي غير ضروري را از سر راه مردم برداريد.

حجت الاسلام زارع افزود: حال که شرط ساختمان و زمین برای این اداره محقق شده دیگر چرا تامل می کنید و چرا این اداره مستقل نشده است؟

امام جمعه بوانات به حکم اخیر قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی اشاره کرد و تصریح کرد: حرکت جدي قوه قضائيه در امر مبارزه با مفاسد اقتصادي امري مبارک و ضروري است گرچه سالها دير شروع شد اما کار شايسته و در خور شأن نظام اسلامي ماست، در مبارزه با فساد هيچ فرد و گروه و دستگاهي نبايد مستثني شود، دستگاه قضائي به وظيفه شرعي و قانوني خود عمل کند، قوه قضائيه اجازه مداخله و فرافکني به هيچ فرد و گروهي ندهد و با قاطعيت حقوق به ناحق پايمال شده نظام و مردم را از مفسدان اقتصادي بگيرد و بدون هيچ اغماضي حکم آنها را اجرا نمايد.

                                        
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
0
ما هلال احمر میخواهیم
کجایند مسئولین؟
طارق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
0
بشینید دارن براتون میارن هلال احمر رو ؟؟؟