کد خبر: ۶۶۲۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
آقازاده هاشمی رفسنجانی در کازرون:

احمدی‌نژاد به دانشگاه آزاد ضربه زد/ ما آقازاده ها باید مواظب باشیم حق کسی را ضایع نکنیم

بنده معاون عمرانی دانشگاه هستم و از وضعیت تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد خبر ندارم!
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد صبح جمعه هفدهم بهمن ماه، پس از بازدید از دانشگاه آزاد کازرون با امام جمعه این شهر دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون با بیان اینکه دانشگاه آزاد یکی از برکات و رویش های علمی نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: زمانی رفتن به دانشگاه برای جوانان یک آرزوی دست نیافتنی بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و مردمی شدن دانشگاه و علم که توسط دانشگاه آزاد صورت گرفت، رفتن به دانشگاه آسان شده است که جا دارد از مسئولان این دانشگاه  تقدیر و تشکر کرد.

خرسند با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد باید توجه بیشتری در بعد فرهنگی و اعتقادی دانشجویان خود داشته باشد، بیان داشت: با توجه به مشکلات دانشجویان غیر بومی به ویژه دانشجویان دختر، مسئولان دانشگاه آزاد باید سازوکاری برای پذیرش دانشجویان بومی تدوین نمایند.

امام جمعه کازرون خواستار تلاش بیشتر مسولان دانشگاه آزاد برای ارتقای علمی رشته های دانشگاه ای این دانشگاه شد و گفت: بهتر است مسئولان دانشگاه به بعد علمی توجه بیشتری داشته باشند و به مسائل حاشیه ای، سیاسی و جنایی ورود نکنند.

وی خواستار تسریع در راه اندازی بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه آزاد واحد کازرون شد و عنوان داشت: این بیمارستان هم مورد نیاز دانشجویان پزشکی دانشگاه است و هم کمک بسزایی به وضعیت درمانی مردم کازرون می کند.

خرسند در پایان خواستار پرداخت معوقات مالی زمین موقوفه دانشگاه آزاد کازرون شد.

محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه آزاد نیز در این دیدار اظهار داشت: دانشگاه‌های تازه‌ تأسیس به لحاظ اینکه از امکانات کمتری برخوردار است و در مقایسه با دانشگاه آزاد اسلامی شهریه کمتری دریافت می‌کنند، باعث گرایش بیشتر دانشجویان به این دانشگاه‌ها شده است.

وی گفت: رشد قارچ‌گونه دانشگاه‌های علمی ـ کاربردی، پیام نور و غیرانتفاعی در دولت آقای احمدی‌نژاد باعث ایجاد مسائل و مشکلات مالی در دانشگاه آزاد شد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد به احداث و راه‌اندازی بیمارستان امام علی (ع) کازرون اشاره کرد و افزود: در راستای راه‌اندازی سریع این بیمارستان حجت‌السلام هاشمی و میرزاده رئیس دانشگاه آزاد کشور تأکید فراوان دارند که امیدواریم با قول مساعدی که از طرف رئیس مجلس شورای اسلامی در تجهیز این بیمارستان داده‌ شده، سال آینده شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

هاشمی‌ در حاشیه این دیدار در پاسخ به سئول خبرنگار ما در مورد بالا بودن نرخ شهریه در دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه به دولت متصل نیست و به همین خاطر باید هزینه خود را از طریق دانشجویان تأمین کند اما سعی بر این است که میزان شهریه‌ها رشد بالایی پیدا نکند.

وی هم‌چنین در پاسخ به اینکه وضعیت تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد به کجا انجامیده است، تصریح کرد: بنده معاون عمرانی دانشگاه هستم و در این مورد اطلاع چندانی ندارم!

هاشمی‌ در پایان قول پی‌گیری و حل مشکلات مالی زمین موقوفه دانشگاه آزاد کازرون را داد و متذکر شد: از آنجایی‌ که ما آقازادگان باید بیشتر مواظب باشیم که گناهی از ما صادر نشود و حق کسی را ضایع نکنیم بر همین اساس معوقه حقوق موقوفات این دانشگاه را پی‌گیری خواهم کرد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
مافباي پدر خوانده به دنبال انتقام از رفباست...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
میران شهریه دانشگاه آزاد اگر زیاد نباشد که آقازاده ها چندین سال نمی توانند در انگلیس ماموریت داشته باشند!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
این قوم و طایفه بزرگترین مافیای مالی و قدرت ظالمانه در کشورند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
شعارشان هم اين است: دارندگي و برازندگي
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
احسنت به احمدی نژاد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳
0
شیرازه جان لطف کن تمام نظرات را بزن گز ینشی کار عادلانه ای نیست مثل اینکه در دولت اعتدال هستیم ها