کد خبر: ۶۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
عضو شورای شهر خطاب به معاون شهردار شیراز:

ای کاش در ایتالیا به جای خرید اتوبوس گردشگری دنبال خرید دستگاه «درخت درآورد» بودید!

از مسئولین معاونت عمرانی شهرداری تقاضا دارم در اجرای پروژه‌های شهری با درختان موجود مهربان باشند

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی شیرازه، رئیس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و بهداشت شورا به بارش حداقلی باران در زمستان امسال اشاره و تاکید کرد: با این شرایط حفظ فضای سبز موجود و جلوگیری از آسیب دیدن درختان و خشک نشدن آن‌ها بیش از هر زمان دیگری ضروری است بنابراین از مسئولین معاونت عمرانی شهرداری تقاضا دارم در اجرای پروژه‌های شهری با طبیعت و درختان موجود مهربان باشد و از قطع آن‌ها جلوگیری نمایند.

محمد حق نگر در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر در نطق پیش از دستور خود تصریح کرد: نظر به اینکه مصوبه خرید دستگاه «درخت درآورد» هنوز اجرائی نشده تا قبل از خرید دستگاه مزبور نسبت به حفظ انبوه درختان پروژه پل سه سطحی بلوار امیر کبیر که منتظر جابجائی می‌باشند دقت لازم انجام شود.

این عضو شورا خطاب به معاون اجرایی شهرداری شیراز گفت:‌ ای کاش در سفر اخیر ایتالیا به جای رایزنی برای خرید اتوبوس گردشگری به دنبال خرید دستگاه «درخت درآورد» بودید که از وظایف سازمانی حضرتعالی می‌باشد.

حق نگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل کشوری خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخیر اتفاقاتی روی داده که بعضاً تب‌ها و تنشهایی را در جامعه بدنبال داشته است و یکی از مهم‌ترین آن‌ها محکومیت معاون اول رئیس جمهوری دولت نهم بود که در واقع این اقدام بیانگر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی می‌باشد و اثر آن در افکار عمومی و جهان به‌رغم تبلیغات بدخواهان نظام، نشانگر شوکت و کیان نظام بود گرچه تبعاتی داشت ولی این حقیقت بزرگ را نیز به عالم نشان داد که درنظام اسلامی ایران آقا‌زاده و معاون اولی رئیس جمهور و پهلوان بودن تفاوتی در برابر اجرای قانون نخواهد داشت.

وی در ادامه به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره و تصریح کرد: در جریان کم محلی رهبری فزرانه ما به سران کشورهای جهان که در فرانسه جمع شده بودند همه رسانه‌های غربی منتظر بودند ببینند رهبر ما چه می‌گویدتا اینکه پیام رهبری خطاب به جوانان عالم موجی از شور در جهان پدید آورد. امید است این شور به شعوری تبدیل گشته و جهان منتظر لبیک گوی امام عصر گردد.

این عضو شورا همچنین پرتاب موفقیت آمیز ماهواره فجر را در این ایام به همه مردم و جهادگران عرصه علمی تبریک گفت.

نظرات بینندگان