کد خبر: ۶۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

قدردانی امام جمعه شیراز و استاندار فارس از راهپیمایان

استاندار و نماینده ولی‌فقیه در فارس با صدور پیام تبریک مشترک از مردم این استان به دلیل حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی و سید محمد احمدی با صدور پیام تبریک مشترکی از مردم این استان به‌ خاطر حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کردند.

در این پیام آمده است: آفرین بر عزم و همت استوارتان، امروز بار دیگر به جهانیان نشان دادید که فرزندان برومند امام راحل و راست‌قامتان تاریخ هستید.

در این پیام اضافه شده است: شورونشاط دینی و غیرت و مردانگی انقلابی‌تان امروز صف‌بندی استکبار غرب علیه مسلمین و بالاخص ایران اسلامی را به‌هم ریخت و آنان را سردرگم و وادار به اعتراف کرد.

امام جمعه شیراز و استاندار فارس در پیام مشترک خود تصریح کرده‌اند: تبلور عزت و بصیرت شما مردم فهیم نشان داد که هرگز از آرمان‌های امام راحل و رهبری عظیم‌الشأن ذره‌ای عدول نخواهید کرد و نخواهید گذاشت این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

در این پیام خاطرنشان شده است: اهالی محترم سومین حرم اهل‌بیت (ع) در سی‌وششمین بهار انقلاب بار دیگر ثابت کردید که از تهدیدات دشمن نمی‌هراسید و بر سر آرمان‌های شهدا تا پای جان ایستاده‌اید و یقین دارید که خداوند یار و یاور شماست.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانبان از حضور مقتدرانه و پرصلابت شما در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بالاخص در راهپیمایی عظیم یوم‌الله 22 بهمن که چشم جهانیان را به بصیرت خود خیره کرد تشکر و قدردانی می‌کنیم.
نظرات بینندگان