کد خبر: ۶۷۲۱۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

ضرب‌ و شتم یک جانباز در جلسه ای که موسوی لاری سخنرانش بود + تصاویر

پاسخ اصلاح‌طلبان به مردی که گفت: «پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند؟» با ضرب و شتم وی همراه شد.
به گزارش شیرازه به نقل از راه دانا، گردهمایی اصلاح‌طلبان استان کرمان عصر روز ۱۴ اسفند در حالی در خانه شهر کرمان برگزار شد که با حاشیه‌های قابل‌توجهی همراه بود.

در این نشست سید عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در ادامه روند سیاه نمایی‌ها درباره دولت قبل، بازهم سعی کرد دولت نهم و دهم را مقصر همه مشکلات معرفی نماید.

 وی درباره ویژگی‌های اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان به حضور مردم در سرنوشت خود بها دادند و اصلاح‌طلب ساختارشکن نیست، یکی از حضار در جلسه در جواب این سخنان گفت، «پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند».

 در این هنگام یکی از محکومین فتنه با اشاره دست خواستار ساکت کردن این معترض شد که یکی از اصلاح‌طلبان که پشت سر وی نشسته بود از جای برخاست و از پشت سر به وی حمله کرد.

 همچنین چند نفر دیگر از اصلاح‌طلبان این فرد را مورد ضرب و شتم قراردادند و سپس وی را درحالی‌که شعار مرگ بر فتنه‌گر سر می‌داد، کشان‌کشان به خارج از تالارخانه شهر کرمان بردند و به مأموران نیروی انتظامی تحویل دادند.

 در زیر تصاویر پاسخ اصلاح‌طلبان به مردی که گفت «پس چه کسانی بودند که فتنه را ایجاد کردند؟» را می‌بینید.



 در همین رابطه بهرام امیر حیدری رزمنده جانباز در گفتگو با ” آرمان کرمان” در رابطه با آنچه در جلسه روز گذشته اصلاح‌طلبان در کرمان روی داد، گفت: در تاریخ ۱۳ اسفندماه پیامکی بر روی گوشی من آمده مبنی بر این‌که گردهمایی اصلاح‌طلبان در تاریخ ۱۴ اسفندماه در خانه شهر کرمان با حضور آقایان موسوی لاری و مرعشی ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد. من هم تصمیم گرفتم به عنوان یک شهروند به این جلسه بروم و حرف این آدم‌ها را بشنوم.

امیر حیدری بابیان اینکه زمانی که لاری شروع به صحبت کرد در حدود بیست دقیقه در رابطه با مسائل حاشیه‌ای صحبت کرد، گفت: زمانی که موسوی لاری گفت به ما به عنوان صاحبان انقلاب می‌گویند ساختارشکن ولی ما ساختارشکن نیستیم، من بلند شدم و گفتم آقای موسوی لاری، اگر شما و مرعشی ساختارشکن نیستید کروبی و موسوی ساختارشکن نیستند پس چه کسانی فتنه ۸۸ را به وجود آورد همان‌طور که آقا فرمودند خسارتی که این فتنه به وجود آورد از خسارت ۸ سال دفاع مقدس بیشتر بوده است.

ماجرای ضرب‌وجرح یک جانباز در جلسه اصلاح‌طلبان کرمان + تصاویر

 وی در خصوص اتفاقات بعدازآن تشریح کرد: زمانی که من این حرف را زدم مرعشی از جای خود بلند شد و ضمن توهین دستور حمله به من وی صادر کرد و از قبل چندنفری که اطراف من بودند که فکر می‌کرد مثل من مستمع هستند ولی با هدایت یک نفر دور و بر من رو گرفتند و من را مورد ضرب و شتم قراردادند.

ماجرای ضرب‌وجرح یک جانباز در جلسه اصلاح‌طلبان کرمان + تصاویر
این شهروند کرمانی ادامه داد: من نیز گفتم که حرف بدی نزده‌ام و فقط یک سؤال از موسوی لاری پرسیده‌ام و وی می‌توانست پشت تریبون جواب من را می‌داد و یا می‌توانست بگوید اگر شما سؤال داری میام پایین و جواب سؤال شما را خواهم داد.

وی با اعلام اینکه من سؤال خاصی نپرسیدم که سزاوار کتک باشم، اظهار داشت: من درحالی‌که دست‌هایم را گرفته بودند و کتک می‌خوردم گفتم اگر شما فتنه‌گر نیستید چرا از این واژه بدتان میاد، چرا مانند من نمی‌گویید مرگ بر فتنه‌گر.

 وی تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی به من گفتند که شما نباید جلسه را به هم بریزید و من هم گفتم اگر قرار است جلسه نا امن باشد، باید برای فتنه‌گران نا امن باشد نه برای من به عنوان یک مستمع معمولی آمده و فقط یک سؤال کردم و جواب این سؤال اعتراض آمیز نباید کتک زدن باشد و آن هم از ناحیه کسانی که مدعی آزادی بیان هستند.

 این شهروند کرمانی در ادامه گفت: بعدازآن من را به اطاقک کوچکی که در خانه شورای شهر هست بردند و انجا نیز ۸ نفر شروع به ضرب و شتم من کردند و می‌گفتند از کی پول گرفتی، مزدور چه کسی هستی؟ اسمت را بگو؟ اسم اربابت را بگو؟

وی اعلام کرد: من جواب دادم یک رزمنده جانباز هستم و کارگری بیش نیستم و مدافع نظام هستم و برای نظام نیز خون دادم نمی‌توانم تا زنده‌ام بنشینم تا به‌نظام توهین شود.

امیر حیدری بابیان اینکه پس از تحویل من به مأموران نیروی انتظامی می‌خواستم به سالن برگردم که نگذاشتند، اعلام کرد: افسر نیروی انتظامی با دو مأمور دیگر من رو نگه داشت، من نیز گفتم یا من را بازداشت کنید و یا بگذارید بروم خانه چون نگران من می‌شوند خلاصه یکی از انها بعد از ۴۵ دقیقه اجازه دادند به خانه‌ام بازگردم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اصولتراش
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
0
یکبار هم بزار هم مسلک شما کتک بخوره!!!!!!تا بفهمید زدن بقیه چقدر خوشمزه است!!!!!!!!!حمله های باند شما به همه و همه جا و کتک زدن بقیه که برایتان عادی است حداقل یکبار شماها کتک را نوش جان بفرمائید!!!!!!!!!!!
مستقل
خجالت بكش كمي هم ادب داشته باش !
عقده هايت را جاي ديگه خالي كن.
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
0
سلام دیروز ازدست صدام ترکش وکتک خوردیم امروز از دست مزدوران داخلی دست نیروی انتظامی دردنکند که کتک خوردن ایشان را تماشا کرد شما مردم شهر سردار سلیمانی هستید چگونه اجازه دادید ایشان رابزنند این افراد اگر مردنند به شهرما بیایند سخنرانی کنند اگرسالم برگشتند
امیدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
0
سلام
مرگ بر اصحاب فتنه .خصوصا خاتمی،موسوی و کروبی
فارسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
0
خاک بر سر موسوی لاری آبروی استان فارسی ها و سادات را برد
لعنت خدا بر افرادی مثل میر حسین و کروبی و موسوی لاری
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
0
هر چی فتنه در استان فارس است زیر سر موسوی لاری است. ایشان پشت صحنه همه موضوعات سیاسی استان است
نیما
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
0
ننگ بر اصلاحطلبانی که دست داعش رو از پشت بسته اند
ننگ بر موسوی لاری و مرعشی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
0
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر موسوی
مرگ بر کروبی
مرگ بر منافق
کسانی که به جانباز جنگ هم رحم نمی کنند سزاوار مرگ هستند مرگ بر همتون