کد خبر: ۶۷۰۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
بعد از گزارش جنجالی شیرازه درباره قاچاق در جنوب فارس؛

پلیس لامرد در درگیری چند ساعته با قاچاقچیان اقتدارش را به رخ کشید

ساعت 6 صبح کاروان حمل قاچاق، که از استان همجوار، قصد عبور از منطقه لامرد را داشتند، با کمین نیروهای جان برکف انتظامی شهرستان لامرد مواجه شدند.

به گزارش سرویس اقتصادی شیــرازه انتشار تصاویر مانور کاروان های قاچاق در جنوب استان تلنگری بود که شیرازه به مسئولین زد. هشداری که شیرازه در گزارش هفته قبل خود (اینــجا بخوانید +) داد موثر بود و نیروی انتظامی لامرد در اقدامی به جا و شایسته، با استقرار در مسیر عبور کاروان های حمل قاچاق، اقدام به توقیف خودرو ها و دستگیری عوامل آن نمود.

پلیس لامرد اقتدارش را نشان داد/ حمایت مسئولان دولتی و تداوم این برخوردها دو اصل ضروری

مقارن ساعت 6 صبح دیروز کاروان حمل قاچاق، که از استان همجوار، قصد عبور از منطقه لامرد را داشتند، با کمین نیروهای جان برکف انتظامی شهرستان لامرد مواجه شدند.

در پی این درگیری و تعقیب و گریز، یکی از خودروهای حمل قاچاق توقیف و راننده آن دستگیر شد.

پس از این اقدام غافل گیرانه پلیس، خودروهای اسکورت قاچاقچیان، در اقدامی گستاخانه در جهت آزاد سازی خودروی توقیفی و راننده آن، با نیروی انتظامی درگیر و ضمن آسیب زدن جدی به خودروی پلیس، یکی از پرسنل نیروی انتظامی را مجروح کرده و پا به فرار گذاشتند.

پلیس لامرد اقتدارش را نشان داد/ حمایت مسئولان دولتی و تداوم این برخوردها دو اصل ضروری

همانگونه که پیش از این تاکید شده بود عدم برخورد جدی با قاچاقچیان باعث بروز رفتارهای ساختارشکنانه و کج دهنی بیش از پیش آنان به مردم و نیروهای انتظامی خواهد شد.

شیرازه امیدوار است با همراهی و همکاری سردار گودرزی، فرماندهی انتظامی استان، و پشتیبانی مدیران امنیتی فارس، این حرکت مقطعی نباشد. حمایت مادی و معنوی از نیروی انتظامی شهرستان های جنوبی، تجهیز لجستیکی، تقویت نیروی انسانی و از همه مهمتر اراده مجموعه دستگاه های دولتی به ویژه اعضای شورای تامین شهرستان های لامرد و مهــر در برخورد با مقوله قاچاق می تواند اقدامی عملی در راستای تحقق شعارهای مسئولین باشد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
0
تو شهر داراب نیروهای امنیتی سپاه این کار را انجام میدن
حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
0
خدا عمر بسیجیان دلاور مخصوصا بسیجیان شهر داراب بدهد که بدون هیچ مزدی بنام نیروهای امنیتی سپاه اقدام مینمایند
شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
0
حالا نیروی انتظامی یه کم رحم میکنن از اون روزی که گیر سپاه داراب بیوفتی قانون کامل اجرا میکنند گذشتی نیست وفرار کردنی هم نیست از من به شما نصیحت