کد خبر: ۶۶۷۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳

کلاهبردار 200 میلیارد تومانی در شیراز با 800 شاکی دستگیر شد

سركرده باندي كه در شيراز از طريق زمین خواری و فروش مال غیر اقدام به كلاهبرداري به مبلغ دویست میلیارد تومان از 800 نفر كرده بود، توسط پليس فارس دستگير شد.
به گزارش شیرازه، فرمانده انتظامي استان فارس در تشريح اين خبر گفت: شخصی به نام "ع – ج" ۵۳ ساله به همراه شرکا خود در قالب يك شرکت، پس از جلب اعتماد مردم، اقدام به فروش ۵۹۰ هکتار زمین در اطراف شيراز به ارزش تقریبی دویست میلیارد تومان به بیش از ۸۰۰ نفر كرده و پس از اين اقدام متواری می شود.

سردار "احمدعلي گودرزي" ادامه داد: پس از ارسال پرونده متهم از مراجع قضايي به پليس آگاهي و اطلاع پليس از اين موضوع، يك تيم خبره از كاراگاهان اداره آگاهي تشكيل و ضمن بررسي ابعاد ماجرا، دستگيري سركرده اين باند كلاهبرداري در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي اظهار كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، مخفیگاه متهم در استان تهران شناسایی و اکیپی ویژه از ماموران این اداره به تهران اعزام که پس از یک هفته تعقیب و مراقبت نهایتا یکی از پاتوق های متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم در آن مكان دستگیر و به شیراز منتقل شد.

فرمانده انتظامي فارس بيان كرد: در تحقیقات بعمل آمده از متهم و مواجه حضوری باشکات مشخص شد، وي به اتفاق افراد دیگری اقدام به این اعمال مجرمانه نموده که صراحتا به جرم خود اقرار و پس از تکمیل تحقیقات، متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
0
شیراز هم داره راه میافته
ناشناس
Germany
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
0
لطفا ماهیت این شخص را اطلاع رسانی کنید تا مردمی که از طریق این زالو صفت مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند در جریان دستگیری قرار بگیرند. وبه قوه قضاییه برای پیگیری مراجعه کنند.