کد خبر: ۶۶۶۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

آبلیموی تقلبی یک کارخانه معروف

حکم امحا بیش از 224 تن آبلیموی غیرقابل مصرف انسانی امروز - چهارشنبه - در محل کارخانه تولید کننده که 30 سال قدمت در تولید دارد، اجرایی شد.
شیرازه: در اجرای این حکم، امید شهرآبادی، رییس شعبه 46 اداره کل تعزیرات استان تهران و سرپرست گشت مشترک این استان با همراهی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نیروی انتظامی در کارخانه تولید کننده محصولات خانگی در پاکدشت استان تهران حضور داشتند و 224 تن و 400 کیلو آبلیموی تقلبی را امحا کردند.

به گزارش ایرنا، تخلف این کارخانه تولید کننده که با چند عنوان تجاری و بدون مجوزهای لازم بیش از 30 سال اقدام به تولید محصولات خانگی همچون رب گوجه فرنگی، آبلیمو، مربا، آبمیوه و غیره کرده بود، مهر ماه سال جاری در گشت مشترک کشف و پس از بررسی برابر قانون حکم این پرونده صادر شد.

میزان کشف از این کارخانه مشهور، 224 تن و 400 گرم آبلیموی تاریخ مصرف گذشته و بیش از 30 تن خیارشور، سرکه، مربا، آبمیوه بوده است که بنا به آزمایش های انجام شده توسط بهداشت آبلیموی کشف شده غیرقابل مصرف انسانی است اما سایر محصولات قابل مصرف انسانی است و باتوجه به نداشتن مجوز قانونی برای تولید و براساس حکم رییس شعبه تعزیرات به نفع دولت ضبط می شود.

امحای این آبلیموها از امروز آغاز شد، ولی با توجه به میزان زیاد آن و خطرات برای محیط زیست، بر لزوم هماهنگی با دستگاههای مسئول تاکید شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
0
چرا نام کارخانه را قید نکردید که مردم بدانند و محصولات ان را مصرف نکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
0
تبریک به مسئولان عزیز
علی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
0
هنوز میترسند نام کارخانه را بگویند