کد خبر: ۶۷۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
فرمانده سپاه فجر خبر داد:

یادواره ای متفاوت برای بچه های حضرت زهـــرا/ عنایت ویژه آقا به شهدای «نسل کوثر»

یادواره شهدای سادات در روز پنج شنبه 14 اسفند ماه در حسینیه عاشقان ثار الله با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.
شیرازه: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر تنویر، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجرصبح امروز در نشست خبری یادواره «نسل کوثر» گفت: یادواره شهدای سادات در روز پنج شنبه 14 اسفند ماه در حسینیه عاشقان ثارالله با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در عرصه مسائل فرهنگی پیشگام هستند افزود: در اجرای یادواره شهدا به دنبال برگزاری یک مجلس دو ساعته نیستیم بلکه هدف ما ارائه یک الگوی فرهنگی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه شهدای سادات از همه ی اقشار بوده اند گفت: 21 نفر از شهدای سادات از روحانیون و 9 نفر از جهاد سازندگی بوده اند.

سردار غیب پرور حضور همه اقشار با سنین مختلف در جبهه های حق علیه باطل را نشان دهنده ی مردمی بودن دفاع مقدس خواند و اضافه کرد: در یادواره شهدای سادات خانواده شهدا نیز حضور دارند و در این مراسم از تمبر و کتاب «نسل کوثر» که زندگی نامه و وصیت نامه شهدای سادات فارس است رونمایی خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه 838 شهید استان فارس از سادات هستند اظهار داشت: سن 539 نفر از این شهدا بین 17 تا 25 سال است و بیشترین فراوانی در بین شهدا از لحاظ سنی شهدا با سن 22 سال می باشند.

سردار غیب پرور با اشاره به نحوه جذب و اعزام شهدای سادت به جهه ها  افزود: 396 نفر از شهدای سادات فارس بسیجی، 210 نفر پاسدارن سپاه استان و 164 نفر نیز کادر و سربازان ارتش بوده اند.

وی اضافه کرد: جوانترین شهید سادات استان یک دختر 12 ساله که در بمباران به شهادت رسیده و مُسن ترین شهید نیز 69 سال سن داشته است.

رونمایی از تابلو ندیم دل

فرمانده سپاه فجر همچنین اظهار داشت: صبح پنج شنبه رونمایی از یک تابلو بی بدیل به نام «ندیم دل» در مهمان سرای شهید محلاتی با حضور علما، نمایندگان و مسئولین استان خواهیم داشت. در این تابلو به طرز هنرمندانه ای نام 14 معصوم، 14 هزار 98 بقعه و امازادگان فارس و شهدای استان کار شده است.

توزیع  ده هزار بسته غذایی در بین محرومین شیراز

فرمانده سپاه فجر افزود: یکی از عادات حضرت زهرا(س) رسیدگی به محرومین جامعه بود و بر همین اساس برای ده هزار نفر از محرومین اطراف شیراز بسته غذایی تدارک دیده شده که در روز پنج شنبه توزیع خواهد شد.

دیدار دست اندرکارن برگزاری یادواره شهدا با رهبر انقلاب

سردار غیب پرور با بیان اینکه برای برگزاری این مراسم از رهبر معظم انقلاب درخواست پیام داشتیم افزود: رهبر معظم انقلاب یک قدم جلوتر از ما آمدند و سفارش کردند که جلسه ای با حضور دست اندرکاران این یادواره تشکیل شود که ان شاالله بعد از برگزاری یادواره به خدمت ایشان مشرف خواهیم شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
خودم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
0
چرا نظرات رو درج نمیکنی شیرازه؟