کد خبر: ۶۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
شهردار سروستان:

تخریب حمام های قدیمی به درخواست مردم و کاملا قانونی است

شهردار سروستان از قانونی بودن تخریب های صورت گرفته طی هفته های اخیر توسط شهرداری خبر داد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، محمد حسین هادیپور، شهردار سروستان در گفت و گو با سروآنلاین، با اعلام اینکه تخریب دو حمام قدیمی واقع در بافت فرسوه سروستان، قانونی بوده، گفت: در سال گذشته و پس از بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان حوزه بهداشت  و همچنین شورای تامین شهرستان سروستان ،حکم تخریب 35مخروبه توسط دادستان محترم سروستان صادر و شهرداری مکلف به تخریب این مخروبه شد.

وی در ادامه این مطلب افزود: لیست کامل این مخروبه ها نیز دو ماه پیش به صورت اطلاعیه ای در سراسر سروستان توزیع و به صورت کتبی و شفاهی به صاحبان آنان نیز اعلام شد. 

شهردار سروستان با اشاره به درخواست اهالی محلات سرو و آهنگران نسبت به مشکلات بهداشتی و امنیتی این دو واحد فرسوده و از رده خارج شده، تاکید کرد: جمعی از اهالی محلات سرو و آهنگران بارها با حضور در شهرداری از مشکلات بهداشتی و امنیتی این دو واحد فرسوده بهداشتی گلایه کرد و خواستار حل این معضل شده بودند که پس از دریافت حکم قانونی و اخطار به مالکان مکان های فوق الذکر طی هفته گذشته به صورت کامل تخریب شد.

محمد حسین هادیپور در پاسخ به اینکه چرا از این مکان ها جهت ایجاد موزه مردم شناسی استفاده نشده؟ گفت: نظر ما نیز در ابتدا همین بود اما به دلیل شدت فرسودگی این دو بنا و عدم امکان ترمیم آنها و از همه مهم تر حفظ سلامت ،چاره ای جز تخریب نداشتیم.

 وی در پایان این گفت و گو ضمن تقدیر از مالکین و اهالی شریف این دو محله که با شهرداری در جهت گسترش فرهنگ بهداشت و بهسازی  محیط، همکاری داشته اند افزود: به لطف خدا و با همکاری مالکین این دو مخروبه آماده ساخت پارک محله ای در این قسمت هستیم.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان