کد خبر: ۶۷۱۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

تدفین دو شهید گمنام در بوستان امام رضا معالی آباد/ سپاه اجازه فتنه مجدد نمی‌دهد

سرهنگ محبی پور گفت: عطر شهدا می تواند بخشی از آلودگی‌های معنوی منطقه معالی آباد را کاهش دهد.
به گزارش شیرازه به نقل از موج ما، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در مراسم تجلیل از نخبگان و بسیجیان برتر این ناحیه در رشته‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، علمی، قرآنی گفت: در هفته پیش رو در شیراز دو رویداد بزرگ معنوی رخ می‌دهد که برگزاری نخستین یادواره 838 شهید سادات استان فارس یکی از این موارد است.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه این یادواره ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود افزود: از امروز شهر مقدس شیراز میزبان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس است.
وی با اشاره به مشکلات موجود در راستای کسب سهمیه شهدای گمنام برای شیراز خاطرنشان کرد: صبح امروز پیکر هفت تن از شهدای عزیزمان وارد شیراز شد که سپاه ناحیه ثارالله(ع) میزبان دو تن از این عزیزان است و پیکر مطهر این شهدای بزرگوار در بوستان امام رضا(ع) معالی‌آباد شیراز دفن می‌شود.
سرهنگ محبی پور ادامه داد: عطر این شهدا و انرژی معنوی این عزیزان می تواند بخشی از آلودگی‌های معنوی منطقه معالی آباد را کاهش دهد.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه این شهیدان روز جمعه پس از برگزاری نماز جمعه تشییع شده و به سپاه ناحیه ثارالله(ع) تحویل داده می‌شود تصریح کرد: جمعه شب در مسجد فاطمه‌الزهرا(س) مراسم وداع با شهدا برگزار شده و ساعت 10 صبح روز شنبه شانزدهم اسفندماه مراسم تدفین شهیدان برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در شیراز برای شهر مقدس شیراز حیثیتی است عنوان کرد: از تمام مردم برای حضور در این مراسم دعوت می‌شود.
مخالف برگزاری فعالیت‌های سیاسی نیستیم
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پایان سال آینده، بیان کرد: ما مخالف برگزاری فعالیت‌های سیاسی نیستیم اما با توجه به اینکه شواهدی در شیراز وجود دارد که برخی افراد در سطح شهر به دنبال ایجاد مسائل خیابانی هستند لذا بسیجیان با تمام قدرت و توان مراقبت می‌کنند که مبادا فتنه دیگری کلید بخورد.
سرهنگ محبی‌پور با ابراز تأسف از اینکه برخی افراد برای رسیدن به منصب با جان و مال مردم و حیثیت انقلاب بازی می‌کنند اظهار داشت: سپاه و بسیجیان اجازه فتنه مجدد نمی‌دهند زیرا بودجه مملکت، جان مردم، حیثیت نظام و اعتبار مسئولان به راحتی به دست نیامده و ثمره خون شهدای ماست.
وی با بیان اینکه ما حاضر نیستیم دوباره گریه رهبرمان را در نماز جمعه ببینیم تأکید کرد: سپاه و بسیج با تمام توان در کنار کسانی است که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دل می‌سوزانند و با تدبیر و امید در این راه تلاش دارند.

نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
0
رهبر گریه نکردند بلکه اظهار تضرعی بود به ساحت مقدس امام عصر . لطفا خبر را جهت اصلاح به آقای محبی برگردانید که آن را ویرایش کنند چون نه به خیر و صلاح ایشان است و نه اینگونه حمایت از رهبری ، مایه وجاهت بشتر است .
ناشناس
امان از دشمن عاقل و دوست نادان
هادی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
0
تدفین شهدای گمنام والا مقام در دانشگاه خیلی خوبه ولی در پارک درست نیست...