کد خبر: ۶۶۷۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

من مسئول جنگ با آمریکا هستم نه مذاکره

سرلشکر فیروزآبادی گفت: ما می‌توانیم مذاکره داشته باشیم زیرا مقام معظم رهبری اجازه داده‌اند
شیـــرازه: سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه شانزدهمین همایش پیشگیری از وقوع جرم در استان تهران که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به توان هسته‌ای کشورمان گفت: انرژی هسته‌ای موضوعی فناورانه است و یک پیشرفت علمی و گام بلندی در میان گام‌های بلند دانشمندان و نوآوران جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: مقطع فعلی انقلاب، مقطع تحول علمی و فناوری است، ما از مرحله تحول انسانی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گذر کرده‌ایم و به مرحله تحول علمی و فناوری رسیده‌ایم.

فیروزآبادی همچنین با اشاره به جریان تروریستی داعش گفت: پدیده داعش یک حرکت تروریستی است که بر علیه همسایگان ما در عراق، سوریه و سایر کشورهای اسلامی بوجود آمده و اصولاً آفتی است که توسط صهیونیسم، انگلیسی ها و آمریکایی‌ها در جهان اسلام ایجاد شده است و به خاطر نداشتن مبانی مستحکم علمی، عقلی و رفتار بسیار خشونت بار فعلاً به عنوان یک ابزار استکباری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین به موضوع مذاکرات اشاره و تصریح کرد: ما می‌توانیم مذاکره داشته باشیم زیرا مقام معظم رهبری اجازه داده‌اند و این یک امر سیاسی مرسوم در دنیا و در دیپلماسی جهانی است که صورت می‌گیرد و وزارت خارجه به میزانی که تعیین شده و آقا اجازه داده‌اند مذاکره می‌کند.

فیروزآبادی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا امکان توافق با آمریکا وجود دارد یا خیر، گفت: من مسئول جنگ با آمریکا هستم نه مذاکرات و راجع به آنها نمی‌توانم نظر دهم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
0
احسنت