کد خبر: ۶۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
رئیس کمیته امداد قیر و کارزین:

125 پایگاه کمک های مردم را در جشن نیکوکاری جمع آوری می کنند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قیروکارزین از آمادگی 125 پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی جهت شور نیکوکاری در سطح شهرستان قیروکارزین خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان قیروکارزین از آمادگی 125 پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی جهت شور نیکوکاری در سطح شهرستان قیروکارزین خبر داد.

محمد مریدزاده که به تازگی سکان مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قیروکارزین را بدست گرفته است در گفتگوی با پرگون ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن 14 اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد ، هفته احسان و نیکوکاری در قالب شور نیکوکاری با شعار « اکرام فاطمی ،همبستگی اجتماعی ، شور نیکوکاری » آغاز می‌شود.

وی هدف ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری را از جمله راه های ایجاد ارتباط و تعامل با گروه هدف، خیران و نیکوکاران، هنرمندان در قالب اصناف‌محوری، مدرسه‌محوری و مسجدمحوری به‌منظور همدردی با نیازمندان و مشارکت در تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری در میان اقشار جامعه برشمرد .مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین گفت: شور نیکوکاری در سطح این شهرستان و شهرها و بخش‌های تابعه در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه (13 تا 15 اسفندماه جاری) در 125 پایگاه ثابت و سیار برگزار می‌شود.

مریدزاده افزود: به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سیزدهم اسفندماه جاری در تمام مدارس با هماهنگی سازمان بسیج دانش‌آموزی، برگزاری مراسم شور نیکوکاری در چهاردهم اسفندماه در معابر، مساجد، میدان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را از برنامه‌های دیگر این نهاد برشمرد .وی ابراز داشت: از مجموع پایگاه‌های شور نیکوکاری 16پایگاه ثابت و 89 پایگاه مربوط به مدارس و 12 پایگاه مربوط به مساجد است که به‌منظور تحقق شعار هر مدرسه یک پایگاه جشن نیکوکاری بهره‌گیری می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین تصریح کرد: درجشن نیکوکاری سال گذشته بیش از دویست و هیجده میلیون ریال جمع‌آوری و بین نیازمندان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت برای خرید لوازم شب عید توزیع شد.

مرید زاده در پایان از خیران و نیکوکاران از هر قشر و صنفی خواست تا در آستانه سال نو به یاری نیازمندان بشتابند.

نظرات بینندگان