کد خبر: ۶۶۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

گلایه فرماندار سروستان از صدا و سیمای مرکز فارس

پوشش اخبار شهرستان سروستان از طریق رسانه های جمعی یک مطالبه عمومی است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سلیمان کرمی فرماندار سروستان در جلسه مجمع مشورتی توسعه این شهرستان ضمن انتقاد از عدم پخش مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مردم سروستان از سوی صدا و سیمای مرکز فارس تاکید کرد: پوشش اخبار شهرستان سروستان از طریق رسانه های جمعی یک مطالبه عمومی است.

براساس گزارش سروآنلاین کرمی ضمن تقدیر از حماسه باشکوه مردم شهرستان سروستان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال خواستار گسترش فعالیت بیش از پیش اهالی رسانه در جهت معرفی دستاوردها و پتانسیل های شهرستان سروستان در سطح استان و کشور شد و گفت: حمایت از اصحاب رسانه و حل مشکلات آنان در جهت پوشش اخبار شهرستان سروستان و معرفی دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از ابتدا برای ما یک اصل بوده و هست و در این راستا سعی خواهیم کرد در حد توان از مجموعه دست اندرکاران عرصه خبر حمایت کنیم.

در ادامه  این جلسه، برخی از خبرنگاران سروستانی به بیان مشکلات خویش در جهت گسترش فرهنگ اطلاع رسانی پرداخته و خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین ادارات شهرستان سروستان با گروه های خبری این شهرستان شدند.

 

پس از حماسه بزرگ مردم سروستان درمراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال و عدم پوشش خبری این همایش بزرگ ملی توسط سیمای مرکز فارس، مردم این شهرستان ضمن ابراز گلایه از عملکرد صدا و سیمای مرکز فارس خواستار پیگیری مسئولین این شهرستان در جهت حل مشکل پوشش اخبار سروستان از طریق رسانه ملی شدند.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ali
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
0
فرماندار محترم شهرستان از چه موضوعی نگران هستند؟ عدم انعکاس حماسه مردم و یا عدم پخش عکس زیبا و کت و شلوار مد روز فرماندار محترم؟