کد خبر: ۶۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳

اینم یه راهپیمایی حکومتی دیگه!

برای اینکه دلتان قرص شود چند نمونه از حکومتی بودن اتفاقات در کشور را خدمتتان عرض می‌کنم که مطمئن شوید بهروز صوراسرافیل و ممد نوری‌زاد و پونه قدوسی خدا بیامرز حرف بدون ارزش نمی‌زنند!
به گزارش شیرازه، وبلاگ طنزهای یک م.ر.سیخونکچی نوشت: ببینید مثل روز روشنه که حکومتی بود! راهپیمایی 22 بهمن رو عرض می‌کنم. دلشان خوش است که ریخته‌اند توی خیابان و زده‌اند دهان و دندان استکبار را خرد خاکشیر کرده‌اند. گیریم که ریخته باشید و دهان آن بدبخت هم شده باشد! آخر راهپیمایی حکومتی افتخار دارد، بالیدن دارد؟ زرشک!

شاید فکر کنید که مگر می‌شود؟ شاید بپرسید مگر می‌شود این همه آدم بریزند توی خیابان و این حکومتی باشد؟ خب اگرچه ندانستن عیب نیست اما این سوال نشانه دل شاد و فرخنده و خجسته‌تان است دیگر؛ وگرنه در مملکتی که همه چیزش حکومتی است، مگر می‌شود راهپیمایی‌اش حکومتی نباشد؟

 ببینید! مگر مسیرهای راهپیمایی را حکومت مشخص نکرده است؟ مگر برای رفت و آمد خلق الله اتوبوس‌های شرکت واحد را هماهنگ نکرده است؟ مگر از میدان آزادی به هشت جهت بلندگو نکشیده است؟ خب اینها یعنی اینکه راهپیمایی حکومتی است دیگر.

 اما برای اینکه دلتان قرص شود چند نمونه از حکومتی بودن بقیه اتفاقات در کشور را خدمتتان عرض می‌کنم که دیگر مطمئن شوید بهروز صوراسرافیل و ممد نوری‌زاد و پونه قدوسی خدا بیامرز حرف بدون ارزش نمی‌زنند!

همین بازی استقلال و پرسپولیس! از بیخ حکومتی است. جایش را که حکومت تعیین می‌کند، مثلاً می‌گوید استادیوم آزادی. زمانش را هم که حکومت تعیین می‌کند؛ حتی داورش را هم حکومت تعیین می‌کند! بعد هم برای آمدن مردم به استادیوم اتوبوس می‌گذارد و مردم هم هرچقدر می‌زنند شیشه اتوبوس‌ها را می‌شکنند و صندلی‌هایش را از جا در می‌آورند، حکومت از رو نمی‌رود و باز برای بازی بعد اتوبوس می‌فرستد.

اصلاً چرا آب زرشک فروشی‌ها را نمی‌گویید؟ الان شما بخواهید بروید سر خیابان فردوسی و دو لیوان آب زرشک بخرید، حکومت برایتان اتوبوس گذاشته است! یعنی از هر نقطه شهر یکی دو خط اتوبوس گذاشته تا بروید سر خیابان فردوسی و حتی آب زرشک خوردنتان هم حکومتی باشد! یعنی ملت نمی‌توانند یک لیوان آب زرشک غیر حکومتی بخورند در این مملکت... ای خدا تا کی می‌خواهی این رنج و عذاب ما قوم آریایی را ببینین و سکوت کنی؟!

اصلاً آب زرشک را هم بگذاریم کنار. همین مدرسه رفتن. جایش را حکومت مشخص کرده است. زمانش را هم که حکومت مشخص کرده است. معلمش را هم که حکومت مشخص کرده است. به اقصی نقاط حیاط و راهروها هم که بلندگو کشیده! تازه باز هم حکومت آمده اتوبوس و مینی‌بوس گذاشته تا بچه‌ها را ببرد مدرسه بعد فکر کرده اسمش را بگذارد سرویس ما نمی‌فهمیم.

آره جون خودت! آقا جان شاید من دوست دارم بچه‌ام ساعت  9 شب تا 2 نصفه شب شب برود در باشگاه بدنسازی و اسی کچل به او دیفرانسیل درس بدهد، اصلاً دوست دارم به جای با سرویس رفتن، سینه خیز برود آنجا! چرا نمی‌گذارید؟

دیدید؟ دیدید چطور در این مملکت همه چیز حکومتی است؟ پس حالا که دیدید دیگر مطمئن باشید که راهپیمایی 22 بهمن هم حکومتی بود. من می‌رم بخوابم!
نظرات بینندگان