کد خبر: ۶۶۹۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

مردم موافق حذف یارانه پولدارها نیستند؛ بهتر است قیمت‌ها را گران کنیم!

برخی مقامات دولتی مشغول بازی سیاسی با افکار عمومی بر سر موضوع یارانه‌ها هستند.
به گزارش شیرازه، با حذف این طیف از مقامات دولتی در حالی یارانه اقشار مرفه در بودجه سال آینده حذف شد که جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور تصریح می‌کند پرداخت یارانه در سال ۹۴ با ۱۶ هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه خواهد شد. در مقابل بنابر اعلام کارشناسان، حذف دست‌کم ۱۰ میلیون نفر از افراد پردرآمد می‌تواند به صرفه‌جویی ۵۴۰۰ میلیارد تومانی بیانجامد.

پیش از این سخنگوی دولت در توجیه عدم قطع یارانه پردرآمدها مدعی شده بود نمی‌خواهیم مردم را برنجانیم! این در حالی است که دولت برای جبران ماجرا اقدام به افزایش چندباره قیمت برخی حامل‌های انرژی نظیر گاز و آب در سال گذشته کرده و عملا بار تورم را به قاطبه مردم تحمیل کرده است.

بر اساس گزارش کیهان، با این وجود کسانی چون سخنگوی دولت در اظهارنظر پشت تریبون علنی مجلس ژست مخالفت با افزایش قیمت‌ها- نظیر قیمت بنزین و...- می‌گیرند یا بر حذف نکردن یارانه هیچ‌کس تاکید می‌کنند اما آیا بهتر نیست به جای فشار آوردن بر طبقات متوسط و ضعیف، یارانه اقلیت برخوردار و مرفه که احتیاجی به یارانه ندارند و از آن طرف گران‌شدن خدمات دولتی یا حامل‌های انرژی فشاری بر آنها وارد نمی‌کند، حذف شود؟!
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
یارانه پولدارها باید حذف شود
حقگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
این مرده شناسنامه دار از کجا تغذیه می شوند..
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
حتما بايد يارانه درامد افراد بالاي 2/500/000حذف بشه . عدالت هم همينه. فردي را ميشناسم 20 هكتار زمين داره باغ داره درامدش در سال بالاي 300 مليون تومان هست تازه ابهاي زير زميني رو هم ميكشه برنج ميكاره در استان فارسي كه خشكساليه .هم جوري داره اين مملكته رو.... يارانه هم ميگره . ولي منم 1سال هست حقوق نگرفتم به ابالفضل عباس قسم، تو فرمانداري هم كار ميكنم جواني هم هستم در استانه ازدواج خوب چه عدالتيه؟؟؟؟؟چرو رئيس جمهور محترم فكري به حال ماها نميكنه ما به اميد كليد و حل مشكلات كه ايشون البته واسطه خدا باشند راي داديم پس چي شد؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
با سلام این چه حرف عوام پسندانه است تنها کارمندان هستند که درامدشون مشخصه مالیاتشون هم کامل میدن ولی این یارانه برایخانواده 4 نفره معادل 10 در صد حقوق میشود حال با این گرانی کرایه خونه و مخارج زندگی این حق و عدالت نیست که یارانه کارمندان حذف شود اسمش پولدارهاست اما اصلش فقط از کارمندان کسر میشود
خوش به حال پولدارا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
0
دولت محترم تدبير قبض گاز و برق و .. را يواشكي و
بي رويه گران كرده شعار اشتغال و ارزوني پيشكشتون لااقل خدمات مربوط به دولت چرا اينقدر گرون شده؟