کد خبر: ۶۶۹۳۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس:

الحاق زمین به علوم پزشکی شیراز قانونی است/ میخواهیم بیمارستان بسازیم نه آپارتمان

دکتر ایمانیه گفت: این دانشگاه به دنبال رعایت عدالت است و الحاق زمین به بیمارستان نمازی قانونیست
به گزارش شیرازه، دکتر محمد هادی ایمانیه  عصر چهارشنبه بدنبال اعتراض برخی از اساتید دانشگاه شیراز به دلیل الحاق برخی از اراضی این دانشگاه به دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای احداث بیمارستان جدید نمازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای الحالق بیمارستان نمازی هرگونه اقداماتی که انجام داده اند قانونی است وبا مستنداتی که وجود دارد این موضوع ثابت شده که به لحاظ قانونی زمین مورد نظر به بیمارستان نمازی تعلق دارد.

به نوشته خبرگزاری مهر، وی بابیان اینکه در سال ۸۸ بنا به تصمیم گیری مسئولان کشوری مقرر شد تا ۳۰ سال آینده زمین های موقوفه مرحوم نمازی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد افزود: امروزه هم مدعی هستیم برای ساخت بیمارستان در وسعت ۴۰۰ هکتاری موقوفه مرحوم نمازی تنها ۵۰ درصد آن برای بیمارستان نمازی برای اقدام عام المنفعه صورت می پذیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: چنانچه هرگونه اعتراضی وجود داشته باشد ضروری است با ارائه مستندات از طریق راه های قانونی پیگیری بشود.

ایمانیه تاکید دارد: سیاست اصلی  دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای اجرای الحاق بیمارستان نمازی تنها یک اقدام خداپسندانه است واین درحالی است این دانشگاه نه تلاشی برای ساخت آپارتمان برای استادان دارد و نه اینکه بخواهد منزل مسکونی برای کارمندان احداث کند.

وی یادآور شد: مرحوم نمازی ثروت و اراضی خود راوقف عمران و آبادانی شیراز کرد، سیستم آب این شهر را بنا نهاد، برای مبارزه با بسیاری از بیماری ها و درمان ریشه ای بیماری ها تلاش کرد و اکنون نیز نیت ما در الحاق بخشی از اراضی موقوفه نمازی که در اختیار دانشگاه شیراز است برای همین فرایند است و برای عمران و آبادانی شیراز و برای تجدید بنای همان بیمارستانی است که از آرمان های اصلی مرحوم نمازی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یاد آوری اینکه دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مقطعی تحت نام دانشگاه شیراز یکی بودند که بعد از جدا شدن از هم و قرار گرفتن در زیر مجموعه دو وزارتخانه علوم و بهداشت و درمان بنا شد که اموال آنها نیز تقسیم شود، گفت: این تقسیم اموال انجام شده تا امروز به بحث تقسیم زمینی در محدوده پردیس ارم رسیده ایم که دانشگاه علوم پزشکی متقاضی بخشی از این اراضی است تا بیمارستان شماره دو نمازی شیراز را در آنجا احداث کند.

روز گذشته برخی استادان دانشگاه شیراز نسبت به الحاق زمینهای این دانشگاه به بیمارستان نمازی اعتراض خود مطرح کردند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
جالبه ربع قرن پیش این دو دانشگاه از هم جدا شدند و اموالشان تقسیم شد حالا تازه مدعی پیدا کرده.اینجوری پیش بره تا چند نسل بعد دانشگاه شیراز مدیون علوم پزشکی میمونه.بنظرم بهتره دو دانشگاه همه اموال و زمین ها را روهم بریزن و به قیمت روز نصف کنن.بعیده دکتر ایمانیه از این پیشنهاد خوشش بیاد.در هر حال ساخت هر چیز ولو بیمارستان در زمین غیر حرام است.اگه اینجوریه منم میخوام تو ساختمان لوله مسجد بسازم!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
بیمارستان نمازی و خلیلی که این همه زمین اضافی و خونه سازمانی و ویلایی توشه.کمبود زمین نداره علوم پزشکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
مطرح کردن یه پرونده از ربع قرن پیش به صلاح دو دانشگاه نیس.این بیمارستان تو صد هکتار زمین شهرک صدرا که به علومپزشکی اهدا شده قابل احداته و برای ترافیک شهر بدترین تصمیم همین پیشنهاد ایمانیه است.عقلای شهر دعوا را تموم کنن.اصفهانیا بهمون میخندن ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
با تفکر ایشون تمام دانشگاه شیراز موقوفه مرحوم نمازی صرفا کاربری احداث بیمارستان داره و باید به ایشون واگذار بشه!!!!!
حمید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
چرا در جنوب شهر که به بیمارستان نیاز بیشتری هست بیمارستان نمی سازید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
خیلی کار خوبی کردن مخالفت کردن! چه معنی داره بیمارستان توی اون زمین ها ساخته بشه؟ این همه زمین بایر توی شرق و جنوب شیراز هست. بیان اونجا بسازن...
eslamdoost
دانشمند گرامی.زمینش شما بده تا بسازند.
وقتی اونجا زمین داره بیاد بخره؟؟؟
ضمنا با احداث تونل و اتمام آن بهترین نقطه واسه بیمارستان هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
ای ول به رئیس خودموووووون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
Pشیراز نیازی به بیمارستان اضافی ندارد اما واگذاری ساختمانهای بر خیابان زند به شهرداری خیلی به ترافیک شیراز کمک خواهد کرد
eslamdoost
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
شما این همه زمسن دارید عرضه ساختش ندارید.
ساختمان قبل از خوابگاه دستغیب تو موندید خرابش کنید یا درستش کنید.
ضمنا دکتر ایمانیه حرف بدی نزده گفته مستندات بیاورید
چرا ناراحت میشید.
اون حداقل میخواهد بیمارستان بسازد.شما چی...میخواهید مثل دانشگاه روبروی فضل آباد و....