کد خبر: ۶۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

فجر شهید سپاسی شیراز نساجی مازندران را در هم کوبید/ امیدها برای صعود بیشتر شد

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در مسابقه‌ای خانگی، تیم نساجی مازندران را در هم کوبید.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، دیدارهای هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور دقایقی پیش در نقاط مختلف کشور برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم فجر سپاسی شیراز از سد نساجی مازندران گذشت.

در این بازی که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم فجرسپاسی با ارائه یک بازی بر‌تر و تهاجمی موفق شد حریف رده سومی خود را با حساب 4 بر یک از پیش رو برداشته و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.

در این مسابقه تیم فجرسپاسی در‌‌ همان دقیقه سوم مسابقه توسط شهرام گودرزی به گل رسید تا شروعی رویایی و امیدوار کننده در این بازی داشته باشد اما شاهین مجیدی در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی دروازه فجر را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

در ادامه بازی تیم فجرسپاسی توپ و میدان را در اختیار گرفت و مزد بازی خوب خود را با گل دقیقه 30 شهرام گودرزی گرفت و این گل به معنای پیروزی 2 بر یک فجر سپاسی در نیمه نخست برابر نساجی قائم شهر بود.

در آغاز نیمه دوم بار دیگر داستان نیمه نخست تکرار شد و تور دروازه تیم نساجی مازندران در‌‌ همان آغاز نیمه مربیان به لرزه درآمد و این بار نوبت به محمدرضا حسینی رسید که در دقیقه 49 دروازه تیم نساجی را برای سومین بار باز کند.

پیروزی نماینده فارس در دقیقه 66 با گلی که آرمان رمضانی به ثمر رساند تثبیت شد تا فجر سپاسی در روزی فوق العاده و رویایی، 4 بر یک حریف قدرتمند خود را شکست داده و خود را به عنوان مدعی صعود به لیگ بر‌تر معرفی کند.

فجرسپاسی با این پیروزی 18 امتیازی شدو خود را به نیمه بالایی جدول رساند و امیدهای خود را برای کاهش فاصله با صدر جدول و صعود به لیگ بر‌تر افزایش داد.


نظرات بینندگان