کد خبر: ۶۷۰۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
دبیر ستاد راهیان نور فیروزآباد:

دانشگاه آزاد تمایلی به برگزاری اردوی راهیان نور ندارد

این اردو سال هاست که با پشتیبانی مدیریت این دانشگاه در سال های گذشته انجام گرفته است
به گزارش سرویس شهرستان های شیـــرازه، اسفند ماه که می رسد برای عاشقان و علاقه مندان شهدا، عطر سفر راهیان نور به مشام می رسد. با توجه به اهمیت راهیان نور در عرصه فرهنگی و معنوی جامعه و خصوصا توجه نسل جوان کشور و به ویِژه دانشجویان به این برنامه پربار، امسال دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد هیچ گونه کمکی به دست اندر کاران این برنامه نکرده و با نگاه هزینه ای که بزرگترین آفت در مقوله فرهنگ است، به این برنامه عظیم فرهنگی نگاه می کند.

باید توجه داشت که در سال های گذشته دانشگاه آزاد فیروزآباد در این حرکت بزرگ فرهنگی حضور فعالی داشته است.

سروان پاسدار غلامیان دبیر ستاد راهیان نور شهرستان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در این ستاد به فیروزنا گفت: بالغ بر 1400 زائر تاکنون برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب ثبت نام کرده اند که حضور اقشار مختلف مردم از شهر، روستا، شهر میمند، دانش آموزی، اصناف اعم از برادر و خواهر از ویژگی های منحصر به فرد این سفر است.

وی در ادامه گفت: مسئولان دلسوزی چون شهردار، آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد میمند، دانشگاه علمی کاربردی، آموزش عالی و آموزشکده سما نهایت همکاری را با این حرکت بزرگ فرهنگی داشته اند اما متاسفانه تا کنون دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد علی رغم وجود بیشترین حجم دانشجو هیچ اقدام قابل ذکری در این زمینه نداشته است.

http://firoozna.ir/files/images/%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%20%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D9%85/IMG_7788.JPG

وی با انتقاد شدید از دیدگاه هزینه ای و کمی مسئولین دانشگاه آزاد به راهیان نور دانشجویی گفت: این اردو سال هاست که با پشتیبانی مدیریت این دانشگاه در سال های گذشته انجام گرفته که امسال جای بسی تامل و تعجب است که مدیریت دانشگاهی با بیش از 6000 نفر دانشجو هیچ تمایلی به همکاری با ستاد راهیان نور دانشجویان این دانشگاه ندارد.

غلامیان افزود: امیدواریم مسئولین فعلی ضمن مراجعه به سوابق قبلی و اثرات مثبت همکاران گذشته خود، تحت تاثیر مشاوره های غلط و نابجا و سلیقه ای، برنامه های فرهنگی و خصوصا راهیان نور تحت الشعاع قرار نگیرد.

اعزام کاروان های راهیان نور شهرستان از 13 اسفند آغاز و تا 8 فروردین سال آینده ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
0
درود به رییس اصلاح طلب دانشگاه آزاد که دور به بی کله های بسیجی نداده
هم ولایتی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
0
برادر جان هیچ مدیر در شهرستان تمایل به کمک وتقویت پایگاه های بسیج را ندارد در قانون امد که درصدی از بودجه جهت تقویت بسیجیان است اما دریغ از یک ریال
دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
0
ما از کدوم درد های دانشگاه آزاد بگیم!!
به گفته ی رئیس جمهور بودجه راهیان نور به حساب دانشگاه واریز شده،اکه واریز شده پس کو؟؟؟؟
چرا دارن حق دانشجو رو میخورن؟؟؟
چرا کم کاری؟؟؟
ا کدامین دردهایمان در دانشگاه فیروزآباد بگیم!!!!