کد خبر: ۶۷۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
امام جمعه فسا:

کاش در آستانه ی سال نو شهردار برکنار نمی شد

از فرماندار و نماینده مجلس درخواست می کنم پیگیری کنند که به شهرداری فسا مساعدت شود تا بتواند بحران این دو سه ماهه را پشت سر بگذارد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فسایی، امام جمعه شهرستان فسا با اشاره به اتفاقات هفته گذشته شورای شهر فسا و استیضاح شهردار در آستانه سال جدید، گفت: علی رغم تلاشهای زیاد برای ایجاد همدلی بین عزیزان شورای اسلامی شهر و شهردار محترم، توافق حاصل نشد و اعضای محترم شورای اسلامی تصمیم گرفتند که شهردار محترم را برکنار کنند.

وی افزود: آقای مهندس حقیقی شهردار محترم حدود یک سال در این شهر زحمت کشیدند، من جا دارد که از زحمات ارزشمند ایشان تقدیر و تشکر کنم، واقعا کار کردند تلاش کردند اما به هر دلیلی بالاخره نتوانستند با شورای شهر به توافق برسند.

امام جمعه فسا تصریح کرد: این حق شورا است که شهرداری را که خودشان انتخاب کردند برکنار کنند، ما به رای این عزیزان احترام می گذاریم ولی ای کاش به توصیه ی ما عمل می کردند و لااقل در آستانه سال نو که معمولا ایام بحران شهرداری ها است این کار انجام نمی شد، به هر حال تصمیمی است که گرفته شد، امیدواریم ان شاء الله سرپرست محترم شهرداری جناب آقای شمس که جوان بسیار خوبی است و بنده قلبا به ایشان ارادت دارم و سابقا نیز لیاقت و شایستگی خود را نشان داده بودند، بتوانند مشکلات را پشت سر بگذارند.

طهماسبی افزود: اعضای محترم شورا هم کمکشان کنند، شما مردم بزرگوار هم به شهرداری کمک کنید، اگر شهرداری خزانه اش خالی باشد نمی تواند کار کند، کسانی که عوارض به شهرداری بدهکارند برای پرداخت این حق و حقوق اقدام کنند تا سرپرست محترم شهرداری بتواند کارها را به پیش ببرد.

امام جمعه فسا در پایان تصریح کرد: این کارگرانی که در شهرداری مشغول خدمت می باشند، در آستانه ی سال نو باید حقوقشان پرداخت شود، وضع شهرداری وضع خوبی نیست. از فرماندار محترم و از نماینده ی محترم در مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم ان شاءالله از طریق استان و تهران پیگیری کنند که مقداری به شهرداری فسا مساعدت شود تا بتواند بحران این دو سه ماهه را پشت سر بگذارد و مشکلی در مسیر خدمات رسانی به مردم ایجاد نشود.

نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
ای کاش امام جمعه فسا در کار شهرداری دخالت نمی کرد ای کاش حمایت های بیجااز شهرداران نمیکرد وبدون بررسی