کد خبر: ۶۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۳
فرمانده نیروی زمینی ارتش در فسا:

هیچ اقدامی نمی تواند نیروهای مسلح را غافلگیر کند/ دل مردم قرص باشد

اولین یادواره 200 شهید ارتش فسا با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش دیروز در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار ‌شد.
به گزارش شیرازه به نقل از فسایی، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این یاواره گفت:  ابتدای امسال که داعش حرکت خودش را شروع کرد و در کمتر از یک ماه به پشت مرزهای قصر شیرین رسید برنامه تجاوز به خاک ما را در سر داشت.

وی افزود: داعش آمده بود وارد خاک ما بشود، حتی نقشه کشورخودشان را هم منتشر و در آن قسمتی از خاک ما هم جزو کشور جعلی خودشان درج کردند اما حضور مقتدرانه ایران در مرز و منطقه سبب شد دولت اسرائیلی عراق و شام زمین گیر شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: دل مردم قرص باشد، سربازان شما در نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می برند و از عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

پوردستان تصریح کرد: به عنوان یک سرباز در مجموعه عظیم نیروهای مسلح می گویم مطمئن باشید برادران شما تهدیدات را در زمین و هوا و دریا، توسط زبده ترین کارشناسان اطلاعاتی رصد می کنند و هیچ اقدامی هرگز نمی تواند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران غافلگیر کند.

امیر احمدرضا پوردستان در ادامه تصریح کرد: دشمن بخواهد علیه ایران کاری کند یقیناً پشیمان خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: در قالب برگزاری این یادواره ها باید ارزش های برآمده از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سینه به سینه و نسل به نسل انتقال پیدا کند.

وی اضافه کرد:  اگر امروز جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و عزتمند است و تمام دنیا نمی تواند حرکتی عملی علیه آن انجام دهند به برکت مکتب و شهدای عزیز است.

در پایان این یادواره از کتاب 560 صفحه ای با عنوان 'عند ربهم یرزقون' و نرم افزار چند رسانه ای با همین نام رونمایی شد .

این کتاب و نرم افزار دربرگیرنده اطلاعات شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد و به همت پایگاه اطلاع رسانی شهدای ارتش تهیه و چاپ گردیده است .

در ادامه این مراسم لوح مزین به تصویر و آثار شهدا به همراه لوح تقدیر فرمانده ارتش به تمامی خانواده های شهدای شهرستان فسا اهدا گردید.

نویسنده :
شیشه گر
نظرات بینندگان