کد خبر: ۶۶۳۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

اعلام زمان و مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شیراز/ سخنران مراسم مشخص شد

راهپیمایی در شیراز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز ۲۲ بهمن آغاز می شود.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به تغییر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شیراز گفت: راهپیمایی 22 بهمن از میدان شهدا آغاز می شود و پس از گذشتن از بلوار زند – میدان امام حسین (علیه السلام) – بلوار آزادی و با تجمع در میدان آزادی به پایان می رسد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بانگ «الله اکبر» در ساعت 21 روز 21 بهمن ماه نیز افزود: همچنین در طول مسیر راهپیمایی ایستگاه های صلواتی از مردم همیشه در صحنه پذیرایی خواهند کرد.

حجت الاسلام رضایی سخنران این مراسم را حجت الاسلام سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواند و افزود: راهپیمایی از ساعت 9 و 30 دقیقه روز 22 بهمن آغاز می شود.

محدودیت های ترافیکی برای راهپیمایی 22 بهمن شیراز اعلام شد

سرهنگ مصطفی عباسی، فرمانده راهنمایی و رانندگی استان فارس امروز (20بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شیراز، میدان شهدا – بلوار کریمخان زند – میدان امام حسین (علیه السلام) – بلوار آزادی و میدان آزادی اعلام شده است، گفت: محدویت های رفت و آمد در این خصوص نظر گرفته می شود.

وی افزود: چهارراه هجرت به سمت میدان شهدا، تقاطع سعدی – فردوسی به سمت بلوار کریمخان زند، خیابان رودکی به سمت بلوار کریمخان زند، روی پل نشاط به سمت بلوار آزادی، سه راهی خیابان مشکین فام – بازار انقلاب به سمت بلوار آزادی، چهارراه باغتخت به سمت میدان آزادی و خیابان ابریشمی از سمت بلوار جمهوری دارای محدویت های ترافیکی است.

عباسی اضافه کرد: خیابان جهادسازندگی از تقاطع چنچنه به سمت میدان آزادی، خیابان خاکشناسی از تقاطع نارون به سمت بلوار آزادی، خیابان ارم از بریدگی روبروی جهاد کشاورزی به سمت بلوار آزادی، خیابان ساحلی غربی از مقابل کوچه 6 به سمت پل باغ صفا، خیابان نشاط از پشت هتل پارس به سمت پل باغ صفا، تقاطع پوستچی به سمت میدان امام حسین (علیه السلام) و تقاطع 15 خرداد به سمت میدان امام حسین (علیه السلام) دیگر محدویت های ترافیکی این روز است.

این مقام مسئول، خیابان خیام از سمت تقاطع خیرات به سمت بلوار کریمخان زند، خیابان انوری به سمت بلوار کریمخان زند، تقاطع مشیر به سمت خیابان کریمخان زند، چهارراه پیروزی به سمت میدان شهدا، تقاطع دروازه سعدی به سمت زیرگذر زند، ابتدای زیرگذر زند به سمت چهارراه زند، کنارگذر ساحلی از مسیر شرق به غرب حد فاصل پل علی بن حمزه (علیهما السلام) تا پل باغ صفا و کنارگذر ساحلی مسیر غرب به شرق از پل شهیدان شیخی تا بازار انقلاب را از دیگر محدویت های ترافیکی عنوان کرد.

سرهنگ عباسی افزود: تمامی انشعابات از خیابان لطفعلی خان زند به سمت بلوار زند و تمامی انشعابات به سمت بلوار آزادی دارای محدویت ترافیکی خواهد بود.

وی با یادآوری این مطلب که محدودیت های ترافیکی از ساعت 7 صبح روز 22 بهمن تا زمان پایان راهپیمایی برای تمامی وسایل نقلیه اعم از موتورسیکلت، اتومبیل و دوچرخه اجرایی می شود، افزود: از ساعت 5 صبح نسبت به پاکسازی معابر اقدام می کنیم و از مردم می خواهیم در مسیر راهپیمایی وسایل نقلیه خود را قرار ندهند در غیر اینصورت وسایل به پارکینگ هدایت می شود.

رئیس پلیس راهور فارس با تاکید بر اینکه افرادی که وسایل نقلیه آنان به پارکینگ هدایت می شود می توانند با تماس گرفتن به 110 از وضعیت وسیله نقلیه خود مطلع شوند و با ارائه کارت ماشین، بدون پرداخت هزینه وسیله نقیله خود را تحویل بگیرند.

منبع: شبستان
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
پرویز دیفرخش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
0
مبارزه با دشمن جمهوری اسلامی ایران برای ما عزت و افتخار است