کد خبر: ۶۷۰۴۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

تابع تصمیم مراجع قانونی هستیم/ اسناد وقف موقوفه‌های مرحوم نمازی تایید شده

معمولا کسانی که حق با آن‌ها نیست، فضا را شلوغ می‌کنند که شاید در گرد و غبار چیزی به دست آورند.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست خبری درباره اختلاف نظر دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی این شهر پیرامون بخشی از زمین‌های دانشگاه توضیح داد: مرحوم نمازی زمانی که مشکلات مردم شیراز را در بحث بهداشت و درمان می‌بیند تصمیم می‌گیرد بخشی از املاک خود را به بیمارستان تبدیل کند و در محدوده بیمارستان فعلی زمینی می‌خرد و بیمارستان نمازی کنونی را می‌سازد.

دکتر محمدهادی ایمانیه با بیان اینکه در آن زمان پل نمازی هنوز زده نشده بود، گفت: مرحوم نمازی تمام این زمین‌ها را تا بلوار چمران، رصدخانه شیراز و ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز رقبه به رقبه و تقریبا 300 قطعه زمین را می‌خرد و وقف بیمارستان نمازی می‌کند و تمامی وقف‌ها مشخص است.

وی با بیان اینکه کل زمین‌های خریداری شده توسط مرحوم نمازی 400 هکتار بوده است، افزود: دانشگاه شیراز سال 39 شروع به کار کرده یعنی قبل از اینکه دانشگاه شکل بگیرد این زمین‌ها خریداری شده بود.

این مقام مسئول با تصریح اینکه خود مرحوم نمازی در سال 1348 با دانشگاه قرارداد می‌بندد که بیمارستان نمازی به مدت 40سال در اختیار دانشگاه و مورد استفاده دانشکده پزشکی که در آن زمان جزو دانشگاه پهلوی بوده قرار گیرد، اظهار کرد: در سال 1388دانشگاه علوم پزشکی شیراز مجددا با سازمان اوقاف قرارداد 30ساله بست که تا سال 1418اداره کردن بیمارستان نمازی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز باشد.

ایمانیه با اشاره به وجود حدود 80صفحه وقف‌نامه با دستخط و امضای مرحوم نمازی که به تایید مراجع ذیربط نیز رسیده است، گفت: مرحوم نمازی به تدریج که زمین‌ها را خریداری می‌کرده است در هر سند وقف، نیت خود را نوشته و علاوه بر توسعه بیمارستان زمین‌هایی را نیز برای ساخت دانشکده‌ها در نظر گرفته است.

وی با تصریح اینکه نمی‌گوییم کل زمین‌ها اما قسمت قابل توجهی از 400هکتار زمین که اکنون در اختیار دانشگاه شیراز است را مرحوم نمازی برای توسعه بیمارستان وقف کرده است، تاکید کرد: اسناد وقف مشخص و به تایید سازمان ثبت اسناد شیراز و کشور رسیده است و این اسناد در سازمان‌های مربوطه موجود است. همچنین اسناد مورد تایید اداره اوقاف و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور نیز رسیده است.

اختصاص ردیف بودجه برای ساخت بیمارستان نمازی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیمارستان نمازی جدید با هزار و 200تخت موافقت کمیسیون 215را گرفته و در لایحه بودجه 1394هم تحت همین عنوان ردیف بودجه دریافت کرده است، گفت: برای طراحی‌های بیمارستان با شرکت مشاوره و طراحی قرارداد بسته‌ایم و تمام کارهای زیرساختی اولیه را انجام دادیم و به محض دریافت زمین کار ساخت آن را شروع می‌کنیم و به نظرم هیچ شهروند شیرازی و حتی هیچ ایرانی راضی نیست که این کار حتی یک روز به تاخیر افتد.

به دانشگاهیان شیراز بگویید دوستشان داریم

ایمانیه با اظهار تاسف از اینکه برخی دوستان، ما را به دروغگویی متهم کرده و از برخی الفاظی که شایسته محافل علمی کشور نیست استفاده کرده‌اند، گفت: اما ما نه تنها هرگز از اینگونه الفاظ استفاده نخواهیم کرد بلکه به آن‌ها بگویید که دوستشان داریم.

وی با اشاره به برخی سخنان مبنی بر اینکه اگر ادعا می‌کنید فقرا را دوست دارید در جنوب شهر و میانرود بیمارستان بسازید، توضیح داد: در تمام شهرهای دنیا علاوه بر بیمارستان‌هایی که در نقاط مختلف شهر می‌سازند تعدادی بیمارستان نیز در مرکز شهر ایجاد می‌کنند که دسترسی سریع به آن وجود داشته باشد؛ ما هم علاوه بر بیمارستان میانرود که در حال ساخت است، به زودی ساخت بیمارستان و مجموعه بهداشتی درمانی طوبی در جنوب شهر را آغاز می‌کنیم که شورا و شهرداری شیراز به این منظور 5هکتار زمین در اختیار خیرین قرار داده‌اند.

ایمانیه با اعلام اینکه بیمارستان و درمانگاه احمدبن موسی(ع) در شرق شیراز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با کدخداپور، معاون سیاسی استانداری و پاک‌فطرت، شهردار شیراز موافقت شده که زمینی را در خیابان کاوه واقع در بلوار مدرس در اختیار خیر نیکوکار، آقای کریمی جهت ساخت بیمارستان قرار دهند. همچنین با آیت‌الله ایمانی هماهنگ شده که با رایزنی با بنیاد مستضعفان بیمارستان ویژه بانوان ساخته شود و یکی دیگر از خیرین نیز مشغول ساخت درمانگاه ویژه بانوان در کنار بیمارستان زینبیه می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه ضرورت دارد بیمارستان نمازی جدید در مرکز شهر باشد، تصریح کرد: ساخت این بیمارستان در خیابان زند به دلیل عدم وجود زمین به این وسعت و وجود ترافیک امکان‌پذیر نیست.

ایمانیه با یادآوری اینکه بیمارستان کنونی نمازی موقوفه مرحوم نمازی بود و در یک باغ که هم اکنون نیز بهترین فضای سبز مرکز شیراز می‌باشد ساخته شد، گفت: باید بیمارستان نمازی جدید نیز در همین زمینی که متعلق و موقوفه مرحوم نمازی است و حق ایشان است و اگر زنده بود حتما این کار را می کرد و این تصمیم را می‌گرفت، ساخته شود چراکه سه راه دسترسی خوب دارد.

هرگز جلو پیشرفت دانشگاه شیراز را نمی‌گیریم بلکه کمک می‌کنیم

وی با یادآوری اینکه مسئولین دانشگاه شیراز در طول سالیان گذشته از قسمتی از این زمین‌ها برای ساخت دانشکده‌ها و خوابگاه‌های خود استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: از این به بعد هم تصمیم نداریم جلوی آن‌ها را بگیریم و هرگز نمی‌خواهیم و عاقلانه نیست که جلو پیشرفت دانشگاه شیراز را بگیریم بلکه کمک هم خواهیم کرد و حتی به آن‌ها گفتیم بیایید در کنار ما دانشکده‌هایتان را هم بسازید و برای اینکه احکام شرعی وقف هم رعایت شده باشد، اجاره زمین ها را به بیمارستان نمازی بدهید.

هیچ ادعایی مبنی بر مالکیت بیمارستان نمازی نداریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه ما هیچ ادعایی مبنی بر مالکیت بیمارستان نمازی نداریم، خاطرنشان کرد: ما فعلا با اوقاف به عنوان متولی کار 30 سال قرار داد بسته‌ایم که اگر بعد از 30 سال متولی یا وارث مرحوم نمازی تصمیم گرفت موقوفه‌های نمازی را از دانشگاه علوم پزشکی بگیرد، آن وقت ما آن را پس می دهیم و اینگونه نیست که پایمان را در یک کفش کنیم و با اعتصاب و تعطیل کردن بگوییم چرا می‌خواهند آن را از ما بگیرند.

برای رسیدن به حق نباید از ابزارهای خلاف توقع استفاده کرد

ایمانیه با تاکید بر اینکه برای رسیدن به حق، منطق و قانون نباید از ابزارهای خلاف توقع استفاده کرد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص مراجع قانونی، یادآور شد: معتقدیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و این نظام رهبر و سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه دارد که قاعدتا راجع به این موضوعات باید قوه مقننه و قوه مجریه تصمیم‌گیری کنند. ما حکمیت را به بالاترین مقام استان که استانداری بوده است، دادیم و استانداری پس از بررسی‌ها صلاح دانستند که موضوع کشوری حل شود و کل پرونده را به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارجاع دادند؛ بیش از 6 ماه پرونده در این معاونت در جریان بوده و نهایتا طی نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور پیشنهاد دادند که در هیات دولت تصویب شود 36هکتار زمین در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ساخت بیمارستان نمازی، آزمایشگاه‌ها و دانشکده‌های مرتبط قرار گیرد.

منتظر تصمیم هیات دولت هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بالاترین سطح تصمیم‌گیری قوه مجریه، هیات دولت است، گفت: ما هم آرام نشسته‌ایم و می‌گوییم اجازه دهید هیات دولت تصمیم بگیرد و ممکن است هیات دولت صلاح نداند و این اراضی را به دانشگاه علوم پزشکی شیراز ندهد که در این صورت ما هم تسلیم هستیم و دیگر احتیاج به شلوغ و تعطیل کردن ندارد.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص ارجاع موضوع به قوه قضائیه تصریح کرد: درحقیقت صلاح ندانستیم که این موضوع را به قوه قضائیه ارجاع دهیم اما درصورتی که مسئولین دانشگاه شیراز بگویند قوه مجریه و هیات دولت را در صلاحیت تصمیم‌گیری راجع به این موضوع خاص نمی‌بینیم، حاضریم از فردا صبح پرونده به قوه قضائیه داده شود و هر تصمیمی گرفته شود تابع هستیم و اجرا می‌کنیم و از الان هم پیش‌بینی نمی‌کنیم که چه تصمیمی باید گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اذعان به اینکه ارجاع پرونده به قوه قضائیه در شأن دو سیستم دولتی یعنی دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیست، خاطرنشان کرد: مصوبه هیات دولت است که وقتی اختلاف نظری بین دو سیستم دولتی پیش می‌آید، حَکَم استانداران هستند و اگر استانداران تمایل داشتند، حکمیت را به معاونت حقوقی رئیس‌جمهور می‌دهند.

ایمانیه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مسئولین دانشگاه شیراز معتقدند دانشگاه علوم پزشکی فریب‌کاری کرده است، گفت: حکم واگذاری 36هکتار زمین طی سازوکاری بوده که 6ماه با حضور مسئولین و نمایندگان هر دو دانشگاه انجام شده است و اگر گفته‌اند بدون حضور ما بررسی کرده‌اند، کم‌لطفی می‌کنند و این مورد را می‌توانید از دفتر معاونت حقوقی ریاست جمهوری پیگیری کنید؛ یک شبه تصمیم گرفته نشد که بگوییم کسی فریب خورده است ضمن اینکه با حضور نمایندگان هر دو دانشگاه حداقل دو جلسه در استانداری فارس داشته‌ایم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص امضای دکتر تابعی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تفاهم نامه جداسازی نهایی دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: دکتر تابعی زنده و الحمدلله سالم هستند و می‌توانید از ایشان حقیقت ماجرا را بپرسید و خود دکتر هم می‌گویند که یک نکته‌ای را مطرح نکرده بودند و به همین دلیل امضا نکردند.

ایمانیه ادامه داد: جالب است به یک پیش‌نویسی که بعد از 48 ساعت اصل آن تائید نشده همه سیستم را بند کرده‌ و کل سیستم معاونت حقوقی، اداره اوقاف و وزیر دادگستری و وزیر بهداشت و غیره را قبول نمی‌کنند.

وی با اشاره به ادعای دانشگاه شیراز مبنی بر اینکه در توافق نامه با امضای مرحوم حبیبی ذکر شده که اگر بعدا زمینی پیدا شد متعلق به دانشگاه شیراز است، متذکر شد: ما نیز این را قبول داریم اما این زمینی نیست که بعدا برای دانشگاه پیدا شده باشد بلکه زمین موقوفه است و توافق‌نامه مذکور برای املاک و زمین‌های دانشگاه پهلوی بوده است نه راجع به املاک موقوفه مرحوم نمازی که اسناد وقفی این زمین‌ها در اداره اسناد موجود است.

در نظام جمهوری اسلامی هرگونه تحصن ضددولت، خلاف شرع است

ایمانیه در پاسخ به سوال دیگری درخصوص تحصن دانشگاهیان شیراز اظهار کرد: تا جایی که یادم است حضرت امام خمینی(ره) فرمودند در نظام جمهوری اسلامی هرگونه تحصن، اعتصاب و تظاهرات برخلاف دولت، خلاف شرع است و من گفته‌ام و می‌گویم و بعید می‌دانم و هنوز هم باورم نمی‌شود که دوستان تحصن کرده باشند چراکه ما در نظامی هستیم که خودمان را متعهد به فرمان حضرت امام می‌دانیم و فکر می‌کنیم هنوز وابستگی‌ها به ایشان کم نشده است و حضرت امام هرگونه تحصن برخلاف دولت را غیرشرعی می‌دانند و به اعتقاد من هرکس اینگونه عمل کند، مرتکب خلاف شرع شده است و این فتوای من نیست.

وی در پاسخ به خبرنگار دیگری که شما در گذشته در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این خصوص می‌گفتید موضوع نباید رسانه‌ای شود، گفت: همین الان هم دلمان نمی‌خواهد این موضوعات رسانه‌ای شوند و حضور در این جلسه برایم سخت بود اما به خاطر اینکه نسبت به دانشگاه علوم پزشکی کم‌لطفی شد و به درخواست جمعی از خبرنگاران در جمع شما حضور یافتم و پاسخگوی سوالات هستم.

قوا به آنچه که حق می‌دانند، حکم دهند و ما تابع هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه دلمان می‌خواست این موضوعات رسانه‌ای نشود و کار به افکار عمومی مردم نکشد، گفت: تا پیش از این می‌گفتیم بالاخره دو سیستم و دانشگاه فرهیخته و برتر کشور می‌توانند کنار هم بنشینند و مسائل را حل کنند اما وقتی دیدیم که حل نشد به استانداری ارجاع دادیم و پس از آن هم که تمایل استانداری این بود که به معاونت ریاست جمهوری فرستاده شود، قبول کردیم و اکنون هم هیچگونه درخواست خاصی از قوه مجریه و مقننه نداریم و فقط می‌گوییم به آنچه که حق می‌دانید و روز قیامت پاسخگوی آن خواهید بود، همان را حکم کنید و ما تابع آن حکم هستیم.

هزینه اداره بیمارستان نمازی ماهانه 15میلیارد تومان است

ایمانیه در پاسخ به سوال دیگری درخصوص پرداخت اجاره بهای اوقاف تصریح کرد: سال 88 رئیس اداره کل اوقاف استان فارس به من گفتند تا کنون موقوفات نمازی رایگان در اختیار علوم پزشکی بوده و از این به بعد باید اجاره پرداخت شود و من آن زمان گفتم که ماهی 10میلیارد تومان در بیمارستان نمازی هزینه می‌کنیم؛ البته امروز ماهانه 15میلیارد تومان هزینه می‌شود و فکر می‌کنم همین خرجی که دولت می‌کند، کافی است و بیش از این چیزی برای پرداخت به اوقاف نداریم.

وی با اشاره به سخن مدیرکل اداره اوقاف فارس که همه 500هکتار زمین موقوفه است، تصریح کرد: قسمتی از زمین مذکور به صورت خالص وقف بیمارستان نمازی است و قسمت‌های دیگر موقوفه حاج زین‌العابدین امامی، اهالی ابیوردی و چوگیا می‌باشد و بخشی از زمین نیز به نام دانشگاه پهلوی است.

منطقی نیست در زمینی که متعلق به ما نمی‌باشد طرح جامع اجرا کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دانشگاه شیراز برای اجرای طرح تجمیع دانشگاه در این زمین‌ها هزینه کرده است، توضیح داد: به نظر شما آیا منطقی است در زمینی که متعلق به ما نیست طرح جامع اجرا کنیم؟ ما می‌گوییم زمین متعلق به دانشگاه شیراز یا دانشگاه علوم پزشکی نیست که برای آن طرح جامع نوشته شود بلکه زمین موقوفه است و باید از متولی آن اجازه بگیریم.

ایمانیه با تاکید بر اینکه در نیت وقف مرحوم نمازی که بهداشت، درمان و سلامت بوده شکی نیست، گفت: این گفته من نیست بلکه حدود 80صفحه سند وقف که با دستخط و امضای ایشان است، گویای این مطلب می‌باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه این موقوفات به صلح انجامیده، تصریح کرد: در فقه شیعه اصلی وجود دارد که اگر زمین و ملکی وقف شد حتی صاحب ملک هم نمی تواند پشیمان شود و از نیت خود برگردد مگر با اظهارنظر و رای حاکم شرع بتوان آن را تبدیل به احسن کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: ما براساس اصول فقه شیعه و در راستای نیت مرحوم نمازی می‌خواهیم در زمینی که وقف کرده ساختمانی به عنوان بیمارستان بسازیم.

همچنان به رضاشاه و محمدرضاشاه لعنت می‌فرستیم

ایمانیه در پاسخ به سوال دیگری درخصوص اینکه محمدرضاشاه گفته است از میدان ستاد به بعد باید متعلق به دانشگاه باشد، گفت: ما که همچنان به رضاشاه و محمدرضاشاه لعنت می‌فرستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شما گفته‌اید می‌خواهند بخشی از زمین‌ها را به اساتید و کارکنان واگذار کنند، تصریح کرد: من نگفته‌ام بلکه خود آقایان در پاسخ به خبرنگاران گفته بودند که در طرح جامع دو هزار هکتار به اساتید تعلق گرفته است و اگر صلاح دانستند خودشان اعلام می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پاسخ به اینکه آیا در نقشه پیدا است که کدام بخش از زمین‌ها دشت و کدام قسمت در ارتفاعات قرار می‌گیرد چراکه گفته‌اند شما مسئولین را فریب داده و دشت را برای ساخت بیمارستان گرفته‌اید، توضیح داد: این توهین به مسئولان کشوری هست که یک رئیس دانشگاه بتواند همه وزرا و مسئولین قوای سه‌گانه را فریب دهد.

ایمانیه خاطرنشان کرد: تمام مدارک و اسناد و نقشه‌ها را در اختیار یک قاضی برجسته قرار دادیم که وی در حضور یکی از وزرا به مدت یک ساعت و 20دقیقه بررسی انجام داد و گفت حق با دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

کسانی که حق با آن‌ها نیست، فضا را شلوغ و غبارآلود می‌کنند

وی در پاسخ به خبرنگاری که در مقایسه با نشست خبری در دانشگاه شیراز این نشست را آرام و صمیمی توصیف کرد، گفت: حق همیشه آرام پیش می‌رود اما معمولا کسانی که حق با آن‌ها نیست، فضا را شلوغ می‌کنند که شاید در گرد و غبار چیزی به دست آورند اما سنت الهی این است که حق همیشه پیروز است.

پشتم به دعای خیر بیماران گرم است

ایمانیه در پاسخ به خبرنگار دیگری که به مزاح گفت شما اینقدر آرام هستید که حتما پشتتان به جایی گرم است، با خنده گفت: پشت من به دعای خیر مردم و بیماران گرم است.

حتی اگر نیم متر زمین هم به ما ندهند، تحصن‌ نمی‌کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پاسخ به سوال دیگری که اگر زمین را از شما گرفتند شما هم به اساتید خود پیامک می‌زنید که تحصن کنند، تاکید کرد: حتی اگر نیم متر زمین هم به ما ندهند، از این تحصن‌ها نداریم و سلامت مردم آنقدر برایمان مهم است که حتی یک دقیقه سکوت هم نمی‌کنیم.

ایمانیه در واکنش به اینکه برخی مدعی هستند فعالیت‌های شما در یک‌سال اخیر در این زمینه شدت گرفته است، خاطرنشان کرد: مردم این شهر روزنامه خوانده‌اند و می‌دانند که این بحث از حدود 8سال قبل مطرح شده و حتی تیتر یکی از روزنامه‌های محلی به نقل از رئیس سابق دانشگاه شیراز به اینکه حتی یک متر از زمین دانشگاه شیراز را به علوم پزشکی نمی‌دهیم اختصاص یافته بود بنابراین پیگیری این موضوع به زمان اواخر مسئولیت من در معاونت پشتیبانی که متوجه موضوع شدیم، برمی‌گردد و از آن زمان تا کنون همچنان پیگیر موضوع بوده‌ام.

وی با اشاره به آیات وقف که در قرآن کریم بیان شده است، گفت: ما می‌گوییم اساتید، مسئولین، خبرنگاران و همه کسانی که می‌دانید مرحوم نمازی ملک را بر چه نیتی وقف کرده است و اسناد وقف هم مورد تایید مراجع است اگر آن را تبدیل کنید خلاف شرع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: از اساتید دانشگاه شیراز دعوت می‌کنیم که در سالن سینا و صدرا حضور یابند و حاضریم اسناد و مدارکی که ممهور به مُهر قانونی است را در معرض قضاوت اساتید دانشگاه قرار دهیم و آن ها قضاوت کنند که حق با کیست.

برخی موضوعات مطرح شده سیاسی‌کاری است

وی در پاسخ به خبرنگار دیگری با بیان اینکه برخی موضوعات مطرح شده سیاسی‌کاری است و به موقع پاسخ آن را خواهم داد، از رسانه‌ها خواست که به عنوان جوش‌دهنده کار و برای تالیف قلوب تیترهای آرام بزنند و گفت: از رسانه‌ها توقع نیست و در شأن آن‌ها هم نیست که دو دانشگاه را به جان هم بیندازند بنابراین با تیترهای آرام به گونه ای پیش روید که اختلافات جوش بخورد و همدلی به وجود آید.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
کارکنان دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
با عرض سلام خدمت کارکنان عزیز شیرازه
و همچنین دکتر ایمانیه گرانقدر
جناب ایمانیه عزیز در روز به اصطلاح تحصن دانشگاه شیراز به اجبار دانشجو و کارکنان و اعضای هیات علمی را به مدیریت فرستادند تا مثلا اعتراض کنند به خدا تعدادآنها به دویست نفر هه نمی رسید ما کارکنان دانشگاه شیراز حمایت همه جانبه خود را از جنابعالی که انسانی شاخص و خدوم می باشید اعلام نمده و مصرانه می خواهیم که نسبت به ساخت بیمارستان اقدام نمایید چراکه ساخت مراکز درمانی در اولویت قرار داشته و دارد . لذا باتوجه به این هیاهو و گرد و غبارها تسلیم نشوید .
با تشکر کارکنان دانشگاه شیراز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
برخی از سیاسیون دانشگاه شیراز ، به محوریت دکتر صفوی با راه اندازی شو و نمایش میخوان دکتر ایمانیه را در استان تضعیف کنن ، این دوستان همانهایی هستن که در ابتدای شروع کار دولت با نامه نگاری به رییس جمهور خواستار برکناری ایمانیه از ریاست دانشگاه علوم پزشکی شدن و دنبال آوردن فردی بودن که دانشگاه علوم پزشکی رو مثل دانشگاه شیراز سیاست زده کنه ولی تیرشون به سنگ خورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
چقدر این مصاحبه با مصاحبه قائم مقام دانشگاه شیراز تفاوت دارد
در سرتاسر اون مصاحبه توهین به آقای ايمانيه دیده میشد ولی این مصاحبه منطقی بود
حتی اگر حرف های آقای ايمانيه اشتباه هم باشد ولی ایشون با متانت صحبت کرده اند اگر حق با دانشگاه شیراز است بهتر است با دلیل و سند حرف بزنند و قانونی اقدام کنند تحصن در برابر قانون و کاری که هنوز مراحل قانونی اش جاری است اقدام شایسته‌ای نیست و درخور نام دانشگاه شیراز نیست
دانشگاه شیراز هم دانشکده الهیات داره و هم دانشکده حقوق که میتونه از اعضای هیأت علمی اش بخواد مسئله را از نظر شرعی و قانونی بررسی کنند و نظرشون رو بدهند و نیازی به شلوغ کاری نیست.
كاركنان دانشگاه شيراز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
لطف كنيد و از محل ديگري زمين تهيه بفرماييد تا اجرتان زايل نشود
دانشجوی دانشگاه شیراز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
سلام
آقا این دانشگاه شیراز رو تعطیل کنید به هیچ درد این شهر که نخورده هیچ بلکه با افتضاحاتی که داره نه تنها تولید علم نمیکنه بلکه جلوی پیشرفت و تولید علم رو هم گرفته. این دانشگاه عمر خودش رو کرده و دیگه بنظرم کاملا پوک شده و ارزش زنده موندن نداره. دلیل منطقیش هم اینه که اعضای هیات علمی اون عمدتا مسن و بی انگیزه هستن. تعطیلش کنید تا ما دانشجوهاش هم بریم پی زندگیمون. خدا قوت آقای ایمانیه.
Rezaas
United States of America
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
اي كاش ايمانيه از اين مقام دل مي كند و مردم شيراز و دانشگاه علوم پزشكي ودرمان و دانشگاه شيراز و همه دراين ايام عزيز نجات پيدا ميكردند كدام دعاي خير باعث ارامش شماست اقاي ايمانيه .....
س ش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
جالب است رییس اسبق دانشگاه شیراز که زمانی از عنوان اصولگرایی بهره ها میبرد حالا که زمان عوض شده با برادران اصلاح طلب خود همنوا شده و سخنگوی کسانی شده که بدنه مدیریتی خود را در اختیار آنها گذاشته بود.
کسی که با کارهایی که یک نمونه آن ماجرای واگذاری یک چهارم قیمت ساختمان مهم دانشگاه شیراز به رفقای خود موجب آشوب و جنجال و درگیری چند هفته ای و تعطیلی مفصل دانشگاه شد و حمایت اساتید متدین و انقلابی را از دست داد و همه را آزرده کرد.

کسی که در فتنه 88 با استعفای خود رسانه های بیگانه را شاد کرد. نباید به این زودی ها در فکر تجدید اعتبار و کسب تریبون جدید باشد.
دانشگاهی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
متاسفانه عملکرد مسئله دار مسئولان دانشگاه شیراز در حوزه های دیگر موجب شده که در موضوع زمین های مورد اختلاف بین دو دانشگاه، نظر استاندار و برخی معاونان رییس جمهور محترم بناحق به نفع دانشگاه علوم پزشکی تغییر کند. براستی اگر تصمیم نهایی دولت یازدهم تصاحب 40 هکتار از اراضی شدیدا مورد نیاز دانشگاه شیراز باشد، این تصمیم غیر منطقی به عنوان بزرگترین خیانت دولت تدبیر و امید در حق دانشگاه شیراز در تاریخ به ثبت خواهد رسید.
استاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
دکتر ایمانیه با تدبیر، متانت و لابی گری های مؤثرخواسته غیر منطقی خود را به کرسی می نشاند اما متولیان دانشگاه شیراز با رفتارهای سیاسی و ناشی گرانه نمی توانند از حق دانشگاه شیراز دفاع کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
0
سال نو مبارک
چرا وقفنامه دکتر محمد نمازی را منتشر نمی کنید، تا مشخص شود که چه کسی راست می گوید!!؟؟ به نظر حقیر، فاصله فعلی بیمارستان نمازی از مکان مورد نظر بسیار زیاد است و طرح وقف بودن اراضی دانشگاه شیراز به منظور گسترش بیمارستان نمازی محال است. به هر حال منتظر وقفنامه هستیم!!!