کد خبر: ۶۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
سردار صالح در یادواره شهدای شهرستان خنج:

تنها راهی که در مقابل دشمن داریم، مقاومت است/ هدف جریان های تکفیری این است که اسلام را نابود کنند

هر کس بگوید باید با غرب سازش کنیم، سخت در اشتباه است. نتیجه تمام حرکات این است که باید مقاومت کنیم.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از خنج کهن، یادواره 25 شهید ولایتمدار شهرستان خنج با حضور خانواده های معظم شهدا، مسئولین و آحاد مختلف مردم اعم از تسنن و تشیع شهرستان، در تالار شهر خنج برگزار شد.

سردار صالح از فرماندهان پیشکسوت سپاه ولی امر تهران به عنوان سخنران در این مراسم با اشاره پیشگویی های امام خمینی(ره) و تحقق آنها، گفت: حضرت امام (ره) چند پیشگویی کردند که همه آنها محقق شد. انقلاب اسلامی که پیروز شد، انفجار نور عظیمی اتفاق افتاد که دو ابرقدرت را تحت شعاع خود قرار داد.

تنها راهی که در مقابل دشمن داریم، مقاومت است/ هدف جریان های تکفیری این است که اسلام را نابود کنند

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) در یکی از صحبت های خود گفت اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت می کشاند. ما مرحله اول این پیشگویی را دیدیم. حضرت امام(ره) در جایی دیگر فرمود شما کمونیست را در موزه تاریخ خواهید دید و این صحبت را یک سال قبل از فروپاشی شوروی بیان کرد.

سردار صالح در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین حرکت را در تاریخ ایجاد کرده و برای نخستین بار تفکر اسلامی را زنده کرد و اسلام را در مقابل تفکر کمونیسم و کاپیتالیسم قرار داد. دشمنان ما تمام منافعشان در کشور عزیزمان قطع شد؛ موج بیداری اسلامی وارد کشورهای اسلامی شد؛ الان در کشورهای اسلامی دیگر نظریه شیعه و سنی مطرح نیست، همه به یک چیز فکر می کنند و آن هم اسلام است.

این فرمانده عالی رتبه سپاه افزود: ایران توانست آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ معرفی کند و هیمنه آمریکا را بشکند. انقلاب اسلامی ایران این جرئت را به همگان داد تا آشکارا به مخالفت با آمریکا بپردازند.

وی اشاره ای نیز به حوادث سوریه کرد و گفت: اسرائیل در کشور سوریه با هم پیمانان غربی خود تصمیم داشت در مدت 15 روز سوریه را بگیرد اما الان 4 سال می گذرد. سپاه در سوریه تشکیل بسیج داده و یک جبهه عظیم مردمی توسط نیروهای مقاومت علیه اسرائیل تشکیل شده است.

تنها راهی که در مقابل دشمن داریم، مقاومت است/ هدف جریان های تکفیری این است که اسلام را نابود کنند

سردار صالح در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فتنه 88، گفت: در فتنه 88، در تهران حوادثی اتفاق افتاد. سفیر انگلیس درب سفارتخانه خود را باز کرد و برخلاف عرف بین الملل، تظاهرکنندگان را به داخل سفارت راه داد. از وی سؤال کردند شما چرا این کار را انجام دادید؟ سفیر انگلیس پاسخ داد: ما به این نتیجه رسیدیم که انقلاب اسلامی در حال فروپاشی است.

فرمانده پیشکسوت سپاه ولی امر افزود: در فتنه 88، همه مخالفین نظام جمع شدند، تمام خبرگزاری ها پای کار آمدند و از منافقین تا سلطنت طلب ها همه با هم متحد شدند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند، اما به لطف خداوند معجزه شد و انقلاب پابرجا ماند.

وی به سؤال دیگری که از سفیر انگلیس پرسیده شد نیز اشاره کرد و گفت: از وی سؤال کردند که شما چرا با انرژی هسته ای ما مخالفت می کنید؟ سفیر پاسخ داد: انرژی هسته ای یعنی اینکه شما به 400 یافته دست پیدا می کنید؛ یعنی اینکه شما در خاورمیانه الگو و مقتدر می شوید و ما نمی خواهیم اینگونه شود.

صالح در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: تنها راهی که ما در مقابل دشمن داریم، مقاومت است و باید به هر قیمتی که شده مقاومت کنیم، زیرا پیامبرمان به ما یاد داد که اینگونه باشیم. پیامبر (ص) در شعب ابیطالب قرار گرفت، سختی کشید اما مقاومت کرد و حاضر نشد در مقابل کفار سازش کند. حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز به ما یاد داد که باید مقاومت کنیم. تمام یارانش را کشتند اما امام حسین(ع) ایستاد و مقاومت کرد.

تنها راهی که در مقابل دشمن داریم، مقاومت است/ هدف جریان های تکفیری این است که اسلام را نابود کنند

وی تاکید کرد: سازش، خط لیبرالیسم است؛ هر کس بگوید ما باید با غرب سازش کنیم، با آمریکایی ها مذاکره کنیم و پای میز مذاکره برویم، سخت در اشتباه است. ما باید این را بدانیم که نتیجه تمام حرکات ما این است که باید مقاومت کنیم.

فرمانده عالی رتبه سپاه در بخش دیگری از صحبت های خود به ترفندهای دشمن علیه مسلمانان اشاره نمود و گفت: دشمن در تاریخ انقلاب، تمام ترفندهای خود را به کار برد. آخرین ترفندی که انجام داد، تفرقه بین مسلمان بود. دشمن در تمام ترفندهای خود شکست خورد و اکنون می خواهد با تفرقه بین تشیع و تسنن، به اهداف خود برسد.

صالح ادامه داد: جریان شیرازی ها، 18 شبکه ماهواره ای دارند، تمام هزینه خود را از انگلیس دریافت می کنند و به نام شیعه، در حال اختلاف انگیزی بین مسلمانان هستند و دائماً به مقدسات اهل سنت توهین می کنند. خط تفکر جریان شیرازی ها، خط تفکر مقابل ولی فقیه است. آنها به راحتی در شبکه های خود علیه مراجع توهین می کنند، خط مقاومت را زیر سؤال می برند و به نام شیعه نیز فعالیت می کنند.

وی در ادامه افزود: جریان دیگری نیز با عنوان تکفیری ظهور کرده اند که اینها نیز ضد اسلام بوده و می خواهند چهره اسلام را خشن و زشت نشان دهند. این جریان به راحتی سر انسان را از بدن جدا و افراد را تیرباران می کنند.

فرمانده پیشکسوت سپاه ولی امر اضافه کرد: در جریان حمله رژیم صهیونیستی به غزه، هیچ شبکه ماهواره ای تصاویر و فیلم های جنایات اسرائیل را پوشش نداد تا مردم جهان نبینند که چه بر سر مردم مظلوم غزه می آید، اما الان فیلم های جنایات داعش را به شکلی طراحی می کنند و به طور گسترده در ماهواره ها پخش می کنند.

تنها راهی که در مقابل دشمن داریم، مقاومت است/ هدف جریان های تکفیری این است که اسلام را نابود کنند

سردار صالح عنوان کرد: یهود و جهان غرب دارند توطئه می کنند که بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند و اسلام را منفی و وحشتناک جلوه دهند، به این دلیل که اسلام در تمام مناطق جهان نفوذ کرده و افراد زیادی در حال مسلمان شدن هستند و به همین دلیل دشمن تمام تلاش خود را می کند که اسلام را بد معرفی کند، لذا ما باید هوشیار بوده و روز به روز بر وحدت خود بیفزاییم.

وی در پایان اظهار داشت: جریان های تکفیری به هیچ عنوان مسلمان نیستند و تنها هدفشان این است که اسلام را نابود کنند اما به لطف خداوند، همه این جریانات نابود خواهند شد. ان شاءالله امپراطوری غرب و یهود شکست خواهند خورد و دین اسلام جهانی خواهد شد.


تنها راهی که در مقابل دشمن داریم، مقاومت است/ هدف جریان های تکفیری این است که اسلام را نابود کنند




نظرات بینندگان